Top/flop stam(men)

Reactiescore
2.509
Niet alles gaat om jou Laurens, jij hebt co's en bent er op de momenten dat je er moet zijn. Das prima ;)
 
Reactiescore
2.509
Ik kan prima solo spelen hoor, heb ik op Age ook gewoon een tijd gedaan.

Ik zeg ook niet dat je het niet kan, ik zeg enkel dat activiteit voor mij een belangrijker aspect is dan skills.
 

DeletedUser77215

Guest
Ik heb gesolliciteerd bij mp. !

mijn dorp is sterkvandaag om 00:14 uur
Geachte heer, geachte vrouw

Hoe maakt u het?

Ik ga niet rond de pot draaien, ik zou graag toetreden tot uw stam.

Wat zijn de vereisten?
Mijn papa is advocaat en ik hou van golven en met de helikopter vliegen.
Op zondag draag ik een polo met een cardigan die ik losjes over de schouder drapeer.
Mijn favoriete gespreksonderwerpen zijn: neerkijken op de werkende mens, het vreemdelingenbeleid van Theo Francken loven en vrouwen beoordelen op hun derrière.

Een goede avond en hopelijk tot snel.

Met vriendelijke groeten
Mijn Dorp Is Sterk
 
Reactiescore
2.509
Prachtige sollicitatie!
 

DeletedUser27423

Guest
Ik heb gesolliciteerd bij mp. !

mijn dorp is sterkvandaag om 00:14 uur
Geachte heer, geachte vrouw

Hoe maakt u het?

Ik ga niet rond de pot draaien, ik zou graag toetreden tot uw stam.

Wat zijn de vereisten?
Mijn papa is advocaat en ik hou van golven en met de helikopter vliegen.
Op zondag draag ik een polo met een cardigan die ik losjes over de schouder drapeer.
Mijn favoriete gespreksonderwerpen zijn: neerkijken op de werkende mens, het vreemdelingenbeleid van Theo Francken loven en vrouwen beoordelen op hun derrière.

Een goede avond en hopelijk tot snel.

Met vriendelijke groeten
Mijn Dorp Is Sterk

Haha prachtige sollicitatie. Als ze jou afwijzen voel ik mij bijna verplicht er ook 1 te sturen.
 

DeletedUser77215

Guest
Merci voor de complimenten maar helaas heb ik geen antwoord gekregen... Blijkt dat talent en hard werk niet genoeg zijn, zonde!
 
Reactiescore
3.586
Schitterende naam met jouw persoonlijke tekst kan je snel pp verliezen:)

Het is gewoon de bedoeling om spelers te lokken met mij contact op te nemen want stiekem krijgen ze allemaal niets :D En geloof het of niet maar 1 AF post was voldoende mijn inbox vol te krijgen :D Meer zijn altijd welkom!
 
Bovenaan