Top/flop stam(men)

Reactiescore
2.303
Leaf, Topstam.

Simpel, de enige stam die tegen alle stammen van de wereld in de + staat.
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
2.303
Reactiescore
2.303
Weer een heel slechte vergelijking.. Dit is de schuld van één clown, hij moest ooit eens serieus tegen de lamp lopen met zijn seniel gedrag.

Oei. Wie ?
 
Reactiescore
2.303
Terechte Classic winnaars!
 

DeletedUser39990

Guest
Leuk! Kunnen de moraalridders hier weer even voor een weekje over door wenen.
fyi Ik wist er niets van, classic boeit mij al een tijdje niet meer. Maar na alle domme beslissingen en gebeurtenissen de laatste weken keur ik het zeker niet af. Goed zo
 

DeletedUser76972

Guest
Nieuw dieptepunt op de classic. Kata’s van uit Mr.Madness op verschillende Leaf accounts.
Nieuw dieptepunt op classic. Leaf die nu zelf kata's aan het gooien is na zelf een hele tirannie tegen kata's gehouden te hebben.
Wat een ontzettende pauperstam. Precies de hypocrisie waar al de hele tijd over gesproken wordt.

Echt, deze actie heeft letterlijk elke post die jullie hier geplaatst hebben teniet gedaan.
Moraalriddertje spelen wanneer het jullie uitkomt. Donder op man
 
Reactiescore
2.303
Nieuw dieptepunt op classic. Leaf die nu zelf kata's aan het gooien is na zelf een hele tirannie tegen kata's gehouden te hebben.
Wat een ontzettende pauperstam. Precies de hypocrisie waar al de hele tijd over gesproken wordt.

Echt, deze actie heeft letterlijk elke post die jullie hier geplaatst hebben teniet gedaan.
Moraalriddertje spelen wanneer het jullie uitkomt. Donder op man
Lees even de andere post heethoofdje, wij distantieren ons er tenminste van. Jullie leider gaat lekker in dezelfde stam verder en doet er niks mee :)
 
Reactiescore
1.167
Nieuw dieptepunt op classic. Leaf die nu zelf kata's aan het gooien is na zelf een hele tirannie tegen kata's gehouden te hebben.
Wat een ontzettende pauperstam. Precies de hypocrisie waar al de hele tijd over gesproken wordt.

Echt, deze actie heeft letterlijk elke post die jullie hier geplaatst hebben teniet gedaan.
Moraalriddertje spelen wanneer het jullie uitkomt. Donder op man

Iets met een tunnelvisie.
 
Reactiescore
660
Gewoon een vraagje. Heeft er iemand van nocure een account van logic en of leaf kapotgespeeld. Ik bedoel, met hun stam alleen. Dus niet bv met heel logic en heel nocure samen clears gestuurd en dan een account gebroken. Ik bedoel dan echt met nocure aanvallen EN edelen.

Hebben ze dat klaargespeeld?
 
Bovenaan