Top/flop stam(men)

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Het is even triest als jullie mij zwart lopen te maken op een reactie van viesspel vanuit jullie. Jullie proberen mij zwart te maken om jullie eigen dingen te verbergen.

Mja over de gesprekken met Dick heb ik al meerdere malen mn excuus aangeboden, en handelde ik wel correct bij de kata’s. Verder goed argument.
 
Reactiescore
7.931
Het is even triest als jullie mij zwart lopen te maken op een reactie van viesspel vanuit jullie. Jullie proberen mij zwart te maken om jullie eigen dingen te verbergen.

CttF4DoUAAAm562.jpg


Baspost achter zn pc
 

Deleted User - 697374

Guest
Sorry mijn fout ik onthoud ook niet alles. Maar wat is correct handelen bij kata's? Kata's horen naar mijn mening bij het spel. Ik ben er zelf geen voorstander van maar zal het niet afkeuren. Een mening is er om te hebben en daar hoef je niet voor opgeknoopt te worden zoals Andries even terug heeft gezegd. Ik wil voorstellen om gewoon hier over te stoppen en cl16 met een schone lei beginnen?
 
Reactiescore
3.457
Ik ga geen moeite meer doen om hierop te reageren. Te triest om tijd aan te besteden.
Waarom wordt het kata drama tot in den treuren uitgemolken en over jullie lage plannetjes weigeren jullie nog te reageren ? :p
Maak het dan beide bespreekbaar of hou gewoon lekker jullie mond :)

Ruben is een ontzettende leuke speler en vind het niet op zijn plaats dat hij zo wordt afgekraakt .

Ships Lau was mijn voor :eek:
 

Deleted User - 487694086

Guest
Wat een gejank zeg. Ze hebben gekata'd, oke. Verdient niet iedereen een tweede kans? Paul heeft 2x gestabd, kreeg zelfs nog een kans.

Wat een walgelijke kleutervertoning van jullie.

Dat Paul een tweede kans krijgt slaat dan ook nergens op he
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Dat Paul een tweede kans krijgt slaat dan ook nergens op he

Het was nochtans Andries die dit verdedigde terwijl hij hier kata'en veel erger lijkt te vinden (wat natuurlijke de gekste bs aller tijden is). Dat Pim &Steven jankers pur sang zijn kan ik weinig aan doen verder.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Het was nochtans Andries die dit verdedigde terwijl hij hier kata'en veel erger lijkt te vinden (wat natuurlijke de gekste bs aller tijden is). Dat Pim &Steven jankers pur sang zijn kan ik weinig aan doen verder.

Mijn excuus dat ik mijn normen en waarden vast houd, mijn excuus dat ik reageer als ik getagged wordt over het kata gebruik door de speler die mij vraagt niet te reageren. Wat ben ik toch een slechte jongen.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Nou, hey wat fijn voor je zeg

Typische Laurens reactie is dit ook weer, op het moment dat je fatsoenlijke argumenten op je geworpen krijgt val je terug op een of andere cynische opmerking. Aub zeg, als je niets toe te voegen hebt of geen zin hebt om inhoudelijk te reageren houd dan je grote waffel dicht. Fijne carnaval.

Waarom wordt het kata drama tot in den treuren uitgemolken en over jullie lage plannetjes weigeren jullie nog te reageren ? :p
Maak het dan beide bespreekbaar of hou gewoon lekker jullie mond :)

Korte reactie hier ook op, ik wil graag alles bespreken wat ik fout heb gedaan deze classic. Niet goed nagedacht toen ik iets toezei richting Dick, jep 10x excuus voor gemaakt. Verder nog iets?
 

DeletedUser74552

Guest
Het was nochtans Andries die dit verdedigde terwijl hij hier kata'en veel erger lijkt te vinden (wat natuurlijke de gekste bs aller tijden is).
Ik vind het helemaal niet de gekste BS aller tijden aangezien Paul zich prima heeft gedragen deze en voorgaande classic. Als je terug leest kan je ook lezen dat ik nergens zeg dat ze geen 2de kans verdienen. Wat ik wel zeg is dat ze deze classic zich waardeloos hebben vertoond en dat die prestatie aan heel team Mr. Madness mag worden aangerekend. En nee inderdaad ik vermijd ze liever deze classic en ik denk dat jij hetzelfde zou doen. Of vind je het juist spannend een stamgenoot te hebben die op elk moment een boel kata's kan zwieren ? Laat ze zich netjes gedragen, spijt tonen van hun gedrag en dan ben ik net zo goed degene die zegt dat ze nog een kans verdienen over een paar classics hoor.

Paul heeft ook al meerdere keren aangegeven dat zijn gedrag fout was. Dat heb ik van team Mr. Madness nog niet gezien. Sterker nog ze lijken er eerder trots op te zijn.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Typische Laurens reactie is dit ook weer, op het moment dat je fatsoenlijke argumenten op je geworpen krijgt val je terug op een of andere cynische opmerking. Aub zeg, als je niets toe te voegen hebt of geen zin hebt om inhoudelijk te reageren houd dan je grote waffel dicht. Fijne carnaval.

Ik heb niks toe te voegen inderdaad. Ik zet me altijd boven die puberale mening van velen hier, dat is wat je bedoelt met mijn cynische opmerkingen. Jij geeft mij een fatsoenlijk argument? Iemand vraagt je om niet te reageren, tagt je en je reageert wel? Nou hey, goed argument verder.

Ik vind het helemaal niet de gekste BS aller tijden aangezien Paul zich prima heeft gedragen deze en voorgaande classic. Als je terug leest kan je ook lezen dat ik nergens zeg dat ze geen 2de kans verdienen. Wat ik wel zeg is dat ze deze classic zich waardeloos hebben vertoond en dat die prestatie aan heel team Mr. Madness mag worden aangerekend. En nee inderdaad ik vermijd ze liever deze classic en ik denk dat jij hetzelfde zou doen. Of vind je het juist spannend een stamgenoot te hebben die op elk moment een boel kata's kan zwieren ? Laat ze zich netjes gedragen, spijt tonen van hun gedrag en dan ben ik net zo goed degene die zegt dat ze nog een kans verdienen over een paar classics hoor.

Paul heeft ook al meerdere keren aangegeven dat zijn gedrag fout was. Dat heb ik van team Mr. Madness nog niet gezien. Sterker nog ze lijken er eerder trots op te zijn.

Prima heeft gedragen ja. Dat kan best zo zijn. Als jij die kans niet had gegeven, had niemand ze gegeven. Ik vind het de gekste bs dat je dit kata gedrag zo hard neerhaalt, aangezien hetgene wat Paul deed 10x erger was. Als ze zich deze classic bewijzen van niet te hoeven kata'en, is het voor mij al goed. Ik ga ze niet openlijk afbreken voor kata's, want ik ben 1 van de grootste kata'ers uit de geschiedenis van TW geweest op W5&W16.

Het lijkt wel een heksenkring hiero, het is ronduit een zwakke vertoning van jullie. ;)
 
Reactiescore
2.507
Wat een gejank zeg. Ze hebben gekata'd, oke. Verdient niet iedereen een tweede kans? Paul heeft 2x gestabd, kreeg zelfs nog een kans.

Wat een walgelijke kleutervertoning van jullie.

Wat een wijzen woorden en wat een typische afsluiting.
 
Bovenaan