We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Ik kan toch niet weten of hij deft of blokt. Ik zie alleen dat zijn ODD's omhoog zijn gegaan.Deffen en blokken zijn 2 verschillende dingen he appeltje van me![]()
Beetje voor de hand liggende actie ook. Zo'n aanval precies het zelfde als de vorige keer.
Deze actie is gewoon dik gefaald.
Neo deed actie op lemon, verloor dorpen.
Chess deed actie op Niels, verliest dorpen.
Op dit moment kun je beter een massa krijgen dan geven. Houd je tenmiste dorpen aan over![]()
Welke kwantiteit?
Hoe denkt N.E.O. over .RawR?
Het enige dat Wes echt goed kan is 1C gebruiken![]()
Zijn strakke timing is ook wel een skill die hij beter beheerst dan vele. Heb op W62 hele leuke battles met hem uitgevochten, ook op ms ranges die bijna ondenkbaar waren.
om eerlijk te zijn weet ik wel zeker dat Rawr met Wes erbij ook beter is als een account als TUF. Ben wel benieuwd hoe oost van beide stammen het gaan doen. Kaarten zijn afgelopen weken vaak geschud, en ook nu opnieuw met Rawr en TUF aan het front.
Strak timen kan iedereen met wat oefening. Dat is geen skill meer nowadays, aangezien de meeste strakke timings worden gestacked.
Mweh, ik snipe toch alles dus dat maakt bijster weinig uit bij mij. Daarom is timen ook overrated.