Kampioen undercover

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
De laatste dagen waren er op het forum heel veel beschuldigingen naar speeders te lezen. Een opmerkelijk feit hierbij was dat al deze beschuldigingen geuit werden door mensen die zichzelf heilig claimen. Aangezien ik dat een straffe bewering vond, ben ik dit gaan verder onderzoeken. Ik had graag een grondiger onderzoek gedaan maar helaas zijn er ineens plannen tussengekomen waardoor ik komende dagen niet meer kan speeden, toch niet vaak genoeg. Anyway onder het mom van de gezelligheid op dit forum in stand te houden nu het hier zo druk is, zal ik toch maar even de resultaten van mijn undercover werk met de geïnteresseerden delen. Ik heb een anoniem accountje gemaakt, Snaapsneoipmak.Ru en heb daarmee enkel rondes gespeeld. Mijn oorspronkelijke plan om 7 rondes te spelen is helaas geëindigd op 3.


De eerste ronde was de kata-ronde van dinsdag 30 Januari ( Click voor settings ) :

Ik begon met de bedoeling de dubbele gezichten van onze speeders te ontdekken, helaas was de enige ietwat gekende naam die deelnaam Shadow zeus. Het plan liep dus redelijk in het water maar ik heb alsnog gewoon doorgespeeld. Bij 3.000 punten stond ik al 1.000 punten los en had ik tussen 1/2e en 1/3e van de totale lichte cavalerie op de speed. Ik was een prachtige ligging toegekend met zeer veel buren op 1 veld die me allemaal zijn komen aanvallen in het eerste uur. Ook Dries gooide zijn lichte cavalery op me dood. Ik kan je zeggen dat ik met die boerlimiet enorm domme verliezen heb geleden door de afstanden waardoor ik troepen niet kon splitten. Ayway ik had nog steeds genoeg lc en groeide rustig door. Die 1.000 punten voorsprong werden 2.000 enzovoorts. En dan word ik ineens door een speler gescout die zeer weinig punten heeft en 800+ verkenners. Toen wist ik dat ik het vlaggen had dus vroeg ik deze persoon voor wie hij me verkende. Na wat onderhandelen over de voorwaarden waarvoor die die info zou prijsgeven, ik clearde een speler voor hem. Gaf hij me de namen daar en wat ik daarmee te weten kwam was nogal verbluffend:

760173a790d9f55b35f22a0ba936fb20.png

d33757845764999bde31a322f898184d.png

Zoals je ziet was dit een zeer faire strijd met een zevental spelers die zich niet goed genoeg voelden om me alleen aan te vallen. Er was nochtans boerlimiet dus vanwaar al die mankracht nodig was is me een raadsel. Natuurlijk heb ik met deze info mijn slag geslagen. Ik heb 4 spelers uitgeschakeld in 10 minuten omdat ik wist dat ik dood ging zijn als ik zou wachten op hun aanvallen. Uiteindelijk krijg ik nog een laatste infobericht van mijn vriend die me wat wou helpen in mijn oneerlijke strijd. Ik kreeg de aanvalstijd mee waarop de overige 4 teamers me zouden aanvallen. Ik splitte mijn deff en sloopte zo 2 van de 4 aanvallen, waarna ik de andere 2 backtimede en zo was ook dat zielig geteam in 3 seconden onschadelijk gemaakt. ik had nu geluk dat het kwalitatief gezien vrij waardeloze spelers waren maar indien dat betere spelers waren was dit onwaarschijnlijk een shitty situatie geweest. Gelukkig was dit niet het geval dus waren er ook geen AF jank posts. Spijtig.

Maar teamen of niet, mijn 1e undercover ronde was direct een succes, de teamers heb ik op ruime afstand achtergelaten ondanks dat er amper gekatapulteerd is geweest tijdens de ronde:
c57f4eb6ad1a930df0499645215a9f2e.png




De tweede ronde was de ronde van Woensdag 31 Januari ( Click voor settings ) :

Leuke instellingen, een hele hoop toppers en subtoppers. Zo zag ik Peutertje, Mea Di Salvo, Tactical Infected, 1001 ways to meet your maker (of hoe Jonas zijn account dan ook noemt), Dries en tot mijn grote verrassing/blijdschap ook mijn eigen account met de kneus die erop zat. Helaas had ik niet de beste ligging gekregen, net zoals Peutertje die vrij dicht bij me aanlag. Toch slaagde ik erin 400 punten los te starten ten opzichte van Peutertje waardoor ik zowat de hele start top 3 stond. Ik kreeg dan ook vrij snel een PM van Peutertje, die zich net zoals de meesten had blindgestaard op de .Ru in mijn naam. Ik ben helaas vergeten PM's opslaan van deze ronde, en dat vind ik zeer jammer want het was om te schamen van sommigen. Ik ga jullie hier moeten vragen me op mijn woord te geloven ook al gaan de betrokken personen dit mogelijks ontkennen. Maargoed ik kreeg dus een PM van Peutertje, die me kwam melden dat ie mij gereport had voor bots. Mijn eerste idee was dat hij me direct doorhad en hij aan het trollen was. Maar de volgende PM's deden me gewoon vermoeden dat hij een jaloerse eikel was die het niet kon verkroppen dat een 'buitenlander' voor hem stond.

Dat was een zeer interessante start, ondertussen had ik met mijn buur op 1 veld afgesproken dat we gingen samenwerken, puur zodat ik niet weer gestoort zou worden in mijn onderzoek. Nadat deze daarmee akkoord ging kwam die me natuurlijk aanvallen, want stabben is fijn. Ik heb deze man natuurlijk een pak voor zijn broek gegeven waarna zijn dorpje in mijn FA-lijst verscheen, altijd leuk. Ik had helaas een stuk deff verloren en had daarom besloten me te laten uitzakken zodat ik niet het edeltarget werd. Prima tactiek zo bleek. Tim010 waar we met 99% zekerheid van kunnen zeggen dat kneusje André er op speelde slaagde er in om Jonas (1001 ways...) te edelen. even de paniek dat die man zou winnen dus deed ik extra mijn best.

Ineens krijg ik een nieuwe PM van Peutertje, ditmaal om samen te werken. Wel dat is grappig, ik heb dat maar geaccepteerd, weliswaatr met de bedoeling te stabben. Ten eerste omdat hij het verdiende mijn zijn domme aangeef PM's en ten tweede omdat een deelbedoeling van het anoniem spelen was wat spelers af te leren met iedereen en alles te teamen. Het eerste wat Peuter me weet te zeggen is dat ik mijn deff bij hem moet zetten en Tactical Infected moet edelen omdat die mij zogezegd zou targetten. Natuurlijk ken ik Peutertje al wat langer dan vandaag en vermoedde dat dat gewoon onzin was om zijn vijanden tegen elkaar uit te spelen. Dus ik stuurde dat door naar Tactical die dat bevestigde waarna ik met hem afsprak om Peutertje te pakken. Zoals gezegd de gesprekken helaas niet opgeslagen maar dit heb ik uit de skyechat kunnen recyclen:

Snaapsneoipmak.Ru vandaag om 15:04 uur
Peutertje vandaag om 15:02 uur
train tactical, he is targetting u

Zo gezegd zo gedaan, combitrein op Peuter die al zijn snipetroepen verloor en dus in de 2e wave doodging. Nou met deze man dood was mijn volgend doel zo snel mogelijk die onnozelaar op mijn account wegspelen voor die denkt dat hij een goede speeder is. ik gooide dus een splittrein op Tim010's main, en nadat die binnen was gooide Tactical een trein op zijn ander dorp. Vervolgens krijg ik het alom gekende berichtje waardoor mijn vermoeden dat het André was alweer bevestigd. Het berichtje ging als volgt: "3 vs 1, Sad", tellen was weer eens niet gelukt voor onze wannebe speederboy. Een andere fout dat hij maakt is dat als hij Tim010 probeert na te doen hij zo geen onnozele berichten moet sturen. Tim010 is een echte speeder dus die neemt zijn verlies gewoon op zoals een man. ik had nog een leuk antwoord gestuurd op zijn jankbericht namelijk: "Jij bent toch speedkampioen, zou je moeten kunnen". Helaas kreeg ik geen antwoord meer.

Mijn troepen waren nog op terugweg van Tim010 te treinen toen ik een inkomende trein van Mea di Salvo kreeg. Gelukkig had ik wat deff en zat er enkel speer die de 2e en 3e edel dus ik overleefde waarnee ik een backtime stuurde. Robert was weer eens op zijn roberts aan het spelen. Kan prima spelen maar is helaas voor hem, en sorry dat ik het moet zeggen, een echt slechte speeden als je het in het algemeen bekeek. Zijn aanval bevatte 6K bijl 3K lc 0 ram, wel ik had 4 of 5K deff op muur 20 dus dat zou al geen pretje geweest zijn. Maar ik koos dus voor te backtimen, Mea had ondertussen al even 4 dorpen en toch staat er geen deff in zijn dorp op het moment dat de backtime aankwam. Ik had zonder mijn ram moeten sturen dus verwachtte dood te lopen. Maar het gebrek aan skills, spelervaring of reactiesnelheid van Mea heeft ervoor gezorgd dat hij in het stof beet en niet ik. Vervolgens hebben Tactical en ik de dorpjes binnengeharkt waarna er enkel nog noobs overbleven.

Uiteindelijk hebben we ons beiden op hetzelfde puntenaantal gezet om beiden goud te pakken. Dit was dus een 2e goud op rij voor onze sympathieke rus. Enkele leuke gegevens nog. Ik heb altijd mijn rol als buitenlander gehouden tegenover de goede speeders wat betekend dat ik met Tactical 3 uur lang in het Engels heb zitten converseren. Dat was wel eens plezant. Ook nog een paar PM's uitgewisseld met peutertje waar hij verklaarde dat ik van de server moest verdwijnen. Hij me wou stabben toen hij die samenwerking aanvroeg, wat ik dus mooi had doorzien. En nog wat buitenlandse misgunnende PM's, al bij al zwak van team Peutertje.


De derde ronde was de startronde van Donderdag 1 Februari ( Click voor settings ) :

Wel ja op een startronde is er helaas niet veel te gaan zoeken naar complotten en teamers, dus dat was jammer. Ik had een mooie start gedaan waar ik de eerste 40 minuten mooi rank 1 bleef maar daarna door Bas, Nowhere in the sun werd ingehaald en die ging me een serieus stukje voorbij. Ik denk dat we beiden dachten dat hij de winst al goed en wel binnenhad maar toen puntje bij paaltje kwam school het maar 17 seconden, in het voordeel van Bas. Dat is de spannendste startronde die ik al had gespeeld op vlak van resultaat dan want startrondes zijn over het algemeen vrij saai. Door een slome werking van de server sloot die pas nadat de 17 seconden overbrugd waren waardoor ik mijn 3e goud op rij pakte. Dat was ook wel fijn.







Het is heel jammer dat ik door mijn plannen van komende week niet veel ga spelen waardoor ik mijn anonimiteit voor bekeken hou. Het is lastig te zwijgen als je ziet wat voor onnozelheden er soms worden beweerd over spelers waarvan men denkt dat ze het niet lezen. Ik had graag ook even gedold met de spelers van Boyz om te zien hou het daar echt zit maar ik heb Peutertje toch wel te pakken gehad denk ik. Tenzij die natuurlijk helderziend was en alles express zo zei al spelende. Maar dat geloof ik niet ;) Verder ook maar eens bewezen dat je wel mijn naam, plaatje en stam kan stelen maar niet mijn skills, lafaardje die op Tim010 speelt. Bedankt om mijn dag goed te maken met je gefaal. Tot slot nog de oproep aan al onze lieve teamertjes, stop met janken als iemand het bij jou doet. Toevallig eens 1 ronde solo spelen geeft jou niet het recht om te mogen janken. Speel eens een maand solo, en doe het dan als je er nog steeds de behoefte aan hebt. Verder voor wie er aan zou twijfelen, ik heb mijn recht op de kampioenentitel van 2017 maar weer bewezen door 3x op rij goud te pakken, weliswaar met een knipoog naar Bas, wiens winst ik niet wil afpakken, hij verdiende die zeker. Dat is een verschil met andere mensen die beweren dat ze kampioen-waardige spelers zijn maar het niet kunnen waarmaken.

oh en voor al onze lieve speeders die ik bij hun pietje heb gepakt door .Ru achter mijn naam te zetten. Als je de rest van de naam eens duidelijk had bekeken, stukjes omgedraaid, dan had je een zeer mooie hint dat ik daar speelde. Volgens mij geloofde iedereen dat ik een Rus was? :)



Neen er is geen TL;DR versie, leer lezen en kweek wat hersencellen bij xoxo
Ja dit is een zelfverheerlijkingstopic, not sorry, ego, dikke nek, terechte speedkampioen. Iedereen die die titel gaat claimen terwijl ze shit zijn kunnen mijn ****** kussen. Tim out!
 
Reactiescore
133
12 hits voor mij, ik ga trending.
 
Bovenaan