Top & Flop spelers

Reactiescore
6
Flop: .RidingMyDirtyPony

Reden is dat ie nu voor de 2e keer op een level500+ account (mij) zijn clear zo goed als helemaal doodloopt.

Oorzaak wederom geen gesplitte edeltrein nadat ik hem de eerste keer daarvoor ook al had gewaarschuwd.
Geef je ze nog les ook en dan luisteren ze niet. Gevolg 3 edels kwijt en later op de dag clear wederom kwijt.
Net als bij de eerste keer op 27 September. Nu komt zelfs zijn stamgenoot meehelpen om mijn dorpje over te nemen. Geweldig :smile:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
6
Heel makkelijk, gewoon niet meer groeien :smile:

Nu komen de nr1 en de nr4 samen maar op bezoek omdat blijkbaar het alleen niet lukt.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Idd flop. Nova zijn noeps sinds ik er weg ben
 

DeletedUser79854

Guest
Korjakskaja Sopka heeft tim010 niet gehacked, maar wel de accountnaam gestolen..

tim010 had een keer zijn naam gewijzigd, en korjakskaja sopka had na het verlopen van de 180 dagen (dat is hoelang het duurt voordat een voormalig gebruikte naam weer wordt vrijgegeven) geregistreerd met tim010. dus niet echt hacken, maar wel gewoon het stelen van de naam en de stats stelen. en daarna heeft andre met tim010 vaak mensen anoniem gekata't et cetera.

hij blijft het ontkennen, maar het is zeker weten gebeurd
 

Deleted User - 487931640

Guest
Korjakskaja Sopka heeft tim010 niet gehacked, maar wel de accountnaam gestolen..

tim010 had een keer zijn naam gewijzigd, en korjakskaja sopka had na het verlopen van de 180 dagen (dat is hoelang het duurt voordat een voormalig gebruikte naam weer wordt vrijgegeven) geregistreerd met tim010. dus niet echt hacken, maar wel gewoon het stelen van de naam en de stats stelen. en daarna heeft andre met tim010 vaak mensen anoniem gekata't et cetera.

hij blijft het ontkennen, maar het is zeker weten gebeurd

Als onwetende buitenstaander, heb je bewijs dat het Andre was? Zo ja dan is het idd een dick move en kun je het hem aanrekenen, zo niet dan moet je er imo over ophouden want dan is het gewoon moddergooien en dat kan je bij iedereen wel doen.
 

DeletedUser79854

Guest
bewijs zal zometeen hieronder verschijnen, een momentje geduld
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405

DeletedUser18987

Guest
Waarom gaat het hele forum over de nummer 46 van de wereld?
 

DeletedUser76269

Guest
Wat vinden we van de nieuwe nummer 1 van de wereld?

Emerica
 

DeletedUser76269

Guest
@Arrighi Heb je nou echt geen argumenten?

Wacht al 6 dagen op je uitleg.. Maar schijnbaar is dat best moeilijk. Maar misschien kan je dan antwoord geven op een andere vraag, waarom zijn de spelers namen die je ziet in jou ogen "verre van bijzonder" want het kan aan mij liggen maar ik zie toch redelijk wat namen waar ik hoge verwachtingen van heb.
 

DeletedUser79832

Guest
@Arrighi Heb je nou echt geen argumenten?

Wacht al 6 dagen op je uitleg.. Maar schijnbaar is dat best moeilijk. Maar misschien kan je dan antwoord geven op een andere vraag, waarom zijn de spelers namen die je ziet in jou ogen "verre van bijzonder" want het kan aan mij liggen maar ik zie toch redelijk wat namen waar ik hoge verwachtingen van heb.

om eerlijk te zijn zie ik nauwelijks namen die verwachten bij me brengen, paar in mijn stam waarvan ik weet dat ze het kunnen, voor de rest hier en daar een enkeling, maar vooral toch veel spelers die bij een goeie massa wellicht alweer weg zijn.
 
Bovenaan