Top & Flop spelers

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Wilt hij me ook internen dan? Als ik bij hem op account mag en wereld samen winnen is het goed!
 
Reactiescore
1.367
Wilt hij me ook internen dan? Als ik bij hem op account mag en wereld samen winnen is het goed!

Tuurlijk, waarom niet, 100 of 101 co's. Het maakt niet uit
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ik kruip niet met jou op een acc hoor niffo wollah dikke flop
 
Reactiescore
1.365
Uuhm, voor wie janken over interns, koningkameel of hoe the koekkoek dat accie ook heet, kan er ook wat van hoor ;).
 
Reactiescore
1.365
Op Ace. na heeft dat account nog geen interns gehad. Iets wat in de verste vergelijking niet te vergelijken valt met Freyr.

Mwa, dan heeft freyr toch wat te bewijzen toch? :)
Interns zijn toch nice in kak kak kaks ogen? :p
 
Reactiescore
1.365
Reactiescore
7.942
Jullie houden toch van kata/cf dus zou intern er perfect inpassen. :O

Redelijk generaliserende opmerking wel :p. Persoonlijk zou ik wel willen internen hoor, gratis dorpen wie wil dat nou niet! Maar tot nu toe zijn het voornamelijk grote fights geweest. Zie in de toekomst ook alleen nog maar redelijke gevechten aankomen, maar dat is ook een keuze in tacktiek. Waar babe en 404 kiezen voor volle stammen kiezen wij juist voor een paar accounts. Hoe minder accounts hoe minder er te internen valt.
 
Reactiescore
428
Jullie houden toch van kata/cf dus zou intern er perfect inpassen. :O
Wij hebben wel een intern gehad teminsten voor ons was hij een intern alleen ze wisten het zelf niet
Maar houden klinkt in mijn ogen een beetje raar
Laten we meer zeggen het hoort bij de game en wij gebruiken het wanneer we dat nodig vinden
 
Reactiescore
331
Redelijk generaliserende opmerking wel :p. Persoonlijk zou ik wel willen internen hoor, gratis dorpen wie wil dat nou niet! Maar tot nu toe zijn het voornamelijk grote fights geweest. Zie in de toekomst ook alleen nog maar redelijke gevechten aankomen, maar dat is ook een keuze in tacktiek. Waar babe en 404 kiezen voor volle stammen kiezen wij juist voor een paar accounts. Hoe minder accounts hoe minder er te internen valt.

Iedereen wilt gratis dorpen, dus neuten over interns is debiel gewoon. Als het acc door de mand valt, dan pas mag je het belachelijk maken :D
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Uuhm, voor wie janken over interns, koningkameel of hoe the koekkoek dat accie ook heet, kan er ook wat van hoor ;).
En dat zeg je na vandaag, waar we 2 accounts breken, inmens veel ODA halen, en goed dooredelen? Of bedoelde je het op ted het beertje die we hebben gebroken, en gedegradeerd hebben tot MB? Of die stam in het begin, Fear, waar we als kakaka voor gezorgd hebben dat die al hun troepen verloren en het gewoon opedelen was?
 
Bovenaan