Top/flop stam(men)

Reactiescore
2.508
True, maar nu wel
 

DeletedUser7072

Guest
Quaere toon een beetje respect, en praat niet met zo'n sarcastische toon tegen een nestor als Mohniels, je moet wel je plek kennen ;)
 

DeletedUser76356

Guest
Ik vind het maar wat zielig. Als je een beetje sarcasme, als grap, niet kan handelen, hoe moet het dan met de rest van je leven?
 

DeletedUser61134

Guest
Je gaat toch ook niet tegen een willekeurige opa op straat die van zijn fiets gevallen is, 2x overreden en beroofd door een Marokkaan zeggen:
Goh meen je dat nou? Heb je pijn?

Alhoewel... Ik denk dat die opa zijn tijd beter kan besteden aan een grafsteen uitkiezen :eek:
 

DeletedUser76356

Guest
Je gaat toch ook niet tegen een willekeurige opa op straat die van zijn fiets gevallen is, 2x overreden en beroofd door een Marokkaan zeggen:
Goh meen je dat nou? Heb je pijn?

Alhoewel... Ik denk dat die opa zijn tijd beter kan besteden aan een grafsteen uitkiezen :eek:

Nee dat kan écht niet, maar in dit geval was het iets minder pijnlijk en extreem.
 

DeletedUser7072

Guest
Valt mee hoor, ik doe af en toe 60 of 80 km in het weekend, en daar ben ik 2-3 uur mee bezig, geen 8 uur :p
 
Reactiescore
2.508
Eeennnn jullie mogen weer on-topic gaan
 

DeletedUser78781

Guest
Volgens mij mag je Teamyellow niet onderschatten :rolleyes:

Ondertussen al 3 dorpjes en letterlijk zijn volledige buurt kapot geplunderd.. :eek:

Weinig of geen concurrentie meer in de buurt en veel farmdorpjes in de omtrek ;)

Een speler die rustig kan verder groeien zonder dat iemand hem/hun iets in de weg legt..
 

DeletedUser70541

Guest
Volgens mij mag je Teamyellow niet onderschatten :rolleyes:

Ondertussen al 3 dorpjes en letterlijk zijn volledige buurt kapot geplunderd.. :eek:

Weinig of geen concurrentie meer in de buurt en veel farmdorpjes in de omtrek ;)

Een speler die rustig kan verder groeien zonder dat iemand hem/hun iets in de weg legt..

Daar zou ik niet te zeker van zijn, zie wel iemand in de buurt liggen die lang niet zo veel pp gebruikt, en een stuk achterloopt.

Maar het zeker van hem zou kunnen winnen als het er op aankomt.
 
Bovenaan