Top/Flop stammen

DeletedUser78434

Guest
Wat een prachtige post maar vergeet niet dat outlawed recht heeft op het edelen van die dorpen en dat par zich niet aan de regels houdt hier.
We zouden elkaar niet aanvallen tot 10 september (huidige stam spelers) nieuwe spelers mochten we wel aanvallen

Cece zat onder die voorwaarden nog in dr en luffy edelt hem. Cece is uit dr en naar par dus een nieuwe speler waardoor iedereen hem mag aanvallen

Je moet wel je feiten goed hebben als je een mooie post probeert hier neer te zetten

Zie hieronder steffie, er is een afspraak gemaakt omtrent ceceworld, die schenden jullie:)

En nu als laatste, zoals iedereen wel weet is de BG tussen Par en DR (mede door bovenstaande verhalen) verbroken. CeceWorld is een speler die we lang geleden als Par gerekruteerd hebben maar toen is afgestaan aan DR vanwege de ligging. Omdat de BG toen net nieuw was hebben we CeceWorld zelfs opgenomen in een afspraak:

Tl2hxIU.png

Het is dus duidelijk, bij het verbreken van de BG zal CeceWorld zelf de keuze krijgen om Par of DR te kiezen.
 

DeletedUser42600

Guest
Zat cece in par nee hij zat in dr tijdens het verbreken van de bg
Dan had die maar eerst over moeten gaan naar par en dan pas de bg stoppen

Nu niet ons de schuld geven van jullie regels en wensen:)

Ben jij simpel of blind of heb je moeite met lezen Donstef?

Kansloze post en niet eens een fatsoenlijk antwoord waard -_-
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78434

Guest
Zat cece in par nee hij zat in dr tijdens het verbreken van de bg
Dan had die maar eerst over moeten gaan naar par en dan pas de bg stoppen

Nu niet ons de schuld geven van jullie regels en wensen:)

Je bent dus echt blind, Ferdy heeft cece in deze NAP meegenomen. Cece mocht kiezen waar hij zat om geinterd te worden door mij. Lees die skypescreen eens -_-
 

DeletedUser42600

Guest
Je bent dus echt blind, Ferdy heeft cece in deze NAP meegenomen. Cece mocht kiezen waar hij zat om geinterd te worden door mij. Lees die skypescreen eens -_-

Dit is idd besproken op de skype waar ik al zeker niet in zat en andere dr leden ook niet
Is ons nooit verteld
En voor mij zijn de IG afspreken bindend niet wat via app skype of iets anders is besproken
Par heeft ons hun lijst met voorwaarden IG gestuurd en daar hou ik mij aan
Dus nee ik ben niet blind scheelt of welk gebrek dan ook
Par moest duidelijker zijn en dit miste in hun afspraak over de scheiding :)
 

DeletedUser78434

Guest
Dit is idd besproken op de skype waar ik al zeker niet in zat en andere dr leden ook niet
Is ons nooit verteld
En voor mij zijn de IG afspreken bindend niet wat via app skype of iets anders is besproken
Par heeft ons hun lijst met voorwaarden IG gestuurd en daar hou ik mij aan
Dus nee ik ben niet blind scheelt of welk gebrek dan ook
Par moest duidelijker zijn en dit miste in hun afspraak over de scheiding :)

Grapjas
 

DeletedUser78699

Guest
Zo'n getouwtrek over een speler als Cece die 6 clears niet dodget als hij 20 aanvallen krijgt. Dacht dat het rekruteringsbeleid van Par. ook kritischer was.
En over Luffy, hoeveel spelers er opzitten en lopen te lullen op dit forum. Jullie verdoen meer tijd in het schrijven van bespottelijke posts op dit forum waarin jullie jullie bijnaam 'de interner' alle eer aandoen. Meer tijd op het forum doorbrengen dan nuttige dingen doen die je rechtstreekse tegenstanders kunnen pijnigen. Zielig is het geworden het hedendaagse beleid en niveau van W55
 

DeletedUser78452

Guest
Zo'n getouwtrek over een speler als Cece die 6 clears niet dodget als hij 20 aanvallen krijgt. Dacht dat het rekruteringsbeleid van Par. ook kritischer was.
En over Luffy, hoeveel spelers er opzitten en lopen te lullen op dit forum. Jullie verdoen meer tijd in het schrijven van bespottelijke posts op dit forum waarin jullie jullie bijnaam 'de interner' alle eer aandoen. Meer tijd op het forum doorbrengen dan nuttige dingen doen die je rechtstreekse tegenstanders kunnen pijnigen. Zielig is het geworden het hedendaagse beleid en niveau van W55

Is niet abnormaal voor iemand die denkt dat hij niet aangevallen kan worden lol...
Wees gerust dat er genoeg tijd in het spel gestoken ^^
LittleMe heeft goeie deffers dus hebben daar idd niet veel vooruit gang gemaakt en hebben ook ingezien dat als we onze clears op andere fronten staken we er meer uit konden halen met minder moeite.
Dus weet niet waarom we voor dit ons moeten schamen.

En dat door deze soort truken van DR het hendendaagse beleid en niveau zielig maakt ben ik het met je eens
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73162

Guest
Is niet abnormaal voor iemand die denkt dat hij niet aangevallen kan worden lol...
Wees gerust dat er genoeg tijd in het spel gestoken ^^
LittleMe heeft goeie deffers dus hebben daar idd niet veel vooruit gang gemaakt en hebben ook ingezien dat als we onze clears op andere fronten staken we er meer uit konden halen.

Geen moeite om een reactie op mijn bericht te geven? Of weet je daar niks op te zeggen?
 

DeletedUser78699

Guest
Is niet abnormaal voor iemand die denkt dat hij niet aangevallen kan worden lol...
Wees gerust dat er genoeg tijd in het spel gestoken ^^
LittleMe heeft goeie deffers dus hebben daar idd niet veel vooruit gang gemaakt en hebben ook ingezien dat als we onze clears op andere fronten staken we er meer uit konden halen.

Ohja juist, tegen een account dat weerstand biedt, daar kunnen interners inderdaad niet mee omgaan (wereldvreemd). Was je waarschijnlijk van verschoten dat je iets probeerde te edelen waarop verdedigd werd, komt Luffy account niet veel tegen, beter opgeven inderdaad en verder internen!
 

DeletedUser75946

Guest
Lekkere post Jasper, ben niet zo voor alles openbaar maken maar de acties/uitlatingen van DR na het verbreken van de BG vragen er wel om..
 

DeletedUser78452

Guest
Geen moeite om een reactie op mijn bericht te geven? Of weet je daar niks op te zeggen?

Je legt mij alleen iets uit en vraagt daarna alleen iets wat ik liever intern hou.

Ohja juist, tegen een account dat weerstand biedt, daar kunnen interners inderdaad niet mee omgaan (wereldvreemd). Was je waarschijnlijk van verschoten dat je iets probeerde te edelen waarop verdedigd werd, komt Luffy account niet veel tegen, beter opgeven inderdaad en verder internen!
Had men post al aangepast maar niet gezien dat je een reactie gaf. Dacht wel dat je met zoiets ging afkomen.
Weet niet wie er in jouw aars gebeten heeft.
LittleMe heeft eerder opgeven voordat wij er fatsoenlijk konden aan beginnen.
Eerste aanval op whale hadden we onderschat dat hij de muren zo omhoog ging boosten.

Weet ook niet waarom jullie zoveel intresse hebben in hoe Luffy speelt vanplaats de acties van DR.
Als je Luffy verder wilt bespreken zit je in het verkeerde topic anyway.
 

DeletedUser42600

Guest
En par is natuurlijk super netjes
In tijden van de bg dat we samen tegen appie gingen

Roy Heemskerk: @iedereen, er zit goed schot in de zaak
zoals het er nu uit ziet komt het rond
@Don Pablito, geen incs naar nini
@nocturnal, geen incs naar el mejor
die 2 accs gaan schedel van deff voorzien

En wat betreft de screenshot over cece met we zijn er klaar mee enz post even het hele verhaal en niet alleen dat stukje dan zal je zien dat het verhaal anders ligt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78087

Guest
Ik zal ook wel even reageren, om mijn idee ervan te vertellen.

Allereerst wil ik beginnen met zeggen dat ik, zowel met Roy, Frank of Ferdy / Viv allemaal goede gesprekken heb gevoerd. Er is nooit iets onaardigs geweest, wat bewijst dat er met iedereen wel degelijk normaal te praten valt.

Hier de screenshot van de regels voor de afgesproken NAP.
https://gyazo.com/938529afa8f5a70091ccab55492c4bf1

Zoals jullie zien is deze bewerkt nog door Mugi, dus daarom ga ik ervan uit dat hier alles instaat zoals het hoort te zijn, omdat het anders wel aangepast zou worden (of opnieuw gepost), zoals dat hoort.
Alles wat er in skype besproken wordt vind ik niet van belang, het gaat erom wat er zwart op wit voor iedereen zichtbaar is op TW (Dus ook niet de leiding chat!!)
Als ik gewoon netjes dit contract volg, zie ik staan dat nieuwe leden niet bij de NAP horen, en dus ook niet onder bescherming staan.

Nu is de kwestie, is CeCe een nieuw rekruut of een oude?
Ik zal mijn mening dus geven.

Cece is op 29 Augustus om 00:28 de stam geleaved. Zoals jullie zien is de NAP-opzegging op 29 Augustus om 21:10. Dit is ervoor en valt voor mij dus buiten het contract (nogmaals, ik volg strikt de regels die daar staan.) Nu kan je zeggen, oke er waren al langer afspraken over hoe en wat, dus daar wil ik ook nog wel naar kijken.

Om 22:50 poste Cece zijn afscheidspost:
https://gyazo.com/9d826de01c2c6ab4d87d9a4c415a7586

Ook dit was NA het opzeggen van de BG en NA de oprichting van de nieuwe NAP, dus valt er ook gewoon buiten. Mugiwara was bezig met een intern met Cece, maar ik vind dat Cece, omdat hij in DR zat, onderdeel daarvan was en daarom dit niet tot een speciale situatie behoort. Was het zo geweest dat Cece zijn afscheidspost eerder had geplaatst, of zelfs beter, eerder was geleaved, dan was alles duidelijk en logisch. Nu valt hij gewoon onder het kopje ''nieuw rekruten'' en mag nu dus gewoon aangevallen worden.Ook heeft (nogmaals, naar mijn mening) Mugi het ook niet helemaal gespeeld zoals afgesproken. Zij edelden, terwijl Cece nog DR uit was nog zijn afscheidspost had geplaatst, maar wel na de NAP opzegging, alsnog een dorp van Cece:
https://gyazo.com/92971de2e0b9b81a720f7d931b68aebc

Het lijkt me duidelijk dat het gewoon niet is gegaan zoals het hoort. Mooie post Jesper, en zeker dit is zeker geen aanval op jou (of op iemand anders) maar de feiten liegen niet.

Daarnaast wil ik nog even terugkomen op Outlawed die zou hebben aangevallen tijdens de NAP:
Dit was op Cece, die, weer de regels volgend, buiten de NAP lag. Niet veel aan de hand dus vind ik.

Lees dit even goed door en kijk hier objectief naar. Ik heb dit ook geprobeerd zo goed mogelijk te doen.
Laat ook duidelijk zijn dat ik niks slechts voor heb met niemand hier, ik kan het met iedereen goed vinden en ik denk dat dat wederzijds is (of was?).

/Cas (.Conor McGregor)
 

DeletedUser73162

Guest
Leuke redenatie, en ik denk dat het volledig klopt. Er is echter één groot punt waar ik mee zit, namelijk dat dit geen stab is, maar dat dit buitengewoon vies spel is. Jullie weten dat Cece naar Par gaat/ging, jullie weten dat er een NAP met Par is, dan ga je toch eerst navraag doen bij Cece/Par voordat je ook maar een aanval verstuurd? Is er dan niemand in DR die denkt dat wanneer de zaken gecompliceerd worden, ze eens na te vragen?
 

DeletedUser42600

Guest
Had par dat niet gewoon duidelijk moeten zeggen? Hun stoppen de bg niet dr, hun komen met de voorwaarden van de nap niet dr.
Ik zie niet in waarom dr zou moeten vragen als par er niet over begint :p
 

DeletedUser73162

Guest
Had par dat niet gewoon duidelijk moeten zeggen? Hun stoppen de bg niet dr, hun komen met de voorwaarden van de nap niet dr.
Ik zie niet in waarom dr zou moeten vragen als par er niet over begint :p

Naja, het is voor mij duidelijk dat Par het als een probleem ziet. Volgens mij zou het niet zoveel moeite moeten kosten om dit uit te praten.
 

DeletedUser78087

Guest
Leuke redenatie, en ik denk dat het volledig klopt. Er is echter één groot punt waar ik mee zit, namelijk dat dit geen stab is, maar dat dit buitengewoon vies spel is. Jullie weten dat Cece naar Par gaat/ging, jullie weten dat er een NAP met Par is, dan ga je toch eerst navraag doen bij Cece/Par voordat je ook maar een aanval verstuurd? Is er dan niemand in DR die denkt dat wanneer de zaken gecompliceerd worden, ze eens na te vragen?

Ben ik het helemaal mee eens Hidde. Het had van mijn part nooit mogen gebeuren, laat dat duidelijk zijn. Ik heb het meer gepost omdat er zo veel wordt opgeblazen, dat DR leiding totaal flut is etc. Ben er (als DR lid) gewoon niet helemaal mee eens en vind dat het verdedigd moet worden. Vind het raar van Outlawd dat er aangevallen wordt, dat is vies, maar geen stab of verbreking van de NAP, wat Par dan wel weer heeft gedaan. Wilde dat ook even aan het licht brengen.

/Cas
 
Reactiescore
967
Je legt mij alleen iets uit en vraagt daarna alleen iets wat ik liever intern hou.


Had men post al aangepast maar niet gezien dat je een reactie gaf. Dacht wel dat je met zoiets ging afkomen.
Weet niet wie er in jouw aars gebeten heeft.
LittleMe heeft eerder opgeven voordat wij er fatsoenlijk konden aan beginnen.
Eerste aanval op whale hadden we onderschat dat hij de muren zo omhoog ging boosten.

Weet ook niet waarom jullie zoveel intresse hebben in hoe Luffy speelt vanplaats de acties van DR.
Als je Luffy verder wilt bespreken zit je in het verkeerde topic anyway.

LittleMe en Luffy zaten in hetzelfde schuitje. Ze waren beide hongerig voor groei en de enigste optie was om door de ander heen te gaan.

Echter zit er bij Whale en Luffy 1 heel groot verschil. Namelijk dat wij de ruimte en mogelijkheid hebben om door te groeien, terwijl jullie, nog steeds hongerig zijn voor groei. Dus in zover ik het zie hebben jullie inderdaad meer baat bij het boeken van winst dan ons ja.

Om maar even op het laatste deel van mijn alinea terug te komen, dit zal ook een van de redenen zijn dat jullie jumpen.
 
Bovenaan