Top/Flop stammen

Reactiescore
2.062
Reactiescore
489
Eerste dag van massa was King actief, de 2 dagen erna niet en nu blokt iemand hier en daar een treintje ;)
 

DeletedUser69459

Guest
Ik zat in de provence tijdens de eerste aanval op King of pvm en toen ik terugkwam, was het nogal een zooitje door het gebrek aan mobiele def die gemold was en stacks tegen Alexandria waren ook vaak weg. Dinsdag kwamen er dan nieuwe aanvallen aan en overdag kan ik niet deffen als ik op school zit, waardoor er dorpen verloren gaan. Er wordt ook aangevallen met 25 aanvallen per dorp, iets wat totaal niet gestackt kan worden. Het zou enkel erger worden en aangezien ik geen lange nachten meer over heb voor tw, en in combinatie met een drukke maand mei en juni ivm school, heb ik besloten om te stoppen.

Ik heb idd opgegeven, maar veel maakt het me niet uit, omdat tw nu een afgesloten hoofdstuk is. TW is jammer genoeg niet meer zoals vroeger en daar kan ik me niet aan aanpassen. Zoals bvb die 25aanvallen per dorp op een account van 5mil.

Iig, succes nog ;)

Met vriendelijke groet

Stefaan
 

DeletedUser34772

Guest
harhar 25 aanvallen per dorp bij een massa waar de aanvallende partij een overmacht heeft is tegenwoordig veel?
 

DeletedUser72524

Guest
Boeien het is maar een spel. Als je geen tijd hebt dan heb je geen tijd. Zo simpel is dat. Harharhar
 

DeletedUser70338

Guest
Ik zat in de provence tijdens de eerste aanval op King of pvm en toen ik terugkwam, was het nogal een zooitje door het gebrek aan mobiele def die gemold was en stacks tegen Alexandria waren ook vaak weg. Dinsdag kwamen er dan nieuwe aanvallen aan en overdag kan ik niet deffen als ik op school zit, waardoor er dorpen verloren gaan. Er wordt ook aangevallen met 25 aanvallen per dorp, iets wat totaal niet gestackt kan worden. Het zou enkel erger worden en aangezien ik geen lange nachten meer over heb voor tw, en in combinatie met een drukke maand mei en juni ivm school, heb ik besloten om te stoppen.

Ik heb idd opgegeven, maar veel maakt het me niet uit, omdat tw nu een afgesloten hoofdstuk is. TW is jammer genoeg niet meer zoals vroeger en daar kan ik me niet aan aanpassen. Zoals bvb die 25aanvallen per dorp op een account van 5mil.

Iig, succes nog ;)

Met vriendelijke groet

Stefaan

Maar waarom stond het account dan niet onder VV? En had je ook geen andere co's die je konden helpen?

Daarnaast zijn 25 aanvallen per dorp op het front echt niet gigantisch als je bedenkt dat King ook stacks had van 100k 100k.

Sowieso had je kunnen weten dat de druk op een frontaccount als dat van King of PVM hoog zou worden. Persoonlijk zou ik zo'n account niet in mijn 1tje willen runnen en zeker niet als ik tijdgebrek zou krijgen.
 

DeletedUser69459

Guest
Mijn co had ook school en er was geen vv mogelijk vanuit de stam. Er stonden misschien 2 of 3 stacks van 100/100 van de vorige aanval, vermoed ik toch. Ik had het front gestackt met 40/40, omdat meer niet mogelijk was en zelfs dit was maar nipt. Als pakweg 55 van de 60 frontdorpen met 40/40 zijn gestackt, is 25 aanvallen op die dorpen wel veel in mijn ogen :p

Ik vond het niet erg dat de druk hoog kwam te liggen, maar als de eerste wave komt wanneer ik in de provence zit voor een week en er dan heel duur wordt gedefd waardoor het rip mobiele def was vanboven en tegen alex op sommige plaatsen zelfs geen stacks meer, dan ga ik geen extra moeite steken in het account als er ook geen backup is vanuit de stam overdag of zelfs preventieve stackdef.
 

DeletedUser75413

Guest
moeilijk he als tazz op grijs stond en ik gezegd heb van edel maar :eek:
 
Bovenaan