Top/flop stam(men)

DeletedUser70435

Guest
Ik ben de schuldige ;)

Tw-team niet.. Ik ben gewoon een domme puber die denkt dat die cool is door stabben.. maar ik ben hier weg, geen nood. Casual 6 zal niet door mij gestabt worden. Heb al genoeg kut dingen gedaan. Ik moet nog veel leren en dat hebben meer mensen mij gezegd. Wat ook normaal is, ik heb weer wat geleerd nu. Als ik alles kon terug draaien had ik dit allemaal niet gedaan. Had ik het maar geweten..

Maar ja its to late now to say sorry ;)

Ma toch sorry, jullie Nederlanders hebben nu recht om Belgen te haten :D

Ik hoop dat deze wereld nog leuk wordt en mogen de beste winnen zonder stabs dit keer :)
Spijt komt altijd later. Nou wegwezen jij:p

Al laat je de Sinterklaas goedheiligman je Co zijn, en deze begaat in C1 een overtreding. In C-sechs je doch alles paletti. Ohne mich, da bin ich eine ganz andere Meinung zu getan, Sorry :rolleyes:

Oeps verkeerde server? :D Je reinste onzin! :mad:
Als iemand voor de eerste keer een overtreding op een ander account op een andere wereld zal C6 (of welke wereld dan ook) niet getroffen worden. Enkel de wereld waar deze overtreding is begaan wordt dan gestraft.

Wanneer iemand echter dezelfde overtreding, plus nog andere, keer op keer maakt, dan zal deze speler volledig van het spel geblokkeerd worden, inclusief alle spelwerelden waarop deze speler actief was.
 

Deleted User - 2172780

Guest
Het is gewoon jullie eigen fout geweest. Jorrit heeft al zoveel bans veroorzaakt en nu wordt hij in het algemeen gestraft. Als het één of twee keer gebeurd is er in principe niks aan de hand voor een andere wereld. Maar jullie wisten dat hij het al veel vaker had gedaan en dat is een risico dat jullie hebben genomen. Na meerdere waarschuwingen van verschillende spelers. En nu is het op de blaren zitten
 
Reactiescore
142
Het is gewoon jullie eigen fout geweest. Jorrit heeft al zoveel bans veroorzaakt en nu wordt hij in het algemeen gestraft. Als het één of twee keer gebeurd is er in principe niks aan de hand voor een andere wereld. Maar jullie wisten dat hij het al veel vaker had gedaan en dat is een risico dat jullie hebben genomen. Na meerdere waarschuwingen van verschillende spelers. En nu is het op de blaren zitten

Zijn hele grote blaren zo te zien. Sjonge jonge dat mensen nog zo komen klagen op het tw team hier. Voor iedereen bekend hebben wij hun zo gewaarschuwd, op het forum. Maar nee KOH ging eigenwijs de andere kant op want Jorrit was te vertrouwen en zou nooit meer stabben. Nu doet hij het weer, voor de zoveelste keer en nu krijgt hij een ban (wat wij al hadden voorspeld) is het de schuld van het TW team....

Ik vind dat het TW team dit keer volkomen terecht heeft gehandeld. Duimpje voor het TW team!
 
Reactiescore
73
Zijn hele grote blaren zo te zien. Sjonge jonge dat mensen nog zo komen klagen op het tw team hier. Voor iedereen bekend hebben wij hun zo gewaarschuwd, op het forum. Maar nee KOH ging eigenwijs de andere kant op want Jorrit was te vertrouwen en zou nooit meer stabben. Nu doet hij het weer, voor de zoveelste keer en nu krijgt hij een ban (wat wij al hadden voorspeld) is het de schuld van het TW team....

Ik vind dat het TW team dit keer volkomen terecht heeft gehandeld. Duimpje voor het TW team!

Wanneer het in je voordeel is, is het duimpje he? Zou je dit ook bij Final gezegd hebben? Denk van niet:rolleyes:

Ga jij is even je stammaatje Fossiel helpen, Patrick heeft vandaag weer wat dorpen gepakt en 0.0 weerstand. Dat is voor jullie niet goed want dat zorgt voor slechte stats;)
 
Reactiescore
73
Het TW-Team heeft bij Final 100% correct gehandeld. Er is door een bespeler een overtreding begaan en daarom is de bespeler + de originele eigenaar ermee bestraft door het account te bannen.

Was toch jammer voor de originele eigenaar en had hij/zij waarschijnlijk pech? Is wat mij betreft een bullshitregel, sinds wanneer is het goed om onschuldige mensen te straffen?:eek:
 

DeletedUser76198

Guest
Wanneer het in je voordeel is, is het duimpje he? Zou je dit ook bij Final gezegd hebben? Denk van niet:rolleyes:

Final zat de situatie anders in elkaar, een co-speler gebruikte bots ondanks dat de eigenaar het hem verboden had. Helaas kun je njet zien wat een co-speler thuis doet dus ging het account op ban. Daar dit de eerste overtreding ooit van het account was hebben wij inderdaad gevraagd of het tw team gematigd kon handelen. Toen dit niet gebeurde hebben wij en vooral Final zelf ons er bij neergelegd.
 

Deleted User - 2172780

Guest
Was toch jammer voor de originele eigenaar en had hij/zij waarschijnlijk pech? Is wat mij betreft een bullshitregel, sinds wanneer is het goed om onschuldige mensen te straffen?:eek:

Het is jouw account, jij bent verantwoordelijk voor wat er mee gebeurd.
 
Reactiescore
1.468
In Casual 6 niks dus, lariekoek. Dan moet je co-spelen verbieden, mag volgens de regels ook niet eens. Men staat het toe, dat is een andere zaak, omdat zo gegroeid is.

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/co-play-verboden.200611/#post-6246872
Geen idee of je het beleid van het TW-team van de afgelopen jaren beetje hebt bijgehouden, maar het is al jaren zo dat het TW team co-spel niet faciliteert, enkel gedoogd.

En dat is heel eenvoudig te verklaren. Het is simpelweg onmogelijk om voor elk account te bepalen wie de co-spelers zijn en wie de hoofdspeler is. Daarnaast moeten de ook nog eens consequent blijven handelen omdat ze anders daar weer op worden afgerekend.

Uitgaande van bovenstaand principe heb je het niet langer over spelers die fouten maken, maar accounts die fouten maken. Vanuit dat perspectief (ik weet dat dat ook het perspectief is waarvanuit innogames en ook het TW-team denkt) is het niet meer dan logisch dat alle accounts aan dit IP adres gekoppeld een ban krijgen.

Niet voor niets benadrukt het TW-team altijd dat co-spelers volledig op verantwoordelijkheid van de accounteigenaar zijn. Dit staat ook gewoon in de regels:

§1 één account per speler
[...]
Het is toegestaan met meerdere personen op 1 account te spelen. In zo'n geval is het doorgeven van wachtwoorden dus wel toegestaan. Wees in dit geval zeker dat je je medespeler 100% kan vertrouwen; Voor ons maakt bij regelschendingen geen verschil of jij of je medespeler de regel overtreden heeft.

Zoals je ziet zijn de regels hier heel duidelijk over. Deze specifieke vraag hebben ze zelfs benoemd.

Edit:
Kleine toevoeging naar aanleiding van het bericht dat je linkte. Dat was een voorstel naar aanleiding van de nieuwe regels die toen in die variant nooit zijn doorgevoerd. Verschillende passages zijn voor het doorvoeren naar aanleiding van feedback in o.a. dat topic aangepast. Je bron past dus niet in deze context.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79337

Guest
Ik vind het jammer dat het zo is verlopen. Ik speelde zelf on and off (werelden), maar begon deze casual zonder grote hopen. Had daarom weinig pakketjes maar vond toch dat het wel redelijk ging. Ik speelde met m'n logische verstand en haalde zo het meeste uit wat ik had. Na een tijdje begon de zin me iets te vergaan omdat ik al mijn tijd aan 1 ding wil besteden wat mij het allerbelangrijkste is, en bovendien was er een trip van een maand gepland dus dat hield ik in mijn achterhoofd, dus het leek me dan wellicht een goede oplossing om een andere speler actief op mijn account door te spelen. Ik ken Jorrit verder niet, en hoeveel respect ik ook voor de KOH-stamleden heb, vanuit mijn normen en waarden, als ik wist hoe hij was zou ik hem niet op mijn account hebben laten spelen. Ik heb verder hele leuke gesprekken gehad met KOH-stamgenoten, ik hoop dat zij hetzelfde ervaren.
 

DeletedUser70435

Guest
Zo De Fossiel is weg zie ik, hoe komt het @Victorious. ?
Fossiel zou oorsprongelijk tot de 13e op vakantie zijn. Er stond geen PA aan tijdens de eerste massa van jullie en de eigenaar was niet te bereiken. Dit leidde tot grote verliezen. De 16e kwam hij opeens terug, maar na 8 minuten had ik vv alweer teruggekregen zonder dat we enig bericht hadden gekregen. PA was wel geactiveerd nu, maar de eigenaar weer verdwenen. Daarna hebben we hem nooit meer teruggezien en nooit een bericht van hem ontvangen.

Kort gezegd, hij kwam verlaat terug van vakantie en is daarna direct gaan runnen toen hij de massa en verliezen zag.
 
Reactiescore
142
Wanneer het in je voordeel is, is het duimpje he? Zou je dit ook bij Final gezegd hebben? Denk van niet:rolleyes:

Ga jij is even je stammaatje Fossiel helpen, Patrick heeft vandaag weer wat dorpen gepakt en 0.0 weerstand. Dat is voor jullie niet goed want dat zorgt voor slechte stats;)

Dat is een aanname dat als het in mijn voordeel is dat ik dan voor het TW team kies, en gezien je aannames gewoonlijk niet kunt staven met bewijzen zijn aannames niets waard:p toen final een ban kreeg zat ik nog niet in Famke. En ik maak me altijd sterk voor het TW team!

En ik heb weinig met stam maat Fossiel, mooi dat jullie die dorpen hebben en bedankt voor de tip, fossiel is al geleaved;)
 

DeletedUser79332

Guest
Krijgt deze fossiel, net als andere fossielen, een plekje in het museum? Misschien het TW museum ;)
 
Bovenaan