Top & Flop spelers

Reactiescore
3.536
Niels kreeg destijds veel kritiek op zijn aanvallen op Chess die vaak slecht uitdraaide. Ik was de persoon die toen meedeelde dat wie niets onderneemt ook niets kan bereiken en nam het zo voor hem op.

Niels weet dat zelfs misschien nog (idk). Dit geldt ook voor Chess, wie niet waagt niet wint. Bij de vorige massa namen we enkele mooie cf's van Niels zelf, deze massa was het niets en verloor SC 3 frontdorpjes.

Al bij al wel een vooruitgang wat mij betreft, wat niet wilt zeggen ik er daarom tevreden mee ben. Het is TW, oorlog is de kern van het spel. Ook is en dan kijk ik naar beide kanten succesvolle aanvallen lastig op een uitkijktoren wereld. Er zullen nog heel veel massa's tegenvallen langs beide kampen. Volgende keer beter zegt!
 

DeletedUser575

Guest
Beetje voor de hand liggende actie ook. Zo'n aanval precies het zelfde als de vorige keer.

Deze actie is gewoon dik gefaald.
Neo deed actie op lemon, verloor dorpen.
Chess deed actie op Niels, verliest dorpen.


Op dit moment kun je beter een massa krijgen dan geven. Houd je tenmiste dorpen aan overo_O
 
Reactiescore
967
Beetje voor de hand liggende actie ook. Zo'n aanval precies het zelfde als de vorige keer.

Deze actie is gewoon dik gefaald.
Neo deed actie op lemon, verloor dorpen.
Chess deed actie op Niels, verliest dorpen.


Op dit moment kun je beter een massa krijgen dan geven. Houd je tenmiste dorpen aan overo_O

Helemaal eens! Zullen we allemaal niks meer doen? Dan winnen wij over een paar maanden :engel:
 

DeletedUser575

Guest
Ja chess voert weinig nuttigs uit lijkt het.
Als neo zijnde zou ik mij niet zo druk maken.

Weet nog wel in het begin van deze wereld dat chess de veel belovende stam zou zijn, maar het lijkt erop dat ze van de kwantiteit van neo niet kunnen winnen.
 

DeletedUser79447

Guest
En nu met MB's erbij;)

Dan kom je op ongeveer 50/50% uit. Verschil was groter, maar na het wegvallen van Capitan, deel van TBN en een grote MB schoonmaak aan beide zijde kunnen we het denk op de 51/49% houden. Het verschil hierin is misschien omdat NEO de laatste 2 weken een 15-20 tal dorpen heeft afgesnoept van Chess.

Ik moet wel zeggen dat ik het AF steeds stiller vind worden, heb het gevoel dat er mensen weg zijn, of dit klopt weet ik dan weer niet.
 
Reactiescore
603
Hoe denkt N.E.O. over .RawR?
 

DeletedUser79447

Guest
Het enige dat Wes echt goed kan is 1C gebruiken :p

Zijn strakke timing is ook wel een skill die hij beter beheerst dan vele. Heb op W62 hele leuke battles met hem uitgevochten, ook op ms ranges die bijna ondenkbaar waren.

om eerlijk te zijn weet ik wel zeker dat Rawr met Wes erbij ook beter is als een account als TUF. Ben wel benieuwd hoe oost van beide stammen het gaan doen. Kaarten zijn afgelopen weken vaak geschud, en ook nu opnieuw met Rawr en TUF aan het front.
 
Reactiescore
603
Zijn strakke timing is ook wel een skill die hij beter beheerst dan vele. Heb op W62 hele leuke battles met hem uitgevochten, ook op ms ranges die bijna ondenkbaar waren.

om eerlijk te zijn weet ik wel zeker dat Rawr met Wes erbij ook beter is als een account als TUF. Ben wel benieuwd hoe oost van beide stammen het gaan doen. Kaarten zijn afgelopen weken vaak geschud, en ook nu opnieuw met Rawr en TUF aan het front.

Denk dat die timings nu ook het verschil moeten maken aangezien 1C spam niet super effectief is met de toren :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Strak timen kan iedereen met wat oefening. Dat is geen skill meer nowadays, aangezien de meeste strakke timings worden gestacked.
 
Reactiescore
603
Strak timen kan iedereen met wat oefening. Dat is geen skill meer nowadays, aangezien de meeste strakke timings worden gestacked.

Juist en oefening baart kunst. En ligt er een beetje aan, op zuid heb je minder mobiele def beschikbaar zoals oost waardoor het wel degelijk goed uit kan pakken
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Mweh, ik snipe toch alles dus dat maakt bijster weinig uit bij mij. Daarom is timen ook overrated.
 

DeletedUser79447

Guest
Mweh, ik snipe toch alles dus dat maakt bijster weinig uit bij mij. Daarom is timen ook overrated.

Naja, de masses zoals op w62 zijn wel deff slurpend geweest, aan beide kanten. Na -7 voor sm werd het 1,5 week omgedraaid naar +25. Strakke timing van edelclears achter clears op center is nowadays toch wel een beetje dé manier. Zeker op accounts zoals lemon en niels. Benieuwd hoe beide kanten het na de start van een fris schoolseizoen gaan doen.
 
Bovenaan