Top/flop stam(men)

DeletedUser3809

Guest
Moet wel zeggen dat ik het bijzonder komisch vind dat na een hele maand het Nocure of Platy of w/e nog steeds niet is gelukt om Gerard weg te spelen, en dat het aller-aller-allerbeste account (sarcastisch) mickey waus nu ook dorpjes aan het verliezen is, ondanks dat de krachtige geweldenaars van platy zelf ook aan het aanvallen zijn.
 

Deleted User - 697374

Guest
Moet wel zeggen dat ik het bijzonder komisch vind dat na een hele maand het Nocure of Platy of w/e nog steeds niet is gelukt om Gerard weg te spelen, en dat het aller-aller-allerbeste account (sarcastisch) mickey waus nu ook dorpjes aan het verliezen is, ondanks dat de krachtige geweldenaars van platy zelf ook aan het aanvallen zijn.

Tbh is mr.madness sinds dat logic op del ging niet meer actief geweest. Dat zijn samen met g0drekt de sterkste front accounts die niks tegen Gerard doen.
 

DeletedUser74552

Guest
Tbh is mr.madness sinds dat logic op del ging niet meer actief geweest. Dat zijn samen met g0drekt de sterkste front accounts die niks tegen Gerard doen.

Je zou Mr.Madness maar in je handtekening durven zetten en niet het schaamrood op de kaken krijgen. Platy gaat de wereld winnen met Master Mark B op nummer 1, Vishaakje op nummer 2 en Royboyz op nummer 3. Als dat nog niet genoeg zegt over hoe jullie deze wereld gratis gekregen hebben dan hebben we ook Gerald. nog op nummer 6 die jullie nooit hebben kunnen wegspelen. Dit zijn de laatste woorden die ik ga vuil maken aan deze classic maar man man man als ik dan die handtekening zie staan krijg ik toch een partij plaatsvervangende schaamte.

giphy.gif
 
Reactiescore
2.303
Proficiat met de wereldwinst, goede eindstrijd, leuk om te zien!


Fucking gatachterlijke kutmongolen
 
Reactiescore
2.508
Onderschat die bb'tjes niet hoor. Sommige hebben een muur!
 

DeletedUser77710

Guest
Ik denk dat niemand deze eindstrijd wou en deze classic ook gwn zo snel mogelijk wilt afronden. Dat jullie nog serieuze aandacht besteden hieraan snap ik al helemaal niet.

Niemand is meer actief sinds iedereen op delete ging.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Ik denk dat niemand deze eindstrijd wou en deze classic ook gwn zo snel mogelijk wilt afronden. Dat jullie nog serieuze aandacht besteden hieraan snap ik al helemaal niet.

Niemand is meer actief sinds iedereen op delete ging.

Jullie waren sowieso al niemand op deze wereld. Kata noob. Ga weg van de classic.
 

DeletedUser58227

Guest
Moet wel zeggen dat ik het bijzonder komisch vind dat na een hele maand het Nocure of Platy of w/e nog steeds niet is gelukt om Gerard weg te spelen, en dat het aller-aller-allerbeste account (sarcastisch) mickey waus nu ook dorpjes aan het verliezen is, ondanks dat de krachtige geweldenaars van platy zelf ook aan het aanvallen zijn.

Of dat iemand nog actief speelt nadat jullie allemaal op delete zijn gegaan, flapdrol.
 

DeletedUser77710

Guest
Jullie waren sowieso al niemand op deze wereld. Kata noob. Ga weg van de classic.

Maat echt waar, stop es met dit haten. En ja 'hap hap hap' boeit me echt niet, maar ik heb nooit gekata'd op deze wereld. Mijn stamgenoot wel en dat je me daarvoor zit te blamen is echt 1 grote bullshit. En jullie stamgenoot had toch ook gekata'd, kata noob!!

En nu kan je wel zeggen, bla bla ik ben direct op delete gegaan. Nouja en? Heb je toch ook niks gedaan tegen diegene die had gekata'd? Je zei constant ga op delete wanneer je stamgenoot kata's gooit.
Ik ben nooit terug actief beginnen spelen na die dag dat ik die nap aanvraging had gedaan voor 1 dag.

Dus stop met mij dingen te roepen en doe es chill.
 

DeletedUser75558

Guest
Of dat iemand nog actief speelt nadat jullie allemaal op delete zijn gegaan, flapdrol.
Ow ja want voor dat jullie "inactief" geraakt waren, deden jullie wel uberhaupt iets? Nocure was echt zo fucking easy de hele classic. Je hoeft maar even een nacht op te offeren en een heel account ligt aan flarden daar. Het enige voordeel voor jullie was, dat leaf jullie het hoofd boven water hield. Verder zijn jullie echt totaal niks, letterlijk de meeste free stam ooit hier.
 

DeletedUser77710

Guest
Ow ja want voor dat jullie "inactief" geraakt waren, deden jullie wel uberhaupt iets? Nocure was echt zo fucking easy de hele classic. Je hoeft maar even een nacht op te offeren en een heel account ligt aan flarden daar. Het enige voordeel voor jullie was, dat leaf jullie het hoofd boven water hield. Verder zijn jullie echt totaal niks, letterlijk de meeste free stam ooit hier.

Hmm, komt wel heel bekend voor he Paul? :D
 
Reactiescore
661
Het komt er op neer dat het voor diegene die weer ‘echt’ willen spelen irritant lang duurt.
Ik bedoel, dit is echt geen casual hoor.
 

Deleted User - 697374

Guest
Jullie waren sowieso al niemand op deze wereld. Kata noob. Ga weg van de classic.
Als wij niemand waren op deze wereld, waarom ga je dan zelf als stam een gap aan waardoor jullie niet weg gespeeld zouden worden door logic. Zonder ons waren jullie niks en andersom. Waarschijnlijk ga je nu zeggen dat leaf nocure gecarried heeft dmv vv. Ook dikke onzin die vv's hadden prima in de stam opgevangen kunnen worden maar wegens vv regels zijn die naar jullie gegaan. Daarnaast is dat ook andersom gebeurd met vv's. Maar ach je kan lekker ignorant blijven zoals ongeveer altijd.
 

DeletedUser75558

Guest
Hmm, komt wel heel bekend voor he Paul? :D
Weet niet wat je nou weer uit je nek lult retard, maar lost memories is niet doodgegaan na "een goede aanval", er was bijna de hele dag een groot gebrek aan activiteit (mede door mijn afwezigheid). LM heeft voor deze aanvallen zich al meerdere malen goed stand gehouden, ondanks die triljoenen slaven. Wat heb jij deze hele classic gedaan? Ow ja, beetje lopen circlejerken en wat edels lopen spammen. Verander je naam nou oprecht naar @sir joke, staat je zoveel beter.
 
Bovenaan