Top/flop stam(men)

DeletedUser70435

Guest
Ik denk in zo'n Runners museum;)

@jand geleaved om de oorlogstats te redden zeker?
Hoe kun je iets redden dat nu zo ver in de min staat? Als we dat wilden, dan hadden we aan het begin van de massa al wel geleaved. We houden van de uitdaging om ze weer positief te gaan krijgen :)
 

DeletedUser78605

Guest
Fossiel zou oorsprongelijk tot de 13e op vakantie zijn. Er stond geen PA aan tijdens de eerste massa van jullie en de eigenaar was niet te bereiken. Dit leidde tot grote verliezen. De 16e kwam hij opeens terug, maar na 8 minuten had ik vv alweer teruggekregen zonder dat we enig bericht hadden gekregen. PA was wel geactiveerd nu, maar de eigenaar weer verdwenen. Daarna hebben we hem nooit meer teruggezien en nooit een bericht van hem ontvangen.

Kort gezegd, hij kwam verlaat terug van vakantie en is daarna direct gaan runnen toen hij de massa en verliezen zag.
Denk niet dat hij is gaan runnen tbh, wil ook geen uitspraken doen waar ik niets vanaf weet. Ik ken hem van Casual 5, daar is hij überhaupt nooit terug gekomen en heeft hij ook niets laten weten meer. Is niet te berieken via niks.
Apart verhaal wel, maar voor jullie vervelend dat een account dus verliezen pakt :(
 

DeletedUser79759

Guest
De dorpsnamen van crazybertje zijn wel grappig. Hoe famous ben ik wel Niet, iedereen praat over me. :eek:
 
Reactiescore
73
Hoe kun je iets redden dat nu zo ver in de min staat? Als we dat wilden, dan hadden we aan het begin van de massa al wel geleaved. We houden van de uitdaging om ze weer positief te gaan krijgen :)

Even vergelijken met Drx Dabb van C4. Die had denk ik(verbeter mij als ik fout ben) zo'n 1 mil-1,5 mil verloren maar dan nog bleef hij doordoen en wint nu C4 gok ik.

Maarja ik snap het wel, als hij niet te bereiken is, is dat wel jammer.
Wel leuk dat jullie van uitdaging houden. Zolang jullie er zijn belooft het nog spannend te worden:)
 

DeletedUser70435

Guest
Even vergelijken met Drx Dabb van C4. Die had denk ik(verbeter mij als ik fout ben) zo'n 1 mil-1,5 mil verloren maar dan nog bleef hij doordoen en wint nu C4 gok ik.
Maar niet via vv gok ik? Aangezien wij na 60 dagen niks meer kunnen met het account.
 

DeletedUser78605

Guest
@tears of a beauty. @JKY
Waarom helpen jullie DeKoster deffen als ik vragen mag?

Ben nieuwsgierig naar jullie motivatie :p
Help ik Dekoster? Ik heb 1 keer de vv gehad omdat niemand kon binnen de stam of het account. Toen bood ik aan om even een uurtje te zitten. Heb niet bijster veel gedaan ;)
 
Reactiescore
1.468
Help ik Dekoster? Ik heb 1 keer de vv gehad omdat niemand kon binnen de stam of het account. Toen bood ik aan om even een uurtje te zitten. Heb niet bijster veel gedaan ;)
Ow lol, hij suggereerde dat de "2 accounts uit de top 3" vv voor hem draaide. Hij zei "je moest eens weten wie tegen je defte "

Overigens kon ik het me al niet voorstellen. Met 1-2 uurtjes aanvallen sturen elke dag weer een dorpje pakken, we moeten wat actiever worden xD
 

DeletedUser78605

Guest
Ow lol, hij suggereerde dat de "2 accounts uit de top 3" vv voor hem draaide. Hij zei "je moest eens weten wie tegen je defte "

Overigens kon ik het me al niet voorstellen. Met 1-2 uurtjes aanvallen sturen elke dag weer een dorpje pakken, we moeten wat actiever worden xD
Oh nou mij niet gezien, als het account op orde was had ik het misschien gedaan, maar de manier waarop er daar werd gedefft was enorm slecht. Hoop overigens wel dat jullie inderdaad wel beter kunnen aanvallen dan wat ik heb gezien, want tegen een georganiseerde stam zoals Koh oa, gaat het op die manier lastig worden :p
 

DeletedUser72496

Guest
Ow lol, hij suggereerde dat de "2 accounts uit de top 3" vv voor hem draaide. Hij zei "je moest eens weten wie tegen je defte "

Overigens kon ik het me al niet voorstellen. Met 1-2 uurtjes aanvallen sturen elke dag weer een dorpje pakken, we moeten wat actiever worden xD


Inkedchrome_2018-08-30_10-46-51_LI.jpg

Het is en blijft... :eek:
 
Reactiescore
142
Oh nou mij niet gezien, als het account op orde was had ik het misschien gedaan, maar de manier waarop er daar werd gedefft was enorm slecht. Hoop overigens wel dat jullie inderdaad wel beter kunnen aanvallen dan wat ik heb gezien, want tegen een georganiseerde stam zoals Koh oa, gaat het op die manier lastig worden :p

Als DeKoster zelf defft hoef je niet veel moeite te doen :)
 
Bovenaan