Zijn er al mooie premades?
Secret Speech Reactiescore 45 17. jun 2015 #2 Spelers met een degelijke premade mogen My Husband is Antiquair inviten x
Secret Speech Reactiescore 45 17. jun 2015 #8 Masamoto zei: Mag je eerst wel even groeien Antiquair Klik om te vergroten... Het lijkt me sterk dat jij een degelijke pre-made hebt anders, maar ik hoop dat ik nu alvast voldoe aan het puntengemiddelde!!
Masamoto zei: Mag je eerst wel even groeien Antiquair Klik om te vergroten... Het lijkt me sterk dat jij een degelijke pre-made hebt anders, maar ik hoop dat ik nu alvast voldoe aan het puntengemiddelde!!
DeletedUser75413 Guest 17. jun 2015 #12 Lekkerfresh. zei: Wat zijn de top stammies? Klik om te vergroten... Hippo! word sowieso TOP
DeletedUser75436 Guest 17. jun 2015 #14 Mikeeeeeee3 zei: Wat vinden jullie van de stam Veau Klik om te vergroten... Niet verwacht dat jij de mix van Viteau en Seau bent
Mikeeeeeee3 zei: Wat vinden jullie van de stam Veau Klik om te vergroten... Niet verwacht dat jij de mix van Viteau en Seau bent
DeletedUser73696 Guest 17. jun 2015 #15 Artificial Intelligent zei: Niet verwacht dat jij de mix van Viteau en Seau bent Klik om te vergroten... Vitae*
Artificial Intelligent zei: Niet verwacht dat jij de mix van Viteau en Seau bent Klik om te vergroten... Vitae*
DeletedUser73696 Guest 17. jun 2015 #17 Jij bent echt noob Ik snap echt niet dat jij mij verward met vito, noob. Jij denkt bij de grote te horen noob, maar probleem jij noob. Vito is groot en jij noob. Jij mij niet meer verwarren met vito noob. Focus je in game en AF gelul noob.
Jij bent echt noob Ik snap echt niet dat jij mij verward met vito, noob. Jij denkt bij de grote te horen noob, maar probleem jij noob. Vito is groot en jij noob. Jij mij niet meer verwarren met vito noob. Focus je in game en AF gelul noob.
Amber Heard Forum Personality of The Year 2017 Reactiescore 627 17. jun 2015 #19 Wat is dit voor bullshit