Top/flop stam(men)

DeletedUser77710

Guest
Micky heeft 4u vv gehad in de nacht, hoeveel vv hebben jullie gehad? Ik denk dat het bij max 8 uurtjes totaal wel ophoud. Houd indd je mond maar, het totaal aantal vv uren is niet vergelijken met wat wij bij jullie hebben gedraaid, als er 1 acc zo goed als zelfvoorzienend was, waren wij het wel.

onder hulp van buren dan
 
Reactiescore
7.942
onder hulp van buren dan

Nocure kon ten eerste geef def leveren en ten tweede is het enige wat hulp heeft gegeven is de gezamenlijke massa waardoor Gerald e.d brak. Ze doen net alsof ze Oele gesaved hebben lol, maar als je kijkt naar alle uren die er in dat acc zitten is het aandeel van nocure echt miniem
 
Reactiescore
2.303
jullie waren zo goed niet.
 
Reactiescore
2.303
ZIjn dat nu al referenties...
 

Deleted User - 697374

Guest
Gast, wanneer dringt het nou eens tot je door, dat jullie enkel afhankelijk van leaf waren? Leaf kon anders zonder jullie nog prima standhouden, dat hebben ze ook wel meerdere malen bewezen.

Gast en hoezo had nocure zichzelf niet kunnen houden dan? Was meer dan genoeg VV kracht aanwezig. De VV verzoeken van leaf hebben we altijd ingevuld. Max 8 uur vv voor Leaf? Dat is onzin op oele is er alleen al meer vv gedraaid door nocure. Daarnaast hebben we vgm bijna al jullie slaafjes onder vv gehad om de zelfde reden als dat jullie VV draaiden bij ons. Zodat je geen last zou hebben van de VV regel maar ach zal wel weer voor idioot en leugenaar uitgemaakt worden terwijl dit feiten zijn.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Gast en hoezo had nocure zichzelf niet kunnen houden dan? Was meer dan genoeg VV kracht aanwezig. De VV verzoeken van leaf hebben we altijd ingevuld. Max 8 uur vv voor Leaf? Dat is onzin op oele is er alleen al meer vv gedraaid door nocure. Daarnaast hebben we vgm bijna al jullie slaafjes onder vv gehad om de zelfde reden als dat jullie VV draaiden bij ons. Zodat je geen last zou hebben van de VV regel maar ach zal wel weer voor idioot en leugenaar uitgemaakt worden terwijl dit feiten zijn.

Haal dat account aub uit je handtekening Ruben.
 

DeletedUser77710

Guest
Inderdaad, ik deel volledig Ruben zijn mening. Madness heeft gewoon een mooie prestatie geleverd op classic totdat 1 speler dit complete account de grond ingeduwd heeft.
 

DeletedUser74552

Guest
Inderdaad, ik deel volledig Ruben zijn mening. Madness heeft gewoon een mooie prestatie geleverd op classic totdat 1 speler dit complete account de grond ingeduwd heeft.
Artikel 6:166 BW

De groepsaansprakelijkheid is geregeld in artikel 166 van boek 6 van het Burgerlijk Wetboek. Artikel 6:166 BW bepaalt dat indien één van tot een groep behorende personen onrechtmatig schade toebrengt en de kans van slagen op het aldus toebrengen van schade deze personen had behoren te weerhouden van hun gedragingen in groepsverband, zij hoofdelijk aansprakelijk zijn indien deze gedragingen hun kunnen worden toegerekend.

Het artikel bevat de volgende vereisten waaraan moet worden voldaan:

1. degene die de schade rechtstreeks toebracht moet een onrechtmatige daad hebben begaan (6:162 BW). Niet is noodzakelijk dat hem schuld treft;
2. de kans op het aldus toebrengen van schade moet zodanig zijn geweest, dat zij de tot de groep behorende personen hadden behoren te weerhouden van hun gedragingen in groepsverband. Dit impliceert dat alleen hij aansprakelijk kan zijn, die wist of behoorde te begrijpen dat het groepsoptreden het gevaar schiep voor schade als die in concreto is toegebracht;
3. een tot de groep behorende persoon is alleen aansprakelijkheid indien hem schuld treft.

Groepsaansprakelijkheid geldt alleen voor schade die in groepsverband is aangericht. Een groep wil hier zeggen dat twee of meer personen betrokken zijn. Zij hoeven niet langdurig een groep te vormen. Het gaat erom dat ze op het moment van de daad samen waren en er allemaal bij betrokken waren.
Hé???? WAAROM STAAN AL DIE KATA'S INEENS IN MIJN DORPEN??!??!?!!? ALARM!!!! RODE VLAG!!!! STOP HELP SOS!!
giphy.gif


Kom op jongens, elke speler van Mr.Madness is net zo schuldig aan die kata's als degene die ze stuurde. Het is erg naïef om te doen alsof er plotseling 350 kata's in een dorpje stonden en nog naïever te denken dat die er voor de sier stonden. Dat de spelers van Mr.Madness zich er niet voor schamen en daarom die handtekening durven te plaatsen tot daar aan toe maar kom er dan gewoon voor uit.
 

Deleted User - 697374

Guest
Persoonlijk heb ik geen problemen met die Kata's waren ook geen afspraken waarover we waren ingelicht. Op moment van versturen was ik zelf op vakantie. Ja ik zag dat ze gebouwd werden en dacht dat doet hij toch niet en o wat zat ik fout. Maar ik laat mr.madness er lekker in staan als is het om jullie te sarren.
 
Reactiescore
1.094
Ik vind het ook geen houding hoor eerlijk gezegd. Als er opeens iemand met mijn troepen samenstelling loopt te klooten merkte ik het gelijk. Zelfs als ik sporadisch was ingelogd op vakantie. Van 0 naar 350 kata's zal echt wel een impact hebben op bepaalde delen van je troepen samenstelling.

Laat ik het anders zeggen, als ik zag dat mijn co('s) de troepensamenstelling veranderde, vooral met katapulten, had ik daar wel even meer dan naar gevraagd ja.
 
Reactiescore
7.942
Persoonlijk heb ik geen problemen met die Kata's waren ook geen afspraken waarover we waren ingelicht. Op moment van versturen was ik zelf op vakantie. Ja ik zag dat ze gebouwd werden en dacht dat doet hij toch niet en o wat zat ik fout. Maar ik laat mr.madness er lekker in staan als is het om jullie te sarren.

Jeetjemineetje, ik voel me toch een partij gessart. Schavuit die je bent!
 
Bovenaan