DragonShield3
Beste Deffer 20/21
- Reactiescore
- 3.127
Ik ben net actiever tijdens school, alleen dat geldt niet voor iedereen. Ik ben in ieder geval benieuwd naar SC, die mag het met z’n grote smoel wel eens gaan bewijzen.
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Mweh, ik snipe toch alles dus dat maakt bijster weinig uit bij mij. Daarom is timen ook overrated.
Just to be clear, doelen jullie hier op de gehele massa timen op 1 seconde, of gewoon je edels strak achter andere aanvallen en tussen snipes zetten. (Heb zo het vermoeden dat laurens het eerste bedoelt en daan het tweede)
Want het eerste is idd compleet overrated, en het tweede gewoon noodzakelijk.
Just to be clear, doelen jullie hier op de gehele massa timen op 1 seconde, of gewoon je edels strak achter andere aanvallen en tussen snipes zetten. (Heb zo het vermoeden dat laurens het eerste bedoelt en daan het tweede)
Want het eerste is idd compleet overrated, en het tweede gewoon noodzakelijk.
De beste tw'ers die timen overrated vinden... Kom je dan weer met je voorbeeld van boerlimieten en seconde werelden waar deze beste overgebleven spelers ook wel pap van lusten? Of is er een andere redenering die wel realistisch over zou kunnen komen?
Dus het is logisch dat timen overrated is, bedankt Wes. Je bent toch wel slimmer dan al die ‘posts’ die ik van je heb gelezen.
Nou mag jij me aan gaan tonen dat jij genoeg clears hebt in deze fase van de wereld om 5 clears, 2 edelclears gesplit en dus 4 clears extra te timen als antisnipes.
Das dus zo’n 11 clears per dorp dat je verspilt voor een eventuele recap of een snipe. Pure tijdverspilling en de tijd komt niet overeen met het resultaat als je tegen een degelijke speler twt. Dat je tegen noobs dorpen pakt op die manier, good for you
Zo onwetend als jij bent, zo weinig spelinzicht. Ik weet weer waarom ik je zo noob vond op 49.