Top/flop stammen

DeletedUser63648

Guest
Wees er maar trots op, dat er 'gedefd'' wordt daar bij xb, boeit me vrij weinig. Zo veel verschil is het m nou ook niet nml
 

DeletedUser

Guest
Wees er maar trots op, dat er 'gedefd'' wordt daar bij xb, boeit me vrij weinig. Zo veel verschil is het m nou ook niet nml

Scheelt wel in het aantal clears dat nodig is, als je 90 clears nodig hebt om 1 dorp te veroveren zijn dat dure dorpen.
Dan nog eens kwijtspelen ook 4 uur nadien :p
hoe meer clears er verloren gaan door mee te stacken des te langer nodig zal zijn om de overwinning te halen want dat vertraagt de edelgroei.
En telken opnieuw wachten om die clears terug te recruteren.

Goed stacken kan wel veel schelen. Misschien niet op een eindoverwinning maar wel in tijdrekken.
Als we 6 maanden langer kunnen spelen dankzij goed stacken gaan we dat heel zeker doen.
 
Reactiescore
31
ik was gwn te laks om dat dorp niet te ossen:p en die clears zijn over 12 dagen allemaal weer vol dus wat is je punt nou?
 

DeletedUser63648

Guest
Tsja, had het graag anders gezien, maar tja, wat moet dat moet he. Is nou niet zo dat we een nieuwe speler voor zo'n account kan zoeken.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij heb je slecht geslapen.
Of lukt het alweer niet tegen XB dat je gefrustreerd geraakt.

Alweer niet? Gebaseerd op wat?
Laatste keer dat ik checkte waren de stats van mijn account tegen XB 81-7.
En daarbij komen dan ook nog zo'n 60 dode edels van XB kijken.
Dus als het iemand niet lukt, zal het XB wel wezen.
 

DeletedUser

Guest
Moest je dan niet deffen op Tommy, manson?
Wordt zoveel gebashed daar en dorpen redelijk makkelijk gepakt :D
 

DeletedUser

Guest
Moest je dan niet deffen op Tommy, manson?
Wordt zoveel gebashed daar en dorpen redelijk makkelijk gepakt :D

Gaan jullie het hele rijtje afgaan van alle xb leden af waar ik misschien eens een vv heb gedaan? :p
Maar ale, de laatste keer dat ik nog een staatsgeheim prijsgeef. Ik heb Tommy nog nooit zijn VV gedaan.
nog 23 xb leden lol
 

DeletedUser51416

Guest
Gaan jullie het hele rijtje afgaan van alle xb leden af waar ik misschien eens een vv heb gedaan? :p
Maar ale, de laatste keer dat ik nog een staatsgeheim prijsgeef. Ik heb Tommy nog nooit zijn VV gedaan.
nog 23 xb leden lol

Dat is wederom geen antwoord op zijn post! Hij geeft aan dat er een account in XB rake klappen krijgt en niemand van zowel XB als BB zijn best doet om het tegen te houden! En dan zeg jij, ja maar daar heb ik geen vv gedraaid, dus dat is precies wat hij bedoeld!
 

DeletedUser73657

Guest
Dus manson is eigenlijk een dikke egoïst die geen vv's draait voor xb :eek:
 

DeletedUser

Guest
Dus manson is eigenlijk een dikke egoïst die geen vv's draait voor xb :eek:

Zoals gewoonlijk post je hier grote onzin..
Ik zit in BB, niet bij XB.
IK doe toch ook geen vvs bij rise of divine of ghost of welk andere stam ook.

Als ik af en toe eens iemand kan helpen buiten BB ok maar sinds wanneer is vvs draaien bij andere stammen plots een must do in TW?

Hij wacht tot XB valt en daarna komt die aan dat hij ze wel had kunnen redden met vv's als het al te laat is.
Hier nog zo een slimmerik..
Ik zit bij BB, NIET bij XB.
 

DeletedUser69389

Guest
Zoals gewoonlijk post je hier grote onzin..
Ik zit in BB, niet bij XB.
IK doe toch ook geen vvs bij rise of divine of ghost of welk andere stam ook.

Als ik af en toe eens iemand kan helpen buiten BB ok maar sinds wanneer is vvs draaien bij andere stammen plots een must do in TW?


Hier nog zo een slimmerik..
Ik zit bij BB, NIET bij XB.

Waarom kom je dan steeds zo op voor XB. Iedereen weet dat er een samenwerking bestaat tussen XB en BB en zoniet dan is dat uitermate dom.
 

DeletedUser

Guest
Waarom kom je dan steeds zo op voor XB. Iedereen weet dat er een samenwerking bestaat tussen XB en BB en zoniet dan is dat uitermate dom.

Zoals Ghost toen met XB. We heben dezelfde vijand en comuniceren we met nieuws en updates en eventueel wat hulp..

Je bent toch niet jaloers ofzo?
Ik wil ook wel eens opkomen voor je als je even niet meer ziet zitten. ;)
 
Bovenaan