Top/flop stammen

DeletedUser72568

Guest
Wat hilarisch inderdaad. Ik vraag me af wat er gebeurd met jou moest er daadwerkelijk iets grappigs verteld worden.

Kzou zeggen probeer het eens maar je bent duidelijk een wreed serieuze mens. :eek:
Maar het is zeker hilarisch, want het is casual. Casual.
 

DeletedUser70435

Guest
Speel dan even op Casual 1 waar je ook gewoon 5k incs kan krijgen :tongue:
 

DeletedUser72568

Guest
Alst maar 5k is ben je nog steeds niet druk. Ze zijn ook niet veel gewend hier... :p
 

DeletedUser72568

Guest
Onder mijn brug of jouw brug? :p
Gaat wel off topic nu, maar ff bijdragen dan: G-Clan lijkt een flopje te worden. :x
 

DeletedUser76153

Guest
Onder mijn brug of jouw brug? :p
Gaat wel off topic nu, maar ff bijdragen dan: G-Clan lijkt een flopje te worden. :x
Mag je zelf kiezen hoor, ik hoor het wel! :)

Tbh denk ik die Ganjis Khan ofzoiets, geen idee ze schrijven het allemaal anders o_O, nog wat gaat betekent hier op de Casual.
 

DeletedUser76756

Guest
Ik heb weinig ODA. Boeit het mij? Nee, waarom zou ik dorpen clearen als ik ze niet wil? Dat spelers als Herjan bij jullie gaan stoppen om op een ander account te gaan co'en (indirect dus internen) en zo aan jullie ODA komen en trots op het forum zeggen dat jullie weer wat dorpen hebben gecleard van jullie eigen spelers. Dan zou ik er inderdaad ook trots op zijn ;)

Bitch please, met mn eigen account stond ik ook gewoon in top ODA-spelers. En net wat Bram zegt alles is nuttig gebruikt!

Kzou zeggen probeer het eens maar je bent duidelijk een wreed serieuze mens. :eek:
Maar het is zeker hilarisch, want het is casual. Casual.

Dat jij geen leven hebt en 24/7 op TW kan zitten kan ik niets aan doen. Ik heb ook een studie die bijgehouden moet worden en een bijbaan. Triest persoon ben jij.
 

DeletedUser72568

Guest
Dat jij geen leven hebt en 24/7 op TW kan zitten kan ik niets aan doen. Ik heb ook een studie die bijgehouden moet worden en een bijbaan. Triest persoon ben jij.

Spreken zonder dat je me kent, succes met je studie, goed bijhouden idd!
Casual staat gekend om niet druk te zijn, alleen al vanwege de aanvalsbeperking. Dus nogmaals ha-ha druk met casual. :) (nu mag je me terecht een triest persoon noemen, ik wil het je niet te moeilijk maken, straks heb je nog een AF co nodig)
 

DeletedUser70435

Guest
Spreken zonder dat je me kent, succes met je studie, goed bijhouden idd!
Casual staat gekend om niet druk te zijn, alleen al vanwege de aanvalsbeperking. Dus nogmaals ha-ha druk met casual. :) (nu mag je me terecht een triest persoon noemen, ik wil het je niet te moeilijk maken, straks heb je nog een AF co nodig)
Leuk dat je vervolgens de post van ieatkidz negeert over de 50k clears. Casual kan wel degelijk druk zijn :wink:
 

DeletedUser

Guest
Meer dan de helft kan je direct negeren doordat er meerdere aanvallen vanuit het zelfde dorp komen. Nee casual hoef je zeker niet serieus te nemen :D
 

DeletedUser76756

Guest
Meer dan de helft kan je direct negeren doordat er meerdere aanvallen vanuit het zelfde dorp komen. Nee casual hoef je zeker niet serieus te nemen :D

Dus je negeert inc's als ze uit hetzelfde dorp komen? Stel je toch eens voor dat het 1 ram, 1 ram, 1 ram, clear en dan 1 ram is :O
 

DeletedUser72568

Guest
Leuk dat je vervolgens de post van ieatkidz negeert over de 50k clears. Casual kan wel degelijk druk zijn :wink:

Met weinig info is een reactie dan ook niet nodig. 50k clears, fijn, proficiat maar tenzij het in korte tijd is, is het weeral niet druk.
 
Bovenaan