Top/flop stam(men)

Reactiescore
2.196
Een beetje normaal kun je best reageren tegen een kind? Vergeet niet dat achter enkele daden een ouder persoon zat en Jorrit is "slechts" overgehaald om mee te doen.

Dus ik mag op mijn 14 alles doen? Wat een onzin , hij weet wat hij doet en heeft nada spijt. En hij is niet enkel "overgehaald", stop met in die fabeltjes te geloven.
 
Reactiescore
142
Een behoorlijk mislukt figuur ingame, daar is in elk geval geen twijfel over mogelijk.
 
Reactiescore
127
Jullie snappen iets niet. Wij zeggen niet dat hij niet gestraft moet worden, uiteraard kan en moet hij gestraft worden. Ip-ban of wat anders, doe maar wat moet maar het is puur onzin dat het account zelf eronder moet lijden.

We hebben jullie gewaarschuwd he, maar jullie gaven zelf aan dat hij verandert was.

Dat je dan nu aangeeft dat je dit niet begrijpt is dat ook dom. Iedereen die van de situatie af wist vindt dit terecht.
 
Reactiescore
73
We hebben jullie gewaarschuwd he, maar jullie gaven zelf aan dat hij verandert was.

Dat je dan nu aangeeft dat je dit niet begrijpt is dat ook dom. Iedereen die van de situatie af wist vindt dit terecht.

Niet dat ik dat niet begrijp, maar is wel onzin dat account eronder moet lijden. Bij final dan? Denk dat jullie dat wel jammer vonden toen zijn acc helemaal wegging. Wel, bij mij is dat exact hetzelfde.
 
Reactiescore
29
We hebben jullie gewaarschuwd he, maar jullie gaven zelf aan dat hij verandert was.

Dat je dan nu aangeeft dat je dit niet begrijpt is dat ook dom. Iedereen die van de situatie af wist vindt dit terecht.
Flauwekul, heeft niks met begrijpen te maken, onzin dit, lariekoek. Maak er verder ook geen woorden meer aan vuil. Is een onterechte beslissing naar mijn mening, dan bedoel ik voor C6
 

DeletedUser76198

Guest
Dus ik mag op mijn 14 alles doen? Wat een onzin , hij weet wat hij doet en heeft nada spijt. En hij is niet enkel "overgehaald", stop met in die fabeltjes te geloven.

Ik mocht op mijn 14e niet alles doen, hoe het met jou zit weet ik niet. Maar door mijn goede opvoeding weet ik dat het niet helpt als je een pubertje hier op het forum gaat uitkotsen. Ik denk dat iedereen in deze "TW-Community" weet hoe het met hem zit dus zijn er geen verdere woorden voor nodig. Laat het kleutergedrag aan de kleuters zelf over.
 

DeletedUser76198

Guest
Flauwekul, heeft niks met begrijpen te maken, onzin dit, lariekoek. Maak er verder ook geen woorden meer aan vuil. Is een onterechte beslissing naar mijn mening, dan bedoel ik voor C6

Hoe is dit ooit een onterechte beslissing? De speler heeft meerdere keren op meerdere accounts gelogged. Zijn hele bestaan moet van TW verwijdert worden.
 

DeletedUser78605

Guest
Niet dat ik dat niet begrijp, maar is wel onzin dat account eronder moet lijden. Bij final dan? Denk dat jullie dat wel jammer vonden toen zijn acc helemaal wegging. Wel, bij mij is dat exact hetzelfde.
Tuurlijk is het altijd vervelend om een account kwijt te raken, maar zodra je de regels overtreed (en iedereen weet wanneer je dit doet) dat je het risico loopt. Loop je op andere werelden meermaal meerdere account's te verpesten, tot zelfs een hele wereld. Is het niet meer dan normaal dat er een straf komt die zorgt dat hij helemaal niets meer kan. Door zijn herhaalde fouten verpest hij het nu ook voor jullie. Dus ik zou tw niet boos aankijken, maar Jorrit zelf ;)
 

DeletedUser79759

Guest
Ik ben de schuldige ;)

Tw-team niet.. Ik ben gewoon een domme puber die denkt dat die cool is door stabben.. maar ik ben hier weg, geen nood. Casual 6 zal niet door mij gestabt worden. Heb al genoeg kut dingen gedaan. Ik moet nog veel leren en dat hebben meer mensen mij gezegd. Wat ook normaal is, ik heb weer wat geleerd nu. Als ik alles kon terug draaien had ik dit allemaal niet gedaan. Had ik het maar geweten..

Maar ja its to late now to say sorry ;)

Ma toch sorry, jullie Nederlanders hebben nu recht om Belgen te haten :D

Ik hoop dat deze wereld nog leuk wordt en mogen de beste winnen zonder stabs dit keer :)
 
Reactiescore
29
Tuurlijk is het altijd vervelend om een account kwijt te raken, maar zodra je de regels overtreed (en iedereen weet wanneer je dit doet) dat je het risico loopt. Loop je op andere werelden meermaal meerdere account's te verpesten, tot zelfs een hele wereld. Is het niet meer dan normaal dat er een straf komt die zorgt dat hij helemaal niets meer kan. Door zijn herhaalde fouten verpest hij het nu ook voor jullie. Dus ik zou tw niet boos aankijken, maar Jorrit zelf ;)
Je vergeet een ding, dit account is niet van Jorrit, Jorrit was daar Co-speler o_O Waarom onterecht? Het gaat hier helemaal niet over C6, hier zijn de regels niet overtreden, en daarom zomaar iemand anders zijn account door de gehakt molen halen? Sorry maar dat gaat er bij mij niet in. En nu niet gaan zeiken dat de eigenaar dan maar het risico niet had moeten nemen, want dat is gezever :mad:
 

DeletedUser79759

Guest
Je vergeet een ding, dit account is niet van Jorrit, Jorrit was daar Co-speler o_O Waarom onterecht? Het gaat hier helemaal niet over C6, hier zijn de regels niet overtreden, en daarom zomaar iemand anders zijn account door de gehakt molen halen? Sorry maar dat gaat er bij mij niet in. En nu niet gaan zeiken dat de eigenaar dan maar het risico niet had moeten nemen, want dat is gezever :mad:

Rustig mark, laat het gewoon. Speel gewoon rustig verder.
 

DeletedUser79332

Guest
Je vergeet een ding, dit account is niet van Jorrit, Jorrit was daar Co-speler o_O Waarom onterecht? Het gaat hier helemaal niet over C6, hier zijn de regels niet overtreden, en daarom zomaar iemand anders zijn account door de gehakt molen halen? Sorry maar dat gaat er bij mij niet in. En nu niet gaan zeiken dat de eigenaar dan maar het risico niet had moeten nemen, want dat is gezever :mad:

Is geen gezever. Een eigenaar is verantwoordelijk voor zijn account. Dus ook voor de co's die erop spelen.
Phuture en meerdere famke spelers hadden jullie gewaarschuwd.
Jullie, en het account, hebben besloten om jorrit toch te laten joinen.
Dan zijn de consequenties nu toch ook echt voor jullie zelf. Hoe spijtig en zonde van het account dan ook...
 

DeletedUser78605

Guest
Is geen gezever. Een eigenaar is verantwoordelijk voor zijn account. Dus ook voor de co's die erop spelen.
Phuture en meerdere famke spelers hadden jullie gewaarschuwd.
Jullie, en het account, hebben besloten om jorrit toch te laten joinen.
Dan zijn de consequenties nu toch ook echt voor jullie zelf. Hoe spijtig en zonde van het account dan ook...
Precies dit. TW komt vaak genoeg met een pm dat je als beheerder moet oppassen aan wie je het ww geeft. Jullie wisten al lang van zijn "verleden", jullie zijn meermaals op het forum hier gewaarschuwd en nu achteraf het toch niet willen snappen. De beheerder had hem direct van het account af moeten kicken, hij is dus mede verantwoordelijk
 
Reactiescore
29
Precies dit. TW komt vaak genoeg met een pm dat je als beheerder moet oppassen aan wie je het ww geeft. Jullie wisten al lang van zijn "verleden", jullie zijn meermaals op het forum hier gewaarschuwd en nu achteraf het toch niet willen snappen. De beheerder had hem direct van het account af moeten kicken, hij is dus mede verantwoordelijk
Al laat je de Sinterklaas goedheiligman je Co zijn, en deze begaat in C1 een overtreding. In C-sechs je doch alles paletti. Ohne mich, da bin ich eine ganz andere Meinung zu getan, Sorry :rolleyes:

Oeps verkeerde server? :D Je reinste onzin! :mad:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76198

Guest
Je vergeet een ding, dit account is niet van Jorrit, Jorrit was daar Co-speler o_O Waarom onterecht? Het gaat hier helemaal niet over C6, hier zijn de regels niet overtreden, en daarom zomaar iemand anders zijn account door de gehakt molen halen? Sorry maar dat gaat er bij mij niet in. En nu niet gaan zeiken dat de eigenaar dan maar het risico niet had moeten nemen, want dat is gezever :mad:

Supportje aanmaken heeft niet geholpen?
 
Bovenaan