Top/flop stammen

DeletedUser76153

Guest
Vandaag was een leuke dag voor Nivelle heb ik gehoord.
Hij is zeer sociaal geweest vandaag. Is bijna iedereen van Reign vriendschapsverzoekjes gaan sturen, terwijl hij ook nog eens bossbassie wou gaan recruiten naar .Peace.
Nou oke ik geef .Peace deze keer het voordeel van de twijfel, ik kan me voorstellen dat zij niet zo laag zijn.
Remco daar in tegen, die kan maar niet lager gaan natuurlijk.
Ik heb enkele screens van hoe Remco tewerk ging om er hier wat recruit to win van te maken.
Zijn er redelijk wat, en is mobiel maar is duidelijk genoeg volgens mij.
kmxtkf1o3jvg6.jpg

tawjeno3fwpsl.jpg

04cyzq9dh1iqo.jpg

zpxmlvkhmqtu7.jpg

k2ipe5suzrcwc.jpg

0ygcqc2yk8ayt.jpg

svrh1fr1xhxvt.jpg

osma32lx54fkv.jpg

b0dkpahivkhef.jpg

n594s8v9x0ybl.jpg

4bduvizxs7uv9.jpg

mrcwaftxumrwz.jpg

hbebr7powhxqq.jpg

Nou eerst en vooral Remco; zeer laag.
En ik wil dit duidelijk maken, .Peace dit is geen aanval op jullie.
Maar moest bossbassie willen overstappen naar .Peace, wat die niet wilt, zouden jullie hem wel aangenomen hebben.
Dat weten beiden partijen. Maargoed dat terzijde.
Remco toch, wat heb je vandaag allemaal gedaan? Wat was je beweegreden? Wil je Reign kapot maken op intern vlak?
Ik snap het even niet en zou graag wat toelichting willen.
 

DeletedUser

Guest
Kan je ook quoten waar Jens heeft gezegd dat hij intresse heeft? In de screens die Diego toont is het niet terug te vinden namelijk.

Dat is hoe het overkwam bij mij doordat die de heletijd duidelijkheid wilde of peace daadwerkelijk interesse in hem had of niet. Alsof die eerst zekerheid wilde voordat die wilde joinen, maar nu blijkt dus dat hij ook aan het trollen was dus had die blijkbaar geen interesse.
 

DeletedUser76153

Guest
Dat is hoe het overkwam bij mij doordat die de heletijd duidelijkheid wilde of peace daadwerkelijk interesse in hem had of niet. Alsof die eerst zekerheid wilde voordat die wilde joinen, maar nu blijkt dus dat hij ook aan het trollen was dus had die blijkbaar geen interesse.
Ik kan trouwens bevestiging dat Jens aan het trollen was, ik volgde het gesprek mee.
 

DeletedUser76756

Guest
Lage actie van Remco. Iemand in een kwaad daglicht proberen te zetten.
 

DeletedUser76756

Guest
Wel fijn dat als ik na 9 dagen vakantie ook even mag reageren ;)
 
Bovenaan