De geheime eigenaar van ingame account Tim010

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Geachte lezers,

Na weken grondig onderzoek hebben de onderzoekers uiteindelijk bewijzen gevonden over wie nu in godsnaam op het Tim010 account speeds speelde in het afgelopen jaar. Er zijn een hoop wilde beweringen gebeurd en spelers beschuldigd als dader, nouja om eerlijk te zijn wees iedereen naar dezelfde speler André AKA Korjaka sopka. Aangezien deze speler dat ontkende zaten we met een mysterie dat tot mijn grote opluchting vandaag is opgeklaard. Waren de aanwijzingen correct of niet, lees het verder in dit topic.

Vooraleer we echt van start gaan zal ik de situatie schetsen zodat geïnteresseerde lezers zonder achtergrondkennis ook kunnen volgen. Een dik jaar geleden besloot ik officieel te stoppen op de normale speelwerelden, als afscheidscadeautje hebben de toenmalige co-spelers het account van 'Tim010' naar 'Legacy of Cocky Tim' hernoemd. Nu had niemand zich gerealiseerd dat dit betekende dat het account Tim010 daardoor weer een beschikbare naam zou worden eens de 6 maand voorbij zijn. En zo gebeurd er dat er ineens een speeder opduikt, spelend op Tim010. Die enkele maar katapulteerd en trashtalk stuurt naar andere spelers in de hoop mijn reputatie te verprutsen. Ik zag deze persoon zelfs enkele keren serieus spelen in de hoop te winnen maar daar bleek hij niet toe in staat. Toen ik dit merkte heb ik ook wat actiever speeds gespeeld om deze lafaard weg te jagen. Enkele vrienden en voormalige co-spelers van André (Korjaka sopka) hebben het wachtwoord van het nieuwe Tim010 account "gehackt" door André zijn vast wachtwoord daar in te geven. Ze veranderden de mail en zo had ik het account tijdelijk terug. Natuurlijk liet de bespeler dat niet gebeuren en via het supportsysteem kreeg hij 'zijn' account weer terug. Nu werd André geconfronteerd over zaken zoals hetzelfde wachtwoord maar ontkennen was alles wat deze man deed. Op dit moment wist natuurlijk de hele speedcommunity hoe de vork in de steel zat, maar bewijs om deze irritante man zijn bek dicht te houden was iets welkoms. Vandaar dus dat we verder hebben gezocht naar echt bewijsmateriaal dat Andre op Tim010 speelde en mijn stats misbruikte om beter te lijken. En dat is enkele weken terug gevonden, aanleiding naar het posten is een topic op w64 waar André op die eigenste moment nog steeds dit aan het ontkennen is. Voila zonder verder meer woorden eraan te wijden, laat de beelden voor zich spreken:



Kleine notie naar de mods toe, ik hoop dat de supportscreenshots hier kunnen blijven staan, het gaat namelijk niet om een ban dus is het een bespreekbaar iets right? Zoniet gelieve dan alleen de foto's te verwijderen zodat ik geinteresseerde mensen op skype nog de screen kan tonen. Dank


Er valt te zien hoe absoluut kinderachtig deze man André is. Zijn keuze voor zijn email-adres, de mods met onnozel werk belasten omdat hij te dom is een tweede wachtwoord te verzinnen/onthouden. Voor wie hem niet kent, het is een kleine man die denkt dat hij een grote is. Hij zal graag met zijn speedstats zwaaien maar weet dat het allemaal teamoverwinningen zijn op rondes zonder tegenstand. Ik kan je zeggen dat hij nog geen enkele ronde tegen mij heeft durven spelen, althans niet zonder anoniem te zijn. En zelfs dan won hij niet. Hij is een grap, hij is een leugenaar en van zodra je in discussie gaat zal die al jouw feiten negeren. Het is een kleuter, een janker en iemand die duidelijk online zaken wil compenseren die hij mist buiten zijn computer. Ik heb hem nooit gemogen maar heb nooit anderen aangespoord hem ook niet te mogen. Bij deze breng ik daar graag verandering in.

Ik hoop dat hiermee iedereen die nog twijfelde overtuigd is. En @Korjakskaja Sopka ik nodig je uit om dit te ontkennen, met bewijs uiteraard.


Met vriendelijke Groeten,
De ECHTE Tim010
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
376
Kleine notie naar de mods toe, ik hoop dat de supportscreenshots hier kunnen blijven staan, het gaat namelijk niet om een ban dus is het een bespreekbaar iets right? Zoniet gelieve dan alleen de foto's te verwijderen zodat ik geinteresseerde mensen op skype nog de screen kan tonen. Dank
Toch bedankt naar desbetreffende mod :rolleyes:
 

DeletedUser76269

Guest
Het is toch jammer dat de foto's worden verwijderd. Altijd word er gezeurd om bewijs en dan verwijderen ze het als het een persoon kan schade wat volgens mij de bedoeling is van bewijs leveren. Zeker gezien de persoon waar het over gaat zelf om bewijs vroeg xD.
 
Reactiescore
2.490
Supports zijn vaNwege GDPR verwijdert. Plaats ze nog eens en het hele topic gaat weg.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Allright dus het ging om supportscreen met daarin wachtwoorden, begrijp ik dan wel mijn excuses voor het herposten. Volgende screenshot is van skype dus die kan wel right?


André zijn reactie waar hij te verlegen voor was op het forum:


Hij wil nog steeds ontkennen maar dit doet me eerder vermoeden dat iemand lijdt aan schizofrenie. Om den duur vraag je niet af of die niet gewoon zijn excuses kunt aanbieden en je gedragen naar je leeftijd. Ik heb om twee redenen niet ingegaan op zijn laatste voorstel, ten eerste begon mijn les 8u30 en ten tweede geef ik hem zo de optie met zijn 'leugen' weg te komen. Ik wil enkel dat hij zijn excuses aanbiedt en dat account niet meer gebruikt. Ik ga het zelf niet meer bespelen aangezien er toch twijfels zouden blijven over wie er nu opzit. Dus congrats je hebt toch iets bereikt André.




Oh en dan nog vraag losstaand van dit onderwerp @Korjakskaja Sopka : Vorig jaar was je zo een voorstander om buitenlanders te weren van het speedkampioenschap. Dit jaar heb je de geniale ingeving gehad om een buitenlander op jouw account te laten meedoen. Wat is de gedachtengang hierbij? Ik snap dat je liever een betere speler op je account hebt dan jezelf maar is het de bedoeling dat jij dan de kampioenstitel zou krijgen? Of hoe zie jij die grap voor jou.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.490
Laatste keer dat ik screenshots verwijder. Bij een volgende screenshot die PII bevat (Naam, ip-adressen, noem maar op) gaat het topic weg.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Jezus al die nieuwe regels, wat mag ik wel doen dan? Is namen noemen weer verboden en moeten we weer met A. werken zoals 5 jaar geleden? Mag ik de tekst van die skype gesprekken hier nog zetten?
 

DeletedUser17472

Guest
Jezus al die nieuwe regels, wat mag ik wel doen dan? Is namen noemen weer verboden en moeten we weer met A. werken zoals 5 jaar geleden? Mag ik de tekst van die skype gesprekken hier nog zetten?
Nee, helaas mag je hier geen skypegespreken neerzetten. Ook dit valt onder de nieuwe wetgeving. Sorry.
Volgens mij is je punt ook wel duidelijk zonder die printscreens hoor.
 

DeletedUser17472

Guest
Tja, dan moet je je klacht neerleggen bij de Europese commissie. Wij zullen ons aan de nieuwe gdpr regels moeten houden.

Maar genoeg erover, het is nu duidelijk.
 

DeletedUser79832

Guest
Tja, dan moet je je klacht neerleggen bij de Europese commissie. Wij zullen ons aan de nieuwe gdpr regels moeten houden.

Maar genoeg erover, het is nu duidelijk.

lijkt me sterk dat je een printscreen van een skype gesprek niet op een spellenforum mag zetten
 

DeletedUser78236

Guest
Tja, dan moet je je klacht neerleggen bij de Europese commissie. Wij zullen ons aan de nieuwe gdpr regels moeten houden.

Maar genoeg erover, het is nu duidelijk.

Dat hoeft dus duidelijk niet, hebben wel op casual al wel gemerkt...
 

DeletedUser79832

Guest
Skypegesprekken zijn privégesprekken en dus gdpr

dus elk gesprek of zeg maar facebook, of zeg maar dat je een gesprek op fb zet, ben je strafbaar? lijkt me zoiezo niet echt te controleren, laat staan een haalbaar doel om te bestraffen.
 
Reactiescore
2.490
Het publiek maken van gesprekken tussen twee individuen is helaas tegen de GDpR regels zoals toegepast in Duitsland, als je dit op het forum plaatst wordt InnoGames de data verwerker en is dus verantwoordelijk als er een regel gebroken wordt. Ik hoop dat je begrijpt dat we dat risico niet mogen en kunnen nemen.

Een copy paste mag je plaatsen als je namen en alle andere PII eruit haalt. Maar volgens mij is het punt al duidelijk neen?

Ga het nu niet zo ver duwen dat ik het topic moet wissen en er zo dus heel wat mensen de info missen want dan is herplaatsen ook niet de bedoeling.
 
Bovenaan