Top & Flop spelers

Reactiescore
415
@JustInWebs ben al gestopt op pony, kon niet met de stamleiding overweg en nadat hij toegaf dat hij me uit de stam zou kicken, als ik op een ander account speelde ben ik er gelijk mee gestopt. Heb ook niet bijzonder veel voor het account mogen betekenen, maar ben alsnog blij om te zien dat het account zo goed gaat. Zeker nu er ook daadwerkelijk rovers binnen worden gehaald.
 

DeletedUser77704

Guest
@JustInWebs ben al gestopt op pony, kon niet met de stamleiding overweg en nadat hij toegaf dat hij me uit de stam zou kicken, als ik op een ander account speelde ben ik er gelijk mee gestopt. Heb ook niet bijzonder veel voor het account mogen betekenen, maar ben alsnog blij om te zien dat het account zo goed gaat. Zeker nu er ook daadwerkelijk rovers binnen worden gehaald.

Jammer om te horen :( Als je nog op de wereld wil blijven spelen moet je me aanschrijven heb wel wat leuke accounts in stam die topper als jouw kunnen gebruiken.
 
Reactiescore
415
Nee, ik ga deze wereld niet meer spelen tenzij pony me terug wilt. Ik heb heel veel moeite met later op een wereld starten aangezien elke dorpovername een herinnering is voor me. Hoe autistisch dat ook klinkt. Dus ik wacht even op de classic en w65 en ga daar weer met wat vrienden beginnen.
 
Reactiescore
1.367
Nee, ik ga deze wereld niet meer spelen tenzij pony me terug wilt. Ik heb heel veel moeite met later op een wereld starten aangezien elke dorpovername een herinnering is voor me. Hoe autistisch dat ook klinkt. Dus ik wacht even op de classic en w65 en ga daar weer met wat vrienden beginnen.

<3
 

DeletedUser76269

Guest
5k pp max denk ik

Om hier nog even op terug te komen, ik weet zeker dat jullie in de eerste maand van wereld 60 ook meer dan 5k pp hebben gespend, dit is een veel tragere wereld en als je met een maand gaat rekenen, heeft ridding nog 10 dagen om de maand compleet te maken. In de eerste maand w60 nam jij als nummer 1 van de wereld toen 17 dorpen over en riddin op deze wereld met 10 dagen minder al 33 dat is bijna het dubbelen. Daarnaast op wereld 60 farmde jullie wel vanaf het begin voor zover ik me herinner.

Dus 5k pp max, ik denk dat je daar nu wel op terug mag komen. Of 5k pp staat voor 5k per persoon en speler er 25 man op het account.
 
Reactiescore
415
Als de gs in de beurs laag staat verkopen en wanneer die hoog staat inkopen is ook een strategie ;)
 
Bovenaan