Top/flop stam(men)

DeletedUser78781

Guest
Daar zou ik niet te zeker van zijn, zie wel iemand in de buurt liggen die lang niet zo veel pp gebruikt, en een stuk achterloopt.

Maar het zeker van hem zou kunnen winnen als het er op aankomt.
Ja die pp's hebben het spel een beetje omzeep geholpen :confused:
 

DeletedUser78806

Guest
ach waarom nu al een stam vormen, ze overleven toch 9/10 niet... beter kat uit de boom kijken en dan zien wat echt iets word voor je ligging.
 

DeletedUser75778

Guest
Je zegt het zelf al. 1/10 van de stammen overleeft het wel. Mensen zijn op zoek naar een uitdaging. Een premade of early game-stam grootbrengen is een prestatie.
 

DeletedUser78806

Guest
Je zegt het zelf al. 1/10 van de stammen overleeft het wel. Mensen zijn op zoek naar een uitdaging. Een premade of early game-stam grootbrengen is een prestatie.

Dat is waar, maar dan moet je wel de spelers kennen die hier spelen, en ken momenteel niemand die er speelt aangezien ik eigenlijk nog niet rond heb gekeken. Want ik zou nooit early game joinen als ik ze niet ken. Zoals ik al zei, ik ben meer iemand die kijkt hoe het uitspeelt. Daarbij limiteert een stam je teveel in het begin naar mijn mening.:)
 

DeletedUser75778

Guest
Dat is waar, maar dan moet je wel de spelers kennen die hier spelen, en ken momenteel niemand die er speelt aangezien ik eigenlijk nog niet rond heb gekeken. Want ik zou nooit early game joinen als ik ze niet ken. Zoals ik al zei, ik ben meer iemand die kijkt hoe het uitspeelt. Daarbij limiteert een stam je teveel in het begin naar mijn mening.:)

Ik hou me afzijdig van de discussie welke speelwijze nu echt beter is, al durf ik best te stellen dat je goede punten aandraagt. Je vroeg waarom mensen nu al een stam zouden oprichten/joinen en ik heb je de reden gegeven :tongue:
 

DeletedUser78806

Guest
Ik hou me afzijdig van de discussie welke speelwijze nu echt beter is, al durf ik best te stellen dat je goede punten aandraagt. Je vroeg waarom mensen nu al een stam zouden oprichten/joinen en ik heb je de reden gegeven :tongue:
Nou, maar om on topic te blijven. Ik vind momenteel ze allemaal flop:) Hebben allemaal punten waardoor ik zeg dat ze gewoon het niet gaan halen. De "top" 10 wel te verstaan
 
Reactiescore
1.019
de top 10 stammen zegt echt 0,0 zeker als een speler nog niet een miljoen ofzo heeft aangetikt
 

DeletedUser75778

Guest
Is het zo erg geworden? Want vond dat het al makkelijk ging w39 en 44:(
Tja, w44... daar noem je natuurlijk ook wel een wereld. Over w39 kan ik minder goed oordelen. Maar ach, het niveau is al tijden niet meer zo hoog. Deze wereld zal geen hoogvlieger zijn verwacht ik.

de top 10 stammen zegt echt 0,0 zeker als een speler nog niet een miljoen ofzo heeft aangetikt

Ben ik het zeer zeker niet mee eens.
 
Reactiescore
1.019
en waarom niet? misschien iets minder punten, maar zo snel als nu zegt het echt 0.0
 

DeletedUser78806

Guest
Tja, w44... daar noem je natuurlijk ook wel een wereld. Over w39 kan ik minder goed oordelen. Maar ach, het niveau is al tijden niet meer zo hoog. Deze wereld zal geen hoogvlieger zijn verwacht ik.



Ben ik het zeer zeker niet mee eens.
Dat is waar, laatste plezante wereld voor mij was w21 :(
Maar heb toch wel ergens hoop dat ik het niet beu ben eer ik de miljoen bereik:)
 

DeletedUser75778

Guest
Zelfs zo snel als nu kan een stam al een stempel drukken op een wereld. Ik neem aan dat Pre. vanaf het begin van de classic favoriet was? Verder heb ik op w49 nog een stam opgericht. Het puntenaantal van alle leden samen was nog maar net 1 miljoen en uiteindelijk is de wereld gewonnen door diezelfde stam.
 
Bovenaan