Top & Flop spelers

Reactiescore
524
Beste algemeen forum,

Aangezien ik nooit op het forum reageer maar altijd met mijn popcorn achter mijn laptop mee lees vandaag mijn allereerste forum post.
Tot mijn grote verbazing kwam er gisteren en vandaag een bezoekje van de huidige rang 153 NIETTEDOEN. Aangezien ik op W67 de pp-farmer uithang hechte ik daar geen waarde aan. Echter moet ik er nu wel waarde aan hechten aangezien ik een schande van een aanval heb binnengekregen met Kata's op boer.
Bekijk bijlage 14195


Kata's op boerderij zijn natuurlijk uiterst vervelend maar ook ongelooflijk sneu in gebruik. Ik heb de betreffende speler ook op de hoogte gebracht van zijn Kata gebruik en dat het een zielige vorm van spelen is. Als reactie kreeg ik dit: Bekijk bijlage 14194

Ik hoop uiteraard dat meer mensen dit met mij eens zijn en dit spoor van vieze speelstijl niet kan waarderen. Laten we dit soort spelers snel uit de wereld ruimen!

Een Kakaka'er gedetecteerd?:eek:
 
Reactiescore
111
Hi Wouter :) Gezellig
 

DeletedUser77689

Guest
Ben geneigd mezelf flop te noemen :D maar top dat ik er weer even beno_O
 

DeletedUser80814

Guest
hey,
om de forum weer op gang te trekken wat vinden jullie van panda6forever?
mijn ervaring met hem is alleen maar positief.
ik was in wereld 64 zijn mb en ik had echt niet te klagen over mijn moraalheer een toffe kerel die van zijn woord is en betrouwbaar.

mvg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79332

Guest
Panda's zijn een uitstervend soort. Helaas maar waar..
 
Reactiescore
7.934
hey,
om de forum weer op gang te trekken wat vinden jullie van panda6forever?
mijn ervaring met hem is alleen maar positief.
ik was in wereld 64 zijn mb en ik had echt niet te klagen over mijn moraalheer een toffe kerel die van zijn woord is en betrouwbaar.

mvg

Geen eens 1000 dorpen plunder award. Nu zegt farmen niet zoveel, maar heb er niet een hoge pet van.
 

DeletedUser39990

Guest
Mr xSkull is de laatste dagen bij mij opgevallen( verschillende stammen ). Ben benieuwd, ken deze spelers niet: Top of flop?
 
Bovenaan