Top/flop stammen

DeletedUser72568

Guest
50k clears op 1 dag? Je speelt tegen noobs! :p
In dat geval ben je wat, een weekje druk? Dat wil ik je nu wel geven. :p
 

DeletedUser72568

Guest
Waar zeg ik dat elke casual speler noob is? Quote me daar even op, ik zie het niet meteen.
 

DeletedUser70435

Guest
50k clears op 1 dag? Je speelt tegen noobs! :p
In dat geval ben je wat, een weekje druk? Dat wil ik je nu wel geven. :p
Een week druk, je bent in ieder geval al afgestapt van 'Casuals zijn niet druk'. Jawel, Casuals zijn late-game ook druk. Niet vergissen dat de aanvalsregel steeds verder gaat verbreden :tongue:
 

DeletedUser72568

Guest
Lezen is niet je sterkste punt. Je werd erboven ge-quote.

Dat is het hem net, mocht je kunnen lezen staat er duidelijk "je speelt tegen noobs". Zelfs al lees je dit op de slechtste manier mogelijk dan moet je al concluderen dat ik niet zeg dat degene die de incomings krijg noob is. Nee, hij speelt tegen noobs. Lezen is moeilijk he, komt vast doordat je zo vaak met je neus in de boeken zit.

@Victorious, als die regel verbreed is dan herzie ik mijn mening voor Casual 1 :p
 

DeletedUser76756

Guest
Zelfs al lees je dit op de slechtste manier mogelijk dan moet je al concluderen dat ik niet zeg dat degene die de incomings krijg noob is.

Dat zeg ik niet.

Nee, hij speelt tegen noobs

Dan beweer je dat iedereen op casual noob is behalve hij, heel goed. Aangezien men in de praktijk kleine verschillen op grote aantallen verwaarloosd is mijn beredenering terecht.
 

DeletedUser72568

Guest
Je studie is vast iets met psychologie, de manier waarop jij mensen zo snel kent een doorhebt, indrukwekkend!
Allemaal rake klappen in 1 post, weerzinwekkend!
 
Reactiescore
92
Victorious speelt in casual1 niet tegen herr jan, dus dat je dat bedoelde was me niet duidelijk

Meer info leek me niet nodig voor iemand die beweert dat een wereld lachwekkend rustig is en iedereen tegen bram een noob is. Zou nu bijna denken dat je een op niets gebaseerde uitspraak deed. Maar vertel eens wat ik aan mijn eerste bericht had moeten toevoegen om het voor jou het reageren waard te maken?
 

DeletedUser76153

Guest
Zo ik heb even de beste tijd ooit gehad op de speed wereld. Sorry hoor Sandertje dat ik niet kwam meedoen, want ik lees dit ondertussen allemaal en kan het niet laten mijn mening met je te delen. Mag ik eerst en vooral zeggen dat je je zeer kinderachtig gedraagt op het forum? Is me ineens opgevallen. Komop zeg als je dat moet horen van mij, is het wel al ver gekomen, vind je niet?


50k clears op 1 dag? Je speelt tegen noobs! :p
In dat geval ben je wat, een weekje druk? Dat wil ik je nu wel geven. :p

Je verandert snel van gedacht. Ongelijk?

Waar zeg ik dat elke casual speler noob is? Quote me daar even op, ik zie het niet meteen.

Dit is dus een verdediging a la Sander. Iets niet letterlijk zeggen, wetende dat de tegen partij weet dat je het impliceert. Vervolgens zeggen dat je het niet letterlijk gezegd hebt. Naja Sander, komop man...

Dat is het hem net, mocht je kunnen lezen staat er duidelijk "je speelt tegen noobs". Zelfs al lees je dit op de slechtste manier mogelijk dan moet je al concluderen dat ik niet zeg dat degene die de incomings krijg noob is. Nee, hij speelt tegen noobs. Lezen is moeilijk he, komt vast doordat je zo vaak met je neus in de boeken zit.

@Victorious, als die regel verbreed is dan herzie ik mijn mening voor Casual 1 :p

Nouja, dit is hetzelfde als hierboven. Dan onderste deeltje @Victorious; je begint door te krijgen dat je geen poot hebt om op te staan, dit valt te wijten aan de nonchalante uitspraken die je doet om interessant over te komen. Volgende keer geen uitspraken maken over iets waar je geen benul over hebt.

Kijk, zolang het maar duidelijk is dat jij eronder valt. :)

Recht op de man af? Nou jij weet half niet wat Herjan kan. Herjan is 1 van de beste spelers die ik ooit gezien heb. Een speler die zich inzet voor een account, die niet aan zichzelf denkt en niet arrogant is. (Dit brengt het evenwicht wat op orde op Voice of Justice)
Maarja, jij doet enkel domme, boertige uitspraken, ik verwacht niet dat je dit begrijpt.

Je studie is vast iets met psychologie, de manier waarop jij mensen zo snel kent een doorhebt, indrukwekkend!
Allemaal rake klappen in 1 post, weerzinwekkend!

Mooie verdediging, met jou kan je pas een discussie houden...
Hou Herjan zijn persoonlijk leven erbuiten. Oh en ik weet al wat je denkt: "ik ben niet begonnen over zijn persoonlijk leven, dat was hij zelf." Cut the crap.
Is misschien niet van dergelijke graad maar ik herinner me dat er nog zo'n stamlid in je stam zit die over het persoonlijk leven begon te praten van een nogal populair lid in de community. Nadien heeft hij een paar maandjes zonder forum account mogen lezen, wegens zijn ban. We weten beiden over wie het gaat he? Totaal niet relevant btw, maarja die zit toch lekker in Peace. Ik kan natuurlijk de zin quoten die hij zei? Zou je dat fijn vinden? Nee want het is niet relevant.
Net zoals Herjan zijn privé leven, niet relevant. You get the point...
Ohja als je comeback hierop is dat hij je een triest persoon noemt; nou je bent ook gewoonweg een triest persoon, of je dat nu leuk vind of niet, dat ziet iedereen toch wel. En ja ik zeg dat hij je een triest persoon noemt, ook al impliceerde hij dat. Nog eens inhakend op dat stukje van hierboven, dat het extra duidelijk voor je word!


Ohja, en dan gaan we nog eens in op het feit dat jij mijn medespeler een noob noemt, ik neem LaaLaa eens onder de gordel.
Laten we eens kijken naar zijn overnames.

Wat zien we op het eerste zicht?
Nou deze is erg makkelijk, we zien 3 soorten overnames.
-Hij edelt een barbarendorp
-Hij edelt zichzelf
-Hij edelt een speler

Hij heeft 2 keer een speler overgenomen.
-erickott
-wanneke

Wat me opviel is dat hij zichzelf meer geedeld heeft dan andere spelers. Vond dat opzich wel een leuk weetje.
Naja valt niet veel over te zeggen eigenlijk, eerste keer was het toeval omdat ze beiden op het dorp liepen, hij heeft dat dorp teruggenomen, niets speciaals aan.
Tweede keer was het zijn intentie niet, dus die mag in principe zelf geschrapt worden.

Qua geschiedenis van het account valt er niets op, het groeit middelmatig en stijgt zwakjes.
Staat 52e, als groeirang. Opnieuw niks speciaals, zelf maar zwakjes met zulke farmgrond.

Je OD ziet er gewoon ranzig uit, ik wil je dat zelf besparen.

Je farmstats zijn decent. 6 mil en een beetje, niet slecht.
Maar naar mijn mening kan het vele beter, ik heb je farmgrond gezien en je hebt amper tot geen last van clusterfuckers.
Maar hey even een complimentje! Je hebt meer dan die kerel die we daarnet besproken hebben.
Dat klopt ja je hebt meer als Vestige.
Zal leuk worden in de rim als dat noob team op delete gaat nu hun edels op zijn. Dat zou wat zijn haha, gebanned op W43 wegens botgebruik, gebanned op het forum omdat hij zen arrogante smoel niet kan houden en dan nog eens aantonen hoe goed ze zijn door op delete te gaan. Dit is trouwens om je uit te lokken Maick, ik wil een reactie op men vorige post.

Dan gaan we het hebben over .Peace, de stam van LaaLaa.
Nou ik denk dat ik hierboven genoeg vermeld heb. En dan heb ik 1 medelid besproken. Bedenk maar eens wat ik kan vinden over de resterende 14 leden.

Ik zal het je zo zeggen Sander, jou account is een account dat niet lang gaat rondhangen. Geen potentieel, niet de activiteit die het vergt om dergelijk account naar de top te brengen. Ik heb het dan over spelers van het account. Als er 1 ding is die ik je kan geven is dat je geen clusterfuckers hebt, maarja dat heb jij niet in de hand.


Dat Bram noob is weet toch iedereen?

En jij komt hier weer fantastische argumenten en heel veel inhoud brengen.


Ik kruip men nest in, ik lees de lachwekkende reacties van .Peace morgen wel.

Groetjes, Diego.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
273
Om 5 uur 's ochtends een heel verslag schrijven... Je reageert op elk punt wat iemand anders maakt, zonder ook maar één keer toe te geven dat hij misschien wel eens gelijk kan hebben op dat punt.
Je zoekt de confrontatie zelf op, aangezien jij deze hele discussie begonnen bent met een slecht onderbouwde post. En ''dreigt'' slechte dingen over de andere 14 leden van .Peace te zeggen, terwijl die het forum niet eens lezen.

Ik geef er een kort antwoord op.

1) Hoe de .... ben jij ooit forum mod geworden met dit soort gedrag. Serieus, dit is het werk van een 12 jarige puber die het net uit heeft met zijn vriendinnetje en daarom ruzie zoekt op het internet.

2) Kun je niet gewoon simpelweg jou mening geven, wat argumenten geven, en antwoorden die volgens jou nergens op slaan gewoon negeren?

3) Jij verpest, in je eentje, de reputatie van Reign op het forum. Ik vind serieus dat Victorious en Jimmy het super netjes doen in vergelijking met jou. Terwijl ik in de eerste instantie helemaal niets had met Victorious. Maar hij is nu netjes een discussie aan het voeren.

Doe er wat mee. Want met dit soort gedrag voorspel ik niets goeds.
 
Reactiescore
264
Diego bedankt dat je een individu bij top/ flop stammen bespreekt. Ervaren ex mod zo te zien.

Voor de rest ben ik best benieuwd wat je over de rest van ons te zeggen hebt.... Alleen dat wel in het juiste topic hè ;)
 
Reactiescore
331
Iemand moet toch zijn AF naam eer aan doen. Dat je die naam kiest zegt al genoeg over jou als persoon. Een kinderachtig iemand is gefascineerd is van Teletubbies en Disney films.

Sander is een schatje hoor, als je weet hoe je hem moet behandelen. Naar buiten probeert hij soms een beetje boos te doen maar als hem echt kent :D
 
Bovenaan