Top & Flop spelers

DeletedUser74418

Guest
@Arrighi Heb je nou echt geen argumenten?

Wacht al 6 dagen op je uitleg.. Maar schijnbaar is dat best moeilijk. Maar misschien kan je dan antwoord geven op een andere vraag, waarom zijn de spelers namen die je ziet in jou ogen "verre van bijzonder" want het kan aan mij liggen maar ik zie toch redelijk wat namen waar ik hoge verwachtingen van heb.

Nou oke dan, omdat ik dit doorgestuurd kreeg :eek:

011aef3fdd02456dea2823e4d5720005.png
 

DeletedUser74418

Guest
Het is algemeen bekend dat humor een goede indicatie geeft van de daadwerkelijke skills van een speler
 

DeletedUser76269

Guest
Het is algemeen bekend dat humor een goede indicatie geeft van de daadwerkelijke skills van een speler

Ahh ja, uiteraard was mijn reactie serieus xD. Als iemand zo een bericht stuurd neem ik heel de persoon al niet serieus. Al was die opmerkimg over die mil punten wel serieus :p.

Anyways, als dat al criteria is om een speler flop te vinden gaat het AF wel heel snel achteruit inderdaad.
 
Reactiescore
141
Flop flop flopperde flop
 

DeletedUser78889

Guest
Is dat niet de speler die na 3 massa's tegen een speler half zo groot als hemzelf nog steeds geen dorp kon pakken?!
 
Reactiescore
967
Love you 2



Jij bedoeld die speler die in elke stam 15 deff dorpen van zijn stam had staan omdat de andere fronten niet aanvielen. Ja dat ben ik :D

Bedoelt*

2e en 3e linie stonden vooralsnog altijd leeg, zelfs Prophecy pakte dorpen en dat had een veel lastigere ligging vergeleken met SBL. noob:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79878

Guest
Batchieboy = noob

Zelfs een kind van 3 jaar kan beter TW spelen.
 
Bovenaan