Top/flop stam(men)

DeletedUser78806

Guest
Zelfs zo snel als nu kan een stam al een stempel drukken op een wereld. Ik neem aan dat Pre. vanaf het begin van de classic favoriet was? Verder heb ik op w49 nog een stam opgericht. Het puntenaantal van alle leden samen was nog maar net 1 miljoen en uiteindelijk is die wereld gewonnen door diezelfde stam.
Hmm, je speelt bij Inge op het account?:eek:
Naja dat terzijde, je hebt best wel gelijk. W39 was voor onze stam zo saai geworden dat we allemaal zijn gestopt :)
Waren wel maar met 4 accounts, maar toch...:p
 

DeletedUser75778

Guest
Hmm, je speelt bij Inge op het account?:eek:
Naja dat terzijde, je hebt best wel gelijk. W39 was voor onze stam zo saai geworden dat we allemaal zijn gestopt :)
Waren wel maar met 4 accounts, maar toch...:p

Die wereld waren we co's inderdaad, al was haar aandeel op het account vele malen groter hoor. Hield me bezig met stam-gerelateerde kwesties.

And not sure wat een wereld saai vinden precies met mijn punt te maken heeft, maar thanks I guess :tongue:
 

DeletedUser78806

Guest
Die wereld waren we co's inderdaad, al was haar aandeel op het account vele malen groter hoor. Hield me bezig met stam-gerelateerde kwesties.

And not sure wat een wereld saai vinden precies met mijn punt te maken heeft, maar thanks I guess :tongue:
Nou, bedoel daarmee dat we geen tegenstand hadden naargelang onze ligging...:)
 

DeletedUser75778

Guest
Het voelt altijd geweldig om je gelijk te halen, bedankt Flex!
 

DeletedUser78806

Guest
David en co van Inge...nou dan zou ik al bijna denken dat je wel w39 hebt gespeeld en w42 dacht ik dat het was?
 

DeletedUser75778

Guest
Er zijn meer hondjes die Fikkie heten, zeg ik dan. Op w42 heb ik maar heel kort gespeeld en ik ben niet de David van w39. Jij speelde met Melvin zeker?
 

DeletedUser78806

Guest
Er zijn meer hondjes die Fikkie heten, zeg ik dan. Op w42 heb ik maar heel kort gespeeld en ik ben niet de David van w39. Jij speelde met Melvin zeker?
Aah oké, en nou , Melvin en Emiel, Emiel rond 100K erbijgekomen en toen samen met hem uitgebouwd tot 1,5mil eer melvin erbij kwam. Was oorspronkelijk alleen begonnen en effe no-life, pas als het goed draait komen ze ebij :rolleyes:
 

DeletedUser75778

Guest
Aah oké, en nou , Melvin en Emiel, Emiel rond 100K erbijgekomen en toen samen met hem uitgebouwd tot 1,5mil eer melvin erbij kwam. Was oorspronkelijk alleen begonnen en effe no-life, pas als het goed draait komen ze ebij :rolleyes:

Melvin praat altijd vol lof over je. Dan rest natuurlijk nog wel de vraag of ik die mafketel op zijn woord moet geloven, maar goed. Voordeel van de twijfel dan zeker? :tongue:
 

DeletedUser78806

Guest
Melvin praat altijd vol lof over je. Dan rest natuurlijk nog wel de vraag of ik die mafketel op zijn woord moet geloven, maar goed. Voordeel van de twijfel dan zeker? :tongue:
Haha, nou altijd fijn om te horen, mis dat farmsletje wel :p Maar goed, ik zou zeggen de toekomst zal het uitwijzen.:oops:
 

DeletedUser61134

Guest
Haha, nou altijd fijn om te horen, mis dat farmsletje wel :p Maar goed, ik zou zeggen de toekomst zal het uitwijzen.:oops:

Laatst had ik 2 van die super grote zwarte spinnen gevangen als snackjes voor de kat. (kom je veel tegen op platteland)
Is dat familie van je? Want dan excuses voor het laten opeten van je familie.

Hadden een lijf van wel 6-7 cm gok ik met van die lange harige poten :eek:

Melvin praat altijd vol lof over je. Dan rest natuurlijk nog wel de vraag of ik die mafketel op zijn woord moet geloven, maar goed. Voordeel van de twijfel dan zeker? :tongue:

Zegt degene die destijds beloofde niet meer te vertrekken en een 2de pauze neemt van 3 maand :(
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Dat is net het spelletje. Slaat sws nergens op dat je tijden kunt verkorten.
 
Bovenaan