Top & Flop spelers

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
b3n199o : Flop

NAP afgesproken:
13zzyna.png


Maar dan toch de NAP verbroken!
11kcwow.png
 

DeletedUser73250

Guest
b3n199o : Flop

NAP afgesproken:
13zzyna.png


Maar dan toch de NAP verbroken!
11kcwow.png

Als leiding gevend account, zullen we hier zeker naar kijken. We gaan dit intern bespreken en gevolgen zullen (misschien) volgen. Ik ga hier op het forum niet verder op ingaan om onnodige discussie's te vermijden.

Groeten,
Taken
 

DeletedUser79832

Guest
jezus, die noob van een andre die leiding was, impact dat leiding is, men weet nog steeds niet of dat een jochie of een meisie is na zn catfish acties enige tijd geleden!
 

DeletedUser79832

Guest
Eigenlijk zijn impact EN andre eigenlijk catfishers :eek:
Impact doet zich voor als een meissie (naja mss voelt die zich ook zo idk), en andre deed zich voor als een speeder dat hij niet is (idk meer welk acc, tim??, gelukkig is die daar uiteindelijk afgesmeten door de oorspronkelijke eigenaar aangezien die pronkte met zijn behaalde speed awards. Maar van een acc gekicked worden gebeurd wel vaker bij andrea
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Eigenlijk zijn impact EN andre eigenlijk catfishers :eek:
Impact doet zich voor als een meissie (naja mss voelt die zich ook zo idk), en andre deed zich voor als een speeder dat hij niet is (idk meer welk acc, tim??, gelukkig is die daar uiteindelijk afgesmeten door de oorspronkelijke eigenaar aangezien die pronkte met zijn behaalde speed awards. Maar van een acc gekicked worden gebeurd wel vaker bij andrea

Whahaha ik lach me slap noob, wat een bullshit allemaal, ik speed op mijn eigen account waarmee ik #11 endless sta. Ik heb er mensen van gekicked en niet andersom.

Dit is helemaal geen sluitend argument, Andre. Try again?

Voel je je aangesproken? :eek::rolleyes:
 

DeletedUser79832

Guest
Whahaha ik lach me slap noob, wat een bullshit allemaal, ik speed op mijn eigen account waarmee ik #11 endless sta. Ik heb er mensen van gekicked en niet andersom.



Voel je je aangesproken? :eek::rolleyes:

Hahahaha wil het best terug opzoeken hoor op skype, je speelde via een andere naam toen nog, toen ging de oorspronkelijke speeder (ex speed champ dachtk ik) je in secret tegen , kwam je met 5 op m af en verloor je nog xD
Staat zelfs gewoon ergens op het AF dikke noob dat je bent hahahahahahaha
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Ja, duhhh. Waarom the actual fuck zou ik me aangesproken voelen?

Omdat jij ook een vrij nieuw forum account hebt, en 5+ dingen per dag post op een dood forum van een dood spel :confused:
Hahahaha wil het best terug opzoeken hoor op skype, je speelde via een andere naam toen nog, toen ging de oorspronkelijke speeder (ex speed champ dachtk ik) je in secret tegen , kwam je met 5 op m af en verloor je nog xD
Staat zelfs gewoon ergens op het AF dikke noob dat je bent hahahahahahaha

Ik waardeer een goede onderbouwing in het juiste forum, dus als het voor 64 is post het hier en als het voor speed is post het daar.
 

DeletedUser79832

Guest
Omdat jij ook een vrij nieuw forum account hebt, en 5+ dingen per dag post op een dood forum van een dood spel :confused:


Ik waardeer een goede onderbouwing in het juiste forum, dus als het voor 64 is post het hier en als het voor speed is post het daar.

Maw ben je bang om betrapt te worden dat ke accies steelt en mee pronkt waar je nauwelijks wat mee te maken hebt
 
Bovenaan