Top/flop stam(men)

Reactiescore
2.039
Weet niet wat je nou weer uit je nek lult retard, maar lost memories is niet doodgegaan na "een goede aanval", er was bijna de hele dag een groot gebrek aan activiteit (mede door mijn afwezigheid). LM heeft voor deze aanvallen zich al meerdere malen goed stand gehouden, ondanks die triljoenen slaven. Wat heb jij deze hele classic gedaan? Ow ja, beetje lopen circlejerken en wat edels lopen spammen. Verander je naam nou oprecht naar @sir joke, staat je zoveel beter.
Je bent uiteindelijk gewoon gerekt, het kan zijn door inactiviteit, of iets anders maar het eindresultaat blijft hetzelfde.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.503
Maat echt waar, stop es met dit haten. En ja 'hap hap hap' boeit me echt niet, maar ik heb nooit gekata'd op deze wereld. Mijn stamgenoot wel en dat je me daarvoor zit te blamen is echt 1 grote bullshit. En jullie stamgenoot had toch ook gekata'd, kata noob!!

En nu kan je wel zeggen, bla bla ik ben direct op delete gegaan. Nouja en? Heb je toch ook niks gedaan tegen diegene die had gekata'd? Je zei constant ga op delete wanneer je stamgenoot kata's gooit.
Ik ben nooit terug actief beginnen spelen na die dag dat ik die nap aanvraging had gedaan voor 1 dag.

Dus stop met mij dingen te roepen en doe es chill.

Ja join anders de IS even. Doe zelf niets. En ga dan jezelf gedragen als of je heilig bent. Kata noob.

Als wij niemand waren op deze wereld, waarom ga je dan zelf als stam een gap aan waardoor jullie niet weg gespeeld zouden worden door logic. Zonder ons waren jullie niks en andersom. Waarschijnlijk ga je nu zeggen dat leaf nocure gecarried heeft dmv vv. Ook dikke onzin die vv's hadden prima in de stam opgevangen kunnen worden maar wegens vv regels zijn die naar jullie gegaan. Daarnaast is dat ook andersom gebeurd met vv's. Maar ach je kan lekker ignorant blijven zoals ongeveer altijd.

Omdat we kwantiteit nodig hadden? Lol. :p
 

DeletedUser77710

Guest
Ja join anders de IS even. Doe zelf niets. En ga dan jezelf gedragen als of je heilig bent. Kata noob.



Omdat we kwantiteit nodig hadden? Lol. :p

Je reageert totaal niet inhoudelijk opvmn post hé, je gaat alles terug zwart bekijken en terug iemand beginnen beledigen waarmee hij niets mee aanvangt.

En dit zegt een mod? Join de IS maar? Amai, heel volwassen voor een mod.

Overigens gedraag ik me helemaal niet 'heilig'. Delete noob
 
Reactiescore
2.303
hou jullie mond nu maar kleuters :)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Je bent ook gewoon gerekt. LM vele aanvallen doorstaan? Van wie?

Wij vielen 1x aan op heel het account en het brak al.
 

DeletedUser75558

Guest
Je bent ook gewoon gerekt. LM vele aanvallen doorstaan? Van wie?

Wij vielen 1x aan op heel het account en het brak al.
We hebben wel weken lang honderden aanvallen per dag gehad op LM hoor, dat het niet veel voorstelde door gebrek aan kwaliteit binnen leaf (vv) en de spelers zelf, neemt niet weg dat jullie het wel serieus geprobeerd hebben. Met deze instellingen is 1 keer er al amper zijn genoeg om een account volledig weg te vagen, puur door die domme goudmunten. Jij kan op een bepaald moment met 60 front nukes binnen 3 uur iemand zijn hele front kapot maken, door gewoon maar random aanvallen te sturen, dit noem ik niet echt gerekt worden.

Het is maar hoe je het woord "gerekt" interpreteerd, want dan is elko ook belachelijk hard gerekt op w50.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Elko speelde niet meer op dat account toen het account werd gerekt. Hoezo is dat dan gerekt worden?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Ik zie bij jou toch ook Dust in je handtekening? Hebben die gewonnen?
 

Deleted User - 697374

Guest
Omdat we kwantiteit nodig hadden? Lol. :p
Precies we hadden elkaar nodig. Zonder ons waren jullie niks en anders om. Maar vraag eens aan de spelers van Enrico dandolo wie heeft het offensief daar getrokken waar oele de boel afhield tegen Gerald. Owja dat was een lid van nocure. Daarnaast hebben we de gaten van de oele bezetting altijd helpen vullen en die vvs goed afgerond. Dit gebeurde ook door jullie bij ons. Maar ach ik zal mijn mond wel houden na lopen deffen op oele en met mijn team Enrico dandolo letterlijk door midden gesplitst te hebben waar mr.madness met gemak de helft van de winst op Enrico dandolo pakten en dat de eerste 3 dagen van het offensief.
 

DeletedUser75558

Guest
Precies we hadden elkaar nodig. Zonder ons waren jullie niks en anders om. Maar vraag eens aan de spelers van Enrico dandolo wie heeft het offensief daar getrokken waar oele de boel afhield tegen Gerald. Owja dat was een lid van nocure. Daarnaast hebben we de gaten van de oele bezetting altijd helpen vullen en die vvs goed afgerond. Dit gebeurde ook door jullie bij ons. Maar ach ik zal mijn mond wel houden na lopen deffen op oele en met mijn team Enrico dandolo letterlijk door midden gesplitst te hebben waar mr.madness met gemak de helft van de winst op Enrico dandolo pakten en dat de eerste 3 dagen van het offensief.
Gast, wanneer dringt het nou eens tot je door, dat jullie enkel afhankelijk van leaf waren? Leaf kon anders zonder jullie nog prima standhouden, dat hebben ze ook wel meerdere malen bewezen.
 

DeletedUser75778

Guest
Ja join anders de IS even
BtKjHD0CQAA1wlX.jpg:large
 
Reactiescore
7.918
Precies we hadden elkaar nodig. Zonder ons waren jullie niks en anders om. Maar vraag eens aan de spelers van Enrico dandolo wie heeft het offensief daar getrokken waar oele de boel afhield tegen Gerald. Owja dat was een lid van nocure. Daarnaast hebben we de gaten van de oele bezetting altijd helpen vullen en die vvs goed afgerond. Dit gebeurde ook door jullie bij ons. Maar ach ik zal mijn mond wel houden na lopen deffen op oele en met mijn team Enrico dandolo letterlijk door midden gesplitst te hebben waar mr.madness met gemak de helft van de winst op Enrico dandolo pakten en dat de eerste 3 dagen van het offensief.

Micky heeft 4u vv gehad in de nacht, hoeveel vv hebben jullie gehad? Ik denk dat het bij max 8 uurtjes totaal wel ophoud. Houd indd je mond maar, het totaal aantal vv uren is niet vergelijken met wat wij bij jullie hebben gedraaid, als er 1 acc zo goed als zelfvoorzienend was, waren wij het wel.
 
Bovenaan