Top/flop stammen

DeletedUser69389

Guest
Zoals Ghost toen met XB. We heben dezelfde vijand en comuniceren we met nieuws en updates en eventueel wat hulp..

Je bent toch niet jaloers ofzo?
Ik wil ook wel eens opkomen voor je als je even niet meer ziet zitten. ;)

Jaloers op jullie? Verre van.:eek:
 

DeletedUser

Guest
Recaps ala Nico17...
ace90f545c5e4d8bebd74c4d7921ddd2.png
 
Reactiescore
60
Gelukkig zijn de edels hier niet zo duur :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Het is precies stil hiet met de spelers van RISE :) Oh ja het is juist, de school moet nog beginnen bij Rise, maar dan zal alles anders worden en gaan ze XB platwalsen. Ontdanks het verlies van 2 spelers groeit XB lekker verder aan de kant met rise.
Gelukkig hebben ze nog grote zus Divine om spelers te edelen van XB.
Ondertussen kleine spelers zoals Avitar74 recruteren.
Goed bezig :)

Aangezien rise en divine een fusie plannen worden kleinere spelers zoals avitar de nieuwe standaard om bij de elites van Divine te horen?? Niets tegen die speler en ik ben blij voor hem maar dat doet me steeds terugdenken hoe rise en divine aan het bashen waren toe ghost nieuwe leden recruteerde aan de rim :)
 

DeletedUser69389

Guest
Het is precies stil hiet met de spelers van RISE :) Oh ja het is juist, de school moet nog beginnen bij Rise, maar dan zal alles anders worden en gaan ze XB platwalsen. Ontdanks het verlies van 2 spelers groeit XB lekker verder aan de kant met rise.
Gelukkig hebben ze nog grote zus Divine om spelers te edelen van XB.
Ondertussen kleine spelers zoals Avitar74 recruteren.
Goed bezig :)

Aangezien rise en divine een fusie plannen worden kleinere spelers zoals avitar de nieuwe standaard om bij de elites van Divine te horen?? Niets tegen die speler en ik ben blij voor hem maar dat doet me steeds terugdenken hoe rise en divine aan het bashen waren toe ghost nieuwe leden recruteerde aan de rim :)

Bral toch lekker een eind weg. :eek: Dat wat jij zegt vormen allemaal geen argumenten om hier niet te komen posten. Nee dat is simpelweg doordat het gewoon saai is om hier te posten, want de tegenstand is netzoals ingame minimaal.
 

DeletedUser63648

Guest
Mansom is zich gewoon aan het vervelen dus zoekt hij een reden on te posten. Tja, dat je dan niks nuttigs te zeggen hebt... Is niet zo heel raar.
 

DeletedUser

Guest
Mansom is zich gewoon aan het vervelen dus zoekt hij een reden on te posten. Tja, dat je dan niks nuttigs te zeggen hebt... Is niet zo heel raar.

hahaha :)
Ik kan je geen ongelijk geven maar er zit toch veel waarheid in wat ik schreef, kan je niet ontkenen :p
 
Bovenaan