Top/Flop stammen

DeletedUser69459

Guest
Als het aan jouw kwaliteiten ligt zal deze wereld snel gedaan zijn hoor.



Ja, sterker nog Preau heeft zijn account continue onder vv gehad toen hij zelf werd aangevallen door Snow.
Als Preau de vv had ging het goed, als hij er zelf eens was maakte hij weer een chaos van het account.:p



Correctie: Preau deed 95% toen je aanvallen kreeg, ik denk dat je Preau dankbaar mag zijn dat je überhaupt nog een account hebt joh.:D

Ik heb geen idee wie snow is, dus veel kan ik er niet over zeggen, maar als jullie vv deden toen, zullen jullie wel bg geweest zijn of zeker neutraal tegen zijn stam, dus maakt het niet echt uit.
 

DeletedUser71655

Guest
Ik heb geen idee wie snow is, dus veel kan ik er niet over zeggen, maar als jullie vv deden toen, zullen jullie wel bg geweest zijn of zeker neutraal tegen zijn stam, dus maakt het niet echt uit.

Hoor je mij dat zeggen?
Ik zeg enkel dat jij Preau wel dankbaar mag zijn dat zijn accie nog bestaat.
 
Reactiescore
766
Als zijn accie niet meer had bestaan was het voor jullie ook een stuk lastiger geweest, dat weten jullie, anders hadden jullie niet zoveel tijd en moeite in die vv gestoken :eek:
 

DeletedUser71655

Guest
Ik heb geen idee hoeveel profijt Preau nog van het account Nensul gehad heeft, in de tijd dat ik speelde werd er alleen op het account gedeffed en kostte het account dus enkel tijd en was er dus nauwelijks profijt voor Preau.
Echter waren de aanvallen dan ook niet van een dermate hoog niveau dat er écht actief gedeffed moest worden dag in dag uit.

Niet dat het nu uitmaakt, want hij en het account is overgestapt naar HQ en is nu juist vijand. Dus ik zie niet in waarom Preau had anders lastiger had gehad?
 

DeletedUser75413

Guest
Als Snow toen der tijd Nensul gebroken had, was Jelle86 daarna gebroken. Hierdoor kreeg Snow meer safezone en was uiteindelijk HQ target #1 om op te ruimen aangezien zij in de rim lagen.

Maar helaas plannetje niet gelukt etc en volgens mij is nu W44 een beetje dood?
 

DeletedUser74404

Guest
Als het aan jouw kwaliteiten ligt zal deze wereld snel gedaan zijn hoor.



Ja, sterker nog Preau heeft zijn account continue onder vv gehad toen hij zelf werd aangevallen door Snow.
Als Preau de vv had ging het goed, als hij er zelf eens was maakte hij weer een chaos van het account.:p



Correctie: Preau deed 95% toen je aanvallen kreeg, ik denk dat je Preau dankbaar mag zijn dat je überhaupt nog een account hebt joh.:D

Dat Preau mijn vv heeft gedaan is waar. Het was de allereerste keer dat ik moest deffen en die hulp kwam goed van pas :d.

Verder heb ij ook gehoord dat mijn vv ook van belang was voor Preau, ik blokkeerde namelijk 3 spelers van Snow waar jullie front mee hadden, tenminste dat is wat ik hoorde van Preau'ers.
 

DeletedUser75413

Guest
Dat klopt ook P. heeft hier voordeel uitgehaald en was een slimme zet.
Al moet ik zeggen een echte 'massa' heb je niet gehad wat al eerder gezegd is.

Maar indien P. er niet was geweest was Nensul wss wel op 0 ptn gekomen..
 

DeletedUser74404

Guest
Voor mij was het erg genoeg, ik had nooit eerder ook maar gedefft en met 700k was het niet makkelijk voor MIJ. Nu kan ik wel beter deffen iig
 

DeletedUser75413

Guest
Maakt verder ook niet uit, maar hoe staat het er nu voor?
Je had ook geluk dat teamrisico een NAP had met jelle en jou en dat ze inactief as fuck waren :S

Als je in groeilijn zat van Tazz :p
 

DeletedUser74404

Guest
Dan was ik idd dood. Verder was mijn positie ook klote, Jelle had net BG opgezegd en ik was stamloos, en om dan je allereerste massa te deffen....

Dus vroeg ik voor ik de massa kreeg al aan Nigel, die toen op Argwahn speelde of Preau me evt zou willen helpen mocht Snow me aanvallen, en ja een paar dagen later was het raak, en Preau hielp me zoals beloofd
 

DeletedUser75413

Guest
Je grootste prob was dat je echt een ..... cluster had.
Jelle gaf je wel deff, maar dan nog geen ideaal cluster.

Hoe staat het er nu voor?
 

DeletedUser74404

Guest
Je grootste prob was dat je echt een ..... cluster had.
Jelle gaf je wel deff, maar dan nog geen ideaal cluster.

Hoe staat het er nu voor?

Ja cluster was echt klote :p. Nu is het beter, maar nog steeds een vd slechtste op w44 :s
 

DeletedUser69459

Guest
Als Snow toen der tijd Nensul gebroken had, was Jelle86 daarna gebroken. Hierdoor kreeg Snow meer safezone en was uiteindelijk HQ target #1 om op te ruimen aangezien zij in de rim lagen.

Maar helaas plannetje niet gelukt etc en volgens mij is nu W44 een beetje dood?

Dan moet je er terug leven in blazen he :)
 

DeletedUser34772

Guest
Maakt verder ook niet uit, maar hoe staat het er nu voor?
Je had ook geluk dat teamrisico een NAP had met jelle en jou en dat ze inactief as fuck waren :S

Als je in groeilijn zat van Tazz :p

Is dat geluk? Die nap hadden jullie gewoon op moeten zeggen, en als jullie dan op zowel Jelle als Nensul fatsoenlijk (want laten we wel wezen, de aanvallen die er daar geweest zijn waren van abnormaal zwak niveau) hadden aangevallen langs alle kanten waren ze in een weekje opgeruimd.
 

DeletedUser75413

Guest
Is dat geluk? Die nap hadden jullie gewoon op moeten zeggen, en als jullie dan op zowel Jelle als Nensul fatsoenlijk (want laten we wel wezen, de aanvallen die er daar geweest zijn waren van abnormaal zwak niveau) hadden aangevallen langs alle kanten waren ze in een weekje opgeruimd.

ja Teamrisico wou hem toen niet opzeggen, maar ik gaf al aan dat het ook geen goede aanvallen waren.
Maar de een had NAP en de ander dit etc het probleem van Snow toen der tijd.

Maak voor de rest allemaal niet uit gebeurd is gebeurd. Maar als die aanvallen gewoon goed waren hadden we beide accounts geruimd
 

DeletedUser74404

Guest
Ik had gewoon geluk dat ze fucking slecht aanvielen dus:D, het lag iig niet aan mijn pro deff kunsten :cool:
 
Bovenaan