Beste Fight leden, bondgenoten, andere w67 belangstellenden,
Halverwege juni gebeurde er iets heel moois.
Ik, AlbinoPino, was in onderhandeling met Babe aangezien wij compleet ingesloten lagen op het zuiden van de kaart. Babe, de stam waar wij tegen zouden vechten bood ons een plaats aan in hun plan om Kakaka weerstand te bieden. Hierbij zouden meerdere Babe leden wel het veld moeten ruimen, onder wie Babor het account waar wij vanuit de vorige stam Prime goed contact mee hadden.
Beraad binnen ons account volgde, Babe joinen was tot dan toe echter de enige oplossing om richting endgame te gaan. Maar niemand voelde zich echt thuis bij het idee Babe te joinen. Er ontwikkelde zich een nieuw plan...
Babor en panda6forever confronteren met de waarheid en samen met de overblijfselen van Prime en 404 een alternatief starten op het zuidwesten en zo een driestrijd creëeren (Babe, Kakaka en deze nieuwe stam).
De betrokkenen hadden tot op dat moment enkel nog tegen elkaar gespeeld, dit bood weerstand, maar de algemene gedachten en het plan waren zo mooi dat al snel meerderen zich hier achter schaarden. Babor, panda6forever, Predec, LuckyLuq, BigBanana, Shakedown8, Magmador, Rage Parrot, issis2 en Kevin Killer Lord Murder alsook de moraalbrekers van deze spelers.
In minder dan 24uur was iets ongewoons gebeurd. De individuen stapten over verschillen heen en begonnen samen te werken. Babe moet verbaasd zijn geweest, geërgerd en in de steek gelaten, zij wezen Panda en Babor aan als verraders terwijl bij dat wijzen 4 vingers hun eigen kant op stonden. Onrust aldaar volgde en iedereen weet hoe dat is geëindigd.
Het duurde een aantal weken voor Kakaka en Fight front zouden krijgen, de sfeer was prima, een aantal strubbelingen daargelaten. Wel was duidelijk dat Fight veruit underdog zou zijn, in spelers, punten, ondersteunende stammen. Iets wat ons niet veel deerde.
Met Zes werd een bondgenootschap aangegaan omdat het niet handig was om op twee fronten te vechten. Bij de allereerste massa van Kakaka op Zes bleek dat deze stam minder activiteit had dan zij zelf en Fight gehoopt hadden. Veel te laat kwam er informatie los waarop de leden van Fight met man en macht geprobeerd hebben te redden wat er te redden viel op zowel Agent Bough als Tribaljakke. Met een vv die start 12 uur voordat de massa aankwam bleek dit onhoudbaar, zeker nadat de spelers van Agent Bough runde en de pa op het account verliep.
Dit verlies was niet goed voor het moraal en was mede oorzaak voor het verlaten van de stam door Cracksparrow, welke ook gelijk alle hulp en contact verbrak. De mening die ik daarover heb zal ik hier niet gaan spuwen.
De rest besloot door te vechten, bij de volgende massa op panda, magmador en banana werd uitstekend verdedigd. Helaas besloot Magmador direct te stoppen, een besluit wat geen beste timing had. Er werd wel veloren bij moraalbrekers, iets wat naar mijn mening onvermijdelijk was. Bij deze massa werd wel duidelijk dat de stam qua bezetting maar op een paar mensen kon leunen.
Nu de massa voorbij is en er geen kweekvijver is voor nieuwe activiteit op verschillende accounts zien wij geen kansen om de oorlog tegen Kakaka tot goed einde te brengen. Dat laatste is geen groot probleem, maar de bezetting wel, dit zet namelijk teveel druk op de personen die er wel voor willen gaan, een situatie die het niet waard is als er geen positief uitzicht meer bestaat.
Vandaar heb ik met pijn in mijn hart besloten op w67 te stoppen. Wat er verder met Fight zal gebeuren is onduidelijk, maar voor mij en mijn medespelers wordt het tijd om op andere werelden of dingen buiten TW te focussen.
Het gaat jullie allen goed, bedankt voor de samenwerking en of strijd op deze wereld en wellicht tot een weerzien op een latere wereld.
Vriendelijke groet,
Kenneth / AlbinoPino