Top & Flop spelers

Reactiescore
1.365
En dat zeg je na vandaag, waar we 2 accounts breken, inmens veel ODA halen, en goed dooredelen? Of bedoelde je het op ted het beertje die we hebben gebroken, en gedegradeerd hebben tot MB? Of die stam in het begin, Fear, waar we als kakaka voor gezorgd hebben dat die al hun troepen verloren en het gewoon opedelen was?

Jullie hadden op den duur van wat ik zag, weinig oda en veel dorpen erbij. (kan natuurlijk zo zijn dat die dude full off was en alles dodgde ofc..)

@Global Knowledge

Mwa, in jullie stam komen vanzelf wel meer lui gok ik. Maar we zien wel. Zie al bijvoorbeeld wie de posts liken en in jullie stijl posten die er nog niet in kakaka zitten bijvoorbeeld :). Dus er komen nog wel meer lui naar Kak Kak Kak.
Gok ik tenminste ofc.
Heb liever ook een kleinere groep.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Kan natuurlijk ook dat wij alles bashen van een account, en dan gewoon dorpen opruimen dag(en) erna. Dusja mooi opgemerkt maar verder een heel uit de lucht gegrepen opmerking :wink:
 
Reactiescore
7.933
Mwa, in jullie stam komen vanzelf wel meer lui gok ik. Maar we zien wel. Zie al bijvoorbeeld wie de posts liken en in jullie stijl posten die er nog niet in kakaka zitten bijvoorbeeld :). Dus er komen nog wel meer lui naar Kak Kak Kak.
Gok ik tenminste ofc.
Heb liever ook een kleinere groep.

Wij hebben deze wereld gekozen voor kwaliteit in plaats van kwantiteit, een paar accounts maar wel met voldoende spelers erop. Dat 8 mensen een post liken kan prima van 2 accounts zijn of eigen co's. Je gaat er van schrikken hoeveel mensen er binnen de stam zitten :D
 
Reactiescore
1.365
Wij hebben deze wereld gekozen voor kwaliteit in plaats van kwantiteit, een paar accounts maar wel met voldoende spelers erop. Dat 8 mensen een post liken kan prima van 2 accounts zijn of eigen co's. Je gaat er van schrikken hoeveel mensen er binnen de stam zitten :D

Ach, ben benieuwd :).
Hoorde al dat er teveel ''ego's'' inzaten (zijn mijn woorden niet).
Jullie lijken me opzich wel grappig om te leren kennen >.<.

Ken namelijk er bar weinig lui van namelijk, van jullie stam xd.
 
Reactiescore
7.933
Ach, ben benieuwd :).
Hoorde al dat er teveel ''ego's'' inzaten (zijn mijn woorden niet).
Jullie lijken me opzich wel grappig om te leren kennen >.<.

Ken namelijk er bar weinig lui van namelijk, van jullie stam xd.

De redenen van ego benoeming is waarschijnlijk omdat diegene ons als vijand ziet hoogstwaarschijnlijk. Laten we eerlijk zijn, op Tribalwars zijn er maar weinig stammen geweest die positief over de vijand hebben gesproken, zowel nu als in het verleden.
 

DeletedUser61134

Guest
Ja zou wat zijn als mensen eens nadenken en zich niet uit te tent lieten lokken door een paar uitdagende woordjes.
Zou het ook niet anders willen. Als mensen beginnen na te denken en zelfvertrouwen krijgen heb ik geen vermaak.
 
Reactiescore
853
De redenen van ego benoeming is waarschijnlijk omdat diegene ons als vijand ziet hoogstwaarschijnlijk. Laten we eerlijk zijn, op Tribalwars zijn er maar weinig stammen geweest die positief over de vijand hebben gesproken, zowel nu als in het verleden.
Gaat over een stamgenoot van je, dus helaas :p
 
Reactiescore
1.365
De redenen van ego benoeming is waarschijnlijk omdat diegene ons als vijand ziet hoogstwaarschijnlijk. Laten we eerlijk zijn, op Tribalwars zijn er maar weinig stammen geweest die positief over de vijand hebben gesproken, zowel nu als in het verleden.

Gaat idd over een stamgenoot :).
Mweh, jer, kebab is niet zo goed voor mn vetjes man, iedere dag :(.
Van die 2500 calorieën bommen iedere keer..
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Jer hey wil je invite voor kakaka?
 
Reactiescore
7.933
Ego's nog wel. Bijzonder :) gezien we alles voor elkaar doen, anders waren we ook nog niet zover gekomen. Mag die stamgenoot zich wel even achter de oren krabben, of hij bedoelde het in een andere context.
 

DeletedUser61134

Guest
De mensen die alles voor anderen doen zijn de grootste ego's...
Kijk mij goed zijn en alles doen, nu ben ik stoer en kan ik opscheppen en dingen eisen wanneer het nodig is.
Mensen doen niks gratis, mensen zijn daar veel te kwaadaardig voor.
 
Reactiescore
1.365

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Nja moet er wel bijzeggen, zelf al zou iemand of meerdere mensen een ego hebben, tis ook gewoon terecht. Niemand laat steken vallen

edit: en elk niet kakaka speler is een flop acc, behalve als Jeremy ingelogd staat
 
Bovenaan