Top/flop stammen

Reactiescore
31
Discussieer hier over welke stammen jij nou top en flop vindt!

Graag het wel beargumenteerd te posten.. Of anders een discussie te initiaten.

Nu tijdelijk gesloten ivm er nu nog geen top/flopstammen zijn.
 
Reactiescore
31
Goed, bewijs ons dat jullie wel iets redelijk deftigs hier kunnen plaatsen en dit topic blijft gewoon weer lekker open tot het einde van de wereld! Dus enigszins serieus, spam houd je in de praathoek!

Groetjes,
Poo. & Dao
 

DeletedUser

Guest
Is er nog een serieuze premade gestart? ( naargelang een premade serieus kan zijn)
 

DeletedUser

Guest
Mad!? is Insane van w38.

Is Insane van 38 toevallig Ins@ne van 35?

ATR ziet er intern goed uit spreek ik uit ervaringen:)

De .CCC is ook een serieuze pre-made.

.CCC heeft inderdaad ervaren spelers, die kunnen in een later stadium sterk worden omdat ze nu onderschat worden.

EX lijkt me tot nu toe de flop stam van W39, maar daar zullen waarschijnlijk nog veel mensen van afvallen.

Form. ziet er natuurlijk heel pro uit, maar dat is voor nu, er kan nog van alles gebeuren, nu kan je nog niet oordelen over stammen die echt top/flop zijn. dit is mijn eerste indruk van enkele stammen.
 

DeletedUser73650

Guest
0 van de momenteel in de top-20 staande stammen bestaan over een dikke maand niet meer. Of hun "glorie" is al vergaan.
 

DeletedUser71172

Guest
ik vraag me af, wat is jullie "vision" over P.A. de stam met tot nu toe het hoogste punten gemiddelde in de top 150
 

DeletedUser

Guest
ik vraag me af, wat is jullie "vision" over P.A. de stam met tot nu toe het hoogste punten gemiddelde in de top 150

Ik herken de namen ''Onderkingsreiziger'' en ''Dorpenuitbouwertje'', dat is een goed teken;)

Puntengemiddelde zegt niks nu, ik zou nu één kunnen staan als ik met pa-functies enzo gewoon full-time mijn hoofdgebouw had ge-upt.
 

DeletedUser

Guest
P.A. ziet er goed uit maar puntengemiddelde zegt nu nog weinig, wat het met elke wereld is. We zien over een weekje wie waar staat..
 

DeletedUser73650

Guest
@Crazy Animal
Ik spreek je over een maand nog wel:D

Haha, ja :)
Zijn maar speculaties van mij hoor...
Een wereld is een werkend orgaan. Je weet nooit hoe het er mee zal gaan.
Ik vind het zeker spannend! :)
 

DeletedUser73639

Guest
Is Insane van 38 toevallig Ins@ne van 35?

Als dat het geval is wil ik het ook wel weten, lilcampo ging stoppen dacht ik, een hele bende ging zelfs stoppen eigenlijk, net de toppers, denk dat als dat het geval is dat het toch niet meer serieus te nemen valt... :(

Nee is dus al niet het geval zijn andere spelers....
 
Reactiescore
2.039
Bovenaan