Top/flop stam(men)

Reactiescore
73
Volgens mij is dit gewoon de route van de straffenboom.
Bij herhaling is het toch logisch dat iemand van het hele spel word verbannen?

En dan ban je gelijk dat account ook?:eek:
Straks komt de eigenaar terug en ziet ie dat zijn acc weg is, puur omdat support beslist om het acc ook te straffen. Geef hem dan een mac-ban of hoe dat ook heet, kan ie niet meer inloggen. Ben het niet eens dat dat account eronder moet lijden
 
Reactiescore
1.468
En dan ban je gelijk dat account ook?:eek:
Straks komt de eigenaar terug en ziet ie dat zijn acc weg is, puur omdat support beslist om het acc ook te straffen. Geef hem dan een mac-ban of hoe dat ook heet, kan ie niet meer inloggen. Ben het niet eens dat dat account eronder moet lijden
Mac bans bestaan niet. Naar mijn weten worden dit soort bans vaak op IP uitgevoerd of op account niveau.

Geeneen browser kan een Mac naar een webserver lekken tenzij er een bug in zit of je internet Explorer met ActiveX gebruikt.
 
Reactiescore
73
Mac bans bestaan niet. Naar mijn weten worden dit soort bans vaak op IP uitgevoerd of op account niveau.

Geeneen browser kan een Mac naar een webserver lekken tenzij er een bug in zit of je internet Explorer met ActiveX gebruikt.

Ja lol ik bak niks van die bans sorry:p
Maar even dit: waarom zou dat account eronder moeten lijden? Zou even goed iemand anders erop kunnen spelen als Jorrit een Ip-ban krijgt zodat ie niet meer op tw komt.
 

DeletedUser79759

Guest
Van mij zullen jullie geen last meer hebben! Ik stop ermee, ja nu echt.

Jammer dat het account weg gaat maarja, dat is het leven zeker.

Ik wil KOH bedanken voor alles, jullie zijn een top stam! Laat de moed zeker niet zakken om tegen die leeggangers verder te spelen! Jullie zijn goed op weg! Verder wens ik jullie nog veel succes en als er iets is kunnen jullie mij altijd bereiken via Whatsapp.

Abdullah, door en voor jou speelde ik deze wereld. Sorry voor wat ik allemaal heb gedaan, dit verwachte jij ook niet van mij. Maar je ziet het...

Caoikes xxxx
 
Reactiescore
1.468
Van mij zullen jullie geen last meer hebben! Ik stop ermee, ja nu echt.

Jammer dat het account weg gaat maarja, dat is het leven zeker.

Ik wil KOH bedanken voor alles, jullie zijn een top stam! Laat de moed zeker niet zakken om tegen die leeggangers verder te spelen! Jullie zijn goed op weg! Verder wens ik jullie nog veel succes en als er iets is kunnen jullie mij altijd bereiken via Whatsapp.

Abdullah, door en voor jou speelde ik deze wereld. Sorry voor wat ik allemaal heb gedaan, dit verwachte jij ook niet van mij. Maar je ziet het...

Caoikes xxxx
Je bedankt een stam door ze met een ban op te zadelen. Geweldig.
En je bedankt Abdullah voor het delen van een wachtwoord ofzo? Ziekelijk dit.
 
Reactiescore
73
Van mij zullen jullie geen last meer hebben! Ik stop ermee, ja nu echt.

Jammer dat het account weg gaat maarja, dat is het leven zeker.

Ik wil KOH bedanken voor alles, jullie zijn een top stam! Laat de moed zeker niet zakken om tegen die leeggangers verder te spelen! Jullie zijn goed op weg! Verder wens ik jullie nog veel succes en als er iets is kunnen jullie mij altijd bereiken via Whatsapp.

Abdullah, door en voor jou speelde ik deze wereld. Sorry voor wat ik allemaal heb gedaan, dit verwachte jij ook niet van mij. Maar je ziet het...

Caoikes xxxx

Tja, is ook mijn fout, ik ga dat niet ontkennen( @.TimeforplanB en @Jo Han ). Had hem de login niet moeten geven toen hij het vroeg! Zal later in de avond nog een uitgebreid post neerzetten, moet nu even weg.

Maar, laters man, je weet me te vinden!
 

DeletedUser76198

Guest
Je keuze om zelf in control te kunnen blijven?
Om je zelf tegen jezelf te beschermen?
Nog steeds ziekelijk.

Een beetje normaal kun je best reageren tegen een kind? Vergeet niet dat achter enkele daden een ouder persoon zat en Jorrit is "slechts" overgehaald om mee te doen.
 

DeletedUser79759

Guest
Je keuze om zelf in control te kunnen blijven?
Om je zelf tegen jezelf te beschermen?
Nog steeds ziekelijk.

Nee? Ik ben geen psychopaat.

Jij zo te zien wel hoe je tekeer gaat op een fictie forum.. En dan ben ik de ziekelijke :D

Ben eerlijk gezegd blij dat ik niet meer speel, had dit beter veel eerder gedaan.
Jullie kijken alleen naar de slechte dingen en niet naar de positieve..

Veel plezier nog in je leventje (wave)
 
Reactiescore
1.468
Nee? Ik ben geen psychopaat.

Jij zo te zien wel hoe je tekeer gaat op een fictie forum.. En dan ben ik de ziekelijke :D

Ben eerlijk gezegd blij dat ik niet meer speel, had dit beter veel eerder gedaan.
Jullie kijken alleen naar de slechte dingen en niet naar de positieve..

Veel plezier nog in je leventje (wave)
Misschien moet je nog gewoon veel leren in het leven. Ik had iets minder te keer moeten gaan tegen je (in persoonlijke zin) mijn excuses daarvoor.

Ik ben echter nog steeds van mening dat je op in game gebied een volstrekte idioot bent. Puur omdat jij de enige bent die er het voordeel van in ziet. Dat zegt toch eigenlijk al genoeg?
 
Bovenaan