We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Lees Roy :> dan denk ik niet dat het nog beter WORDTEn ik ook pas sinds net, dus kom maar weer lekker zeuren met je half kloppende informatie.
Lees Roy :> dan denk ik niet dat het nog beter WORDT
Dank u beleefd
Je vergist je, dat is een andere martijn![]()
vandaar dat hielelikken van Chess![]()
waar baseer je dat op dat ik aan het hielelikken ben bij Chess. Is dit je zoveelste onzinnige uitspraak of kan je ook nog iets nuttigs vertellen op het AF?
Ik doe het hoe ik het tot nu toe zie en meegemaakt heb.
Ik hoop dat jullie het waarderen.
Voor een speler voor wie dit zijn eerste wereld is vind ik dit een prima lijstje,hij zet er nadrukkelijk bij dat zijn lijst is gebaseerd hoe hij het heeft meegemaakt tot nu toe,beetje goedkoop om hem zo te bashen daarin,ik zou zeggen maak zelf eens een lijstjeJe golden awards post bijvoorbeeld.
Voor een speler voor wie dit zijn eerste wereld is vind ik dit een prima lijstje,hij zet er nadrukkelijk bij dat zijn lijst is gebaseerd hoe hij het heeft meegemaakt tot nu toe,beetje goedkoop om hem zo te bashen daarin,ik zou zeggen maak zelf eens een lijstje
;-)
Voor een speler voor wie dit zijn eerste wereld is vind ik dit een prima lijstje,hij zet er nadrukkelijk bij dat zijn lijst is gebaseerd hoe hij het heeft meegemaakt tot nu toe,beetje goedkoop om hem zo te bashen daarin,ik zou zeggen maak zelf eens een lijstje
;-)
zo is het nou eenmaal in de wereld. Veel mensen met een grote mond en die graag willen schoppen en zeuren maar zelf niks voor elkaar krijgen.
Ik heb het er duidelijk bij gezet. Het is ook zeker geen slijmen maar blijkbaar is de waarheid (hoe ik het zie) hard voor sommige