Top/flop stammen

DeletedUser76153

Guest
Zoals ik dus zei, lachwekkende reacties van .Peace.

E; En final ben jij verdomd niet beschaamd mijn mod titel erbij te nemen. Stuur anders even een PM naar Poo en vraag of ik men werk goed deed of niet.

E2; Ik heb twee accounts besproken btw, meld mijn post maar even en als hij verwijderd word is hij offtopic.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser70435

Guest
Dat is het hem net, mocht je kunnen lezen staat er duidelijk "je speelt tegen noobs". Zelfs al lees je dit op de slechtste manier mogelijk dan moet je al concluderen dat ik niet zeg dat degene die de incomings krijg noob is. Nee, hij speelt tegen noobs. Lezen is moeilijk he, komt vast doordat je zo vaak met je neus in de boeken zit.

@Victorious, als die regel verbreed is dan herzie ik mijn mening voor Casual 1 :p

Hij is daar nu 180% :smile:

Waarom denk je dat hij alleen maar casuals speelt :D

Hoho, w50 ook nog!
 
Reactiescore
372
Nou inefficiënt met troepen werken of niet, wij hebben nog genoeg clears over.

Trouwens, jij bent ook ineens van de aardbol verdwenen nu je edels op zijn he? Wij inefficiënt, jij inactief? Je zei nog dat je ging farmen, je hebt in ieder geval een poging gedaan... 5 mil. Keep it up, misschien haal je de 10 mil wel eens binnen enkele maanden.

Nee maar het toont wel aan dat je dom aan het posten bent. Wat jij doet is, je wil iets negatiefs zeggen over Peace, en vervolgens ga je kijken wat je kunt vinden. Je moet het andersom doen, je komt iets negatiefs tegen en vervolgens breng je dit ter sprake. Doe je dit niet dan zie je vanzelf dat er feiten gaan ontbreken, of je vult zelf misvormde feiten in wat resulteert in slechte beargumentatie die zo te weerleggen is.

Mijn edels zijn niet op, ik heb er nog ongeveer dertig over. Ik ben zeker inactief ja, het is zomer en ik heb genoeg te doen buiten de casual. Het is immers maar de casual, je hoeft hier niks te doen, niemand geeft iets om je prestaties en het is ook niet cool om er goed op te zijn. Die 5m gefarmd was van een normale dag waar ik een halve run had uitgestuurd in onze wat kleinere dorpen om zo snel wat gs op te halen, niks speciaals. Ik voel er momenteel echter niks voor om me uit het zweet te werken voor een betekenisloze casual waar niks noemenswaardig te bereiken valt.
 

DeletedUser72568

Guest
Volgens onze vriend Sander ben je dan iemand om uit te lachen. Typisch dat hij je post leuk vind.

Ik lach jou uit, er is een verschil tussen niet veel doen op casual omdat je wat anders doet dan casual/tw en zeggen dat je te druk bent met een andere casual en daarom moet fuseren. Maick snapt juist dat je op casual niet veel hoeft te doen, is ook geen normale wereld...
 
Reactiescore
273
Mensen, kappen nou! Ook Peace leden. 't is genoeg. Reageer niet meer, laat deze zinloze discussie lekker achterwege.
Modder is gegooid, ga nu lekker onder de koude douche en koel maar eens af.
 
Reactiescore
1.037
Al vraag ik me wel af waar die rant tegen mij vandaan kwam, kom op diego, ben je zover gezonken dat je aan die post aanstoot neemt?

Oh btw, als je toch accounts bekijkt vergelijk ze dan met elkaar en post dat:) ik vraag me af hoeveel spelers je vind zonder bb overnames bijvoorbeeld
 

DeletedUser

Guest
Lars we hebben 400k ODA erbij sinds eergister :eek: Zijn de mensen van Reign nu trots? :rolleyes:
 
Reactiescore
273
Al vraag ik me wel af waar die rant tegen mij vandaan kwam, kom op diego, ben je zover gezonken dat je aan die post aanstoot neemt?

Oh btw, als je toch accounts bekijkt vergelijk ze dan met elkaar en post dat:) ik vraag me af hoeveel spelers je vind zonder bb overnames bijvoorbeeld

Kap daar nou eens mee...
Discussie voeren is prima, maar op dit moment ben je confrontatie aan het zoeken/op gang houden.
Als je niet stopt, ben jij diegene die hier fout bezig bent. En dat staat slecht voor je stam, en irriteert een hoop mensen.

Klaar nu.
 

DeletedUser69112

Guest
Kap daar nou eens mee...
Discussie voeren is prima, maar op dit moment ben je confrontatie aan het zoeken/op gang houden.
Als je niet stopt, ben jij diegene die hier fout bezig bent. En dat staat slecht voor je stam, en irriteert een hoop mensen.

Klaar nu.
Moraalriddertje :)
 
Reactiescore
372
Kap daar nou eens mee...
Discussie voeren is prima, maar op dit moment ben je confrontatie aan het zoeken/op gang houden.
Als je niet stopt, ben jij diegene die hier fout bezig bent. En dat staat slecht voor je stam, en irriteert een hoop mensen.

Klaar nu.
Er is helemaal niks mis met wat hij post. Wat wil je nou? Dat het hele forum doodvalt?
 

DeletedUser70435

Guest
Nee, dat er normaal propaganda gevoerd kan worden zonder dat we elkaar constant uit de tent aan het lokken zijn. Maakt het voor iedereen leuker, nietwaar? :wink:
 
Reactiescore
1.037
*vitten, noob!!! En het was niet bedoelt als uit de tent lokken, ik nam aan dat iedereen begreep dat het niet serieus was zoals het gros van mijn posts
 
Reactiescore
328
*vitten, noob!!! En het was niet bedoelt als uit de tent lokken, ik nam aan dat iedereen begreep dat het niet serieus was zoals het gros van mijn posts
Nee ik heb jouw serieuze posts op W47 gelezen.. waren ook nauwelijks serieus te nemen, maargeod :p
 
Bovenaan