Top/flop stammen

DeletedUser63648

Guest
Nergens voor nodig. Iedereen met 2 ogen in hun kop ziet dat nergens op slaat he :D
 

DeletedUser63648

Guest
Ksssht, probeer hier nog een soort van publiek imago op te houden he :D
 

DeletedUser

Guest
haha jaja het ken altyd beter. maar het gebeurd wel. We zyn nie de beste maar laten elkaar ook nie vallen en dat vind ik al mooi
Net daarvoor dat ik jullie respecteer. Ik vind het zeer mooi dat XB niet opgeeft ontdanks de grote overmacht.

Ik kom in de richting van dom? Hoe kan jij daarover oordelen, je hebt geen enkele ervaring met slim zijn.
En ik kan met zekerheid concluderen dat ik niet zo dom ben als jij.

Die laatste zin is schitterend whahaha. Enkel en alleen omdat dat hij dat nog meent ook.
Lang geleden dat ik nog zo gelachen heb.
 

DeletedUser73204

Guest
ja is lief he, hy mocht willen dat hy zo slim was als my. Misschien krygt hy eens door dat je dom voordoen op een forum iets anders is als dom zyn............maar je wel lekker uit de tent laat lokken door een blondie:)

Maar ach. Ik heb my masters gehaald en is er trots op. Nu hy nog:D
(en nee, schoonmaken,koken of paaldansen zyn geen universitaire opleidingen)
 

DeletedUser

Guest
ja is lief he, hy mocht willen dat hy zo slim was als my. Misschien krygt hy eens door dat je dom voordoen op een forum iets anders is als dom zyn............maar je wel lekker uit de tent laat lokken door een blondie:)

Maar ach. Ik heb my masters gehaald en is er trots op. Nu hy nog:D
(en nee, schoonmaken,koken of paaldansen zyn geen universitaire opleidingen)

Er is een verschil tussen iemand die zich dommer voordoet dan hij is en iemand die dom is, maar probeert slim te zijn :)
Onderschat paaldansen niet (sportversie)
Ik heb dat een keer geprobeerd op een sport beurs, whahaha, laten we hopen dat er nooit iemand dat gefilmd heeft.
 

DeletedUser

Guest
Die laatste zin is schitterend whahaha. Enkel en alleen omdat dat hij dat nog meent ook.
Lang geleden dat ik nog zo gelachen heb.

Verbaasd me dat jij die zin überhaupt begreep.
Of je doet natuurlijk alsof, die mogelijkheid mag niet uitgesloten worden.

ja is lief he, hy mocht willen dat hy zo slim was als my. Misschien krygt hy eens door dat je dom voordoen op een forum iets anders is als dom zyn............maar je wel lekker uit de tent laat lokken door een blondie:)

Maar ach. Ik heb my masters gehaald en is er trots op. Nu hy nog:D
(en nee, schoonmaken,koken of paaldansen zyn geen universitaire opleidingen)

Zo slim als jij? Blijkbaar ken jij de betekenis van slim niet, maarja, blond he!
Misschien dat je eerst maar eens eenmalig een normale zin moet schrijven en dan mensen wijs probeert te maken dat je slim bent. Kan begrijpen dat Manson je ondersteunt, die heeft zelf het IQ van een straattegel.
 

DeletedUser63648

Guest
Teuntje, wat voor haat ben jij nou op dit forum aan het spuien. Zo'n ad hominempje op zowel mansom als korp beertje, nergens voor nodig toch :D
 

DeletedUser

Guest
Teuntje, wat voor haat ben jij nou op dit forum aan het spuien. Zo'n ad hominempje op zowel mansom als korp beertje, nergens voor nodig toch :D

lloll king is jaloers dat ik beter overeen kom met beertje dan hij.
Misschien heeft hij stiekem een oogje op beertje en blondjes :p
Veel blondjes in Zweden, je moet maar eens langskomen :D
 

DeletedUser73204

Guest
Zo slim als jij? Blijkbaar ken jij de betekenis van slim niet, maarja, blond he!

Jaaa ik heb een excuus.En jij?
haha ik hoef mensen niets wys te maken want ik hoef me zelf niet te bewijzen. Jy blykbaar wel, maar dat geeft niet hoor. Dat gaat vanzelf wel over als je wat wyzer word

Mansom..........hy heeft geen oogje op my. Hy gedraag zich gewoon als een Kameelperd (so wy seg in S.A.)
 

DeletedUser61131

Guest
lloll king is jaloers dat ik beter overeen kom met beertje dan hij.
Misschien heeft hij stiekem een oogje op beertje en blondjes :p
Veel blondjes in Zweden, je moet maar eens langskomen :D

Eens, die blondjes zijn inderdaad een goede reden om in Zweden te gaan wonen :D
 

DeletedUser73204

Guest
Sorry, ik val enkel op intelligente dames dus je maakt geen kans ;)

hahaha gelukkig maar want ik val niet op broekies;)

Maar mocht je een keertje in Overijssel verdwalen kom dan gerust eens langs by "Vechtdal" Dierenklinieken.
Kryg je rondleiding door Lab en OK's.
 
Bovenaan