DeletedUser74404
Guest
Groetjes vanaf het strand 
Wie ben jij nou weer in godsnaam dat je zulke grote praatjes hebt?
Wie ben jij nou weer in godsnaam dat je zulke grote praatjes hebt?
Ken je hem nog niet Elko?
Hij is nochtans vrij beroemd met die praatjes waar je het over hebt op andere werelden.![]()
harhar 25 aanvallen per dorp bij een massa waar de aanvallende partij een overmacht heeft is tegenwoordig veel?
Ik zat in de provence tijdens de eerste aanval op King of pvm en toen ik terugkwam, was het nogal een zooitje door het gebrek aan mobiele def die gemold was en stacks tegen Alexandria waren ook vaak weg. Dinsdag kwamen er dan nieuwe aanvallen aan en overdag kan ik niet deffen als ik op school zit, waardoor er dorpen verloren gaan. Er wordt ook aangevallen met 25 aanvallen per dorp, iets wat totaal niet gestackt kan worden. Het zou enkel erger worden en aangezien ik geen lange nachten meer over heb voor tw, en in combinatie met een drukke maand mei en juni ivm school, heb ik besloten om te stoppen.
Ik heb idd opgegeven, maar veel maakt het me niet uit, omdat tw nu een afgesloten hoofdstuk is. TW is jammer genoeg niet meer zoals vroeger en daar kan ik me niet aan aanpassen. Zoals bvb die 25aanvallen per dorp op een account van 5mil.
Iig, succes nog
Met vriendelijke groet
Stefaan
Opgever!!!! Haf ook niet anders van je verwacht![]()
Jij moet zwijgen![]()