Top & Flop spelers

Reactiescore
57
Jammer genoeg speel k nog steeds TW :(
Zojuist W61 afgerond en log heel af en toe nog W63

Haha, blijft verslavend he. Ik zoek nog een co op W64 mocht je interesse hebben :p

Hoi Timon:cool: Magic team is weer compleet hier hoor
 

DeletedUser73162

Guest
Haha, blijft verslavend he. Ik zoek nog een co op W64 mocht je interesse hebben :p

Hoi Timon:cool: Magic team is weer compleet hier hoor

Magic team heeft zojuist W61 gewonnen :cool:

En k probeer te stoppen, dus k houd mezelf zo ver weg van nieuwe werelden als mogelijk is
 
Reactiescore
57
Magic team heeft zojuist W61 gewonnen :cool:

En k probeer te stoppen, dus k houd mezelf zo ver weg van nieuwe werelden als mogelijk is

Doen jullie netjes, hebben jullie toch nog een beetje opgelet bij mijn lessen op w37.
 
Reactiescore
141
En k probeer te stoppen, dus k houd mezelf zo ver weg van nieuwe werelden als mogelijk is

Vooral hier op het AF komen dan, ga je dadelijk nog W64 spelen ook :eek:
 
Reactiescore
1.478
AH bouwt veel sneller op dan smederij, dus als je even geen recaps wil krijgen maar niet het hele spel van je tegenstander wil verneuken is de AH een logische keuze.
Lol wat een noob, iedereen weet dat je dan op de smederij moet mikken
 
Reactiescore
141
AH bouwt veel sneller op dan smederij, dus als je even geen recaps wil krijgen maar niet het hele spel van je tegenstander wil verneuken is de AH een logische keuze.

Best logische keuze inderdaad, er had veel meer pijn gedaan kunnen worden :)
 

Deleted User - 487957951

Guest
Het nadeel is dat je makkelijk kata's terug kunt krijgen...
 

DeletedUser79512

Guest
TijmenV2 grootste flop en zielepoot ooit.

Wat is er gebeurd? Het volgende:

Wij met ons account liggen vrijwel naast TijmenV2. Wij hebben hem in 2 dagen tijd 1x gescout en 1x een fakeje gestuurd om te kijken wat hij deed. Volgende ochtend kregen wij een clear op ons die wij hebben kunnen dodgen. Vanaf dat moment kregen wij vaker aanvallen net na NB van deze speler omdat hij hoopte onze clear en troepen te kunnen slopen. Dit lukte hem uiteraard niet.. De dag dat wij een 2e dorpje veroverd hebben in de nacht kregen wij weer een aanval van TijmenV2 binnen. Getagd: Ram. Kortom wij verwachten weer een clear en hebben alvast vooruit gedodged. Toen de aanval binnenkwam was het geen clear, maar een fake bestaande uit 27 bijl, een aantal verkenners en 25 katas gericht op onze adelshoeve. Onze adelshoeve was dus gesloopt.

Aangezien wij van fair-play zijn en daarom dus ook geen kata's gebruiken op gebouwen buiten de muur, verzamelplaats en eventueel uitkijktoren om, waren ik en mijn 2 co's nogal woedend. Die adelshoeve even opbouwen koste ons 700pp (aangezien wij direct naar ons 3e dorpje wilden werken). Die fake van TijmenV2 was dus een kleine dure grap. Een van mijn co's heeft toen een berichtje naar TijmenV2 gestuurd, die achteraf niet zo slim is geweest, maar totaal niet zo bedoeld en naar onze mening uit context is gehaald.

''We zien trouwens graag voor vanmiddag 5 uur 700PP bijgeschreven op ons account.

En anders zal je helaas vanaf morgen ergens anders opnieuw moeten beginnen, maar ook dan zullen we je blijven pesten.''

TijmenV2 heeft hierdoor een supportticket aangemaakt omdat hij zich zogenaamd afgeperst voelde en de support nam dit natuurlijk heel erg serieus. Wij hebben contact met de support gehad en zij zouden gaan overleggen over de straf. Wij hebben natuurlijk bezwaren ingediend, maar de support had eigenlijk schijt aan ons en heeft ons een straf opgelegd van een 3 dagen aanvalbare bann. Volgens de support was dit bericht naar TijmenV2 bedoelt om hem af te persen. En zeker omdat we de werkelijkheid erbij haalde omdat iemand geld zou gebruiken om Premium Punten te halen vonden zij dit een zeer ernstige zaak.

Dit is overigens nooit de bedoeling geweest, zoals al eerder aangegeven en ook naar de support aangegeven. Dit berichtje is bedoeld om TijmenV2 bang te maken dat we hem zouden komen halen. Hij was dan ook ons target voor dorp 3. Wij hebben nooit de intentie gehad om die 700 PP echt van hem te krijgen, dat zouden we toch nooit krijgen en dat wisten wij zelf ook wel. We hebben binnen ons team op WhatsApp dan ook een gesprek staan waarbij we er eigenlijk een lachertje van maken, dat het wel heel grappig zou zijn als TijmenV2 ook echt die premium punten zou overmaken. Nadat ik dit bericht las, die mijn co dus had gestuurd zag ik ook de ernst niet in dit bericht en vond het ook eerder een grapje.

Toch heeft TijmenV2 dus een ticket aangemaakt omdat hij zich zogenaamd afgeperst zou voelen. Hij wist dat wij voor hem zouden komen en dat wij er sterker voor stonden dan hij en dat die strijd voor hem een verloren strijd zou zijn. Hij hoopte erop dat wij een NIET aanvalbare bann zouden krijgen zodat wij 3 dagen achter zouden gaan lopen op hem en derest in de omgeving of hij hoopte dat wij een aanvalbare bann zouden krijgen, want dan kon hij ons gratis clearen zonder dat wij iets konden doen om ons te verdedigen.

Waaruit blijkt het dat wij weten dat hij bewust deze actie heeft uitgevoerd? Aan het feit dat hij volgens een mod nog een extra ticket heeft aangemaakt met de vraag of wij gebanned waren en of gingen worden....

Vervolgens zijn wij in een paar uur na onze bann en nadat hij erachter kwam dat wij banned waren, gescout en gecleard door hem, waar niks tegen te doen is door de aanvalbare bann. Nu heeft hij ook een adelshoeve neergezet en ons hoofddorp overgenomen.

Kortom,

Een niet al te slimme actie van een mijn co, true.
Een zielige actie van TijmenV2 waarbij hij elke pm compleet negeert en schijt heeft aan een poging te wagen voor fair play.
En de stam Fix. is ook een en al Flop. Met deze stamleiding valt niet normaal te communiceren.. Meerdere malen door onze leiding benaderd om dit te proberen op te lossen, en totaal geen input terug te krijgen. Wat daar nog het ergste aan is dat de stamleiding na de kata op AH, niks heeft gedaan of willen doen aan het feit dat kata gebruik op AH geen fairplay is. En dat ze TijmenV2 mijn hoofddorp daarna nog hebben laten edelen vinden wij een hele trieste zaak, clearen kan nog vrede mee genomen worden, maar het toestaan van dit edelen is in onze ogen alles behalve fair play.

MvG
 
Bovenaan