Top & Flop spelers

Reactiescore
141
En de stam Fix. is ook een en al Flop.

Dus uit 1 actie die je onacceptabel vind noem je de hele stam een grote flop? Zover ik weet heeft de leiding van Fix zeker nog met jullie gepraat, echter kwamen jullie met onnozele voorwaarden die niet geaccepteerd konden worden.
 

DeletedUser79687

Guest
TijmenV2 grootste flop en zielepoot ooit.

Wat is er gebeurd? Het volgende:

Wij met ons account liggen vrijwel naast TijmenV2. Wij hebben hem in 2 dagen tijd 1x gescout en 1x een fakeje gestuurd om te kijken wat hij deed. Volgende ochtend kregen wij een clear op ons die wij hebben kunnen dodgen. Vanaf dat moment kregen wij vaker aanvallen net na NB van deze speler omdat hij hoopte onze clear en troepen te kunnen slopen. Dit lukte hem uiteraard niet.. De dag dat wij een 2e dorpje veroverd hebben in de nacht kregen wij weer een aanval van TijmenV2 binnen. Getagd: Ram. Kortom wij verwachten weer een clear en hebben alvast vooruit gedodged. Toen de aanval binnenkwam was het geen clear, maar een fake bestaande uit 27 bijl, een aantal verkenners en 25 katas gericht op onze adelshoeve. Onze adelshoeve was dus gesloopt.

Aangezien wij van fair-play zijn en daarom dus ook geen kata's gebruiken op gebouwen buiten de muur, verzamelplaats en eventueel uitkijktoren om, waren ik en mijn 2 co's nogal woedend. Die adelshoeve even opbouwen koste ons 700pp (aangezien wij direct naar ons 3e dorpje wilden werken). Die fake van TijmenV2 was dus een kleine dure grap. Een van mijn co's heeft toen een berichtje naar TijmenV2 gestuurd, die achteraf niet zo slim is geweest, maar totaal niet zo bedoeld en naar onze mening uit context is gehaald.

''We zien trouwens graag voor vanmiddag 5 uur 700PP bijgeschreven op ons account.

En anders zal je helaas vanaf morgen ergens anders opnieuw moeten beginnen, maar ook dan zullen we je blijven pesten.''

TijmenV2 heeft hierdoor een supportticket aangemaakt omdat hij zich zogenaamd afgeperst voelde en de support nam dit natuurlijk heel erg serieus. Wij hebben contact met de support gehad en zij zouden gaan overleggen over de straf. Wij hebben natuurlijk bezwaren ingediend, maar de support had eigenlijk schijt aan ons en heeft ons een straf opgelegd van een 3 dagen aanvalbare bann. Volgens de support was dit bericht naar TijmenV2 bedoelt om hem af te persen. En zeker omdat we de werkelijkheid erbij haalde omdat iemand geld zou gebruiken om Premium Punten te halen vonden zij dit een zeer ernstige zaak.

Dit is overigens nooit de bedoeling geweest, zoals al eerder aangegeven en ook naar de support aangegeven. Dit berichtje is bedoeld om TijmenV2 bang te maken dat we hem zouden komen halen. Hij was dan ook ons target voor dorp 3. Wij hebben nooit de intentie gehad om die 700 PP echt van hem te krijgen, dat zouden we toch nooit krijgen en dat wisten wij zelf ook wel. We hebben binnen ons team op WhatsApp dan ook een gesprek staan waarbij we er eigenlijk een lachertje van maken, dat het wel heel grappig zou zijn als TijmenV2 ook echt die premium punten zou overmaken. Nadat ik dit bericht las, die mijn co dus had gestuurd zag ik ook de ernst niet in dit bericht en vond het ook eerder een grapje.

Toch heeft TijmenV2 dus een ticket aangemaakt omdat hij zich zogenaamd afgeperst zou voelen. Hij wist dat wij voor hem zouden komen en dat wij er sterker voor stonden dan hij en dat die strijd voor hem een verloren strijd zou zijn. Hij hoopte erop dat wij een NIET aanvalbare bann zouden krijgen zodat wij 3 dagen achter zouden gaan lopen op hem en derest in de omgeving of hij hoopte dat wij een aanvalbare bann zouden krijgen, want dan kon hij ons gratis clearen zonder dat wij iets konden doen om ons te verdedigen.

Waaruit blijkt het dat wij weten dat hij bewust deze actie heeft uitgevoerd? Aan het feit dat hij volgens een mod nog een extra ticket heeft aangemaakt met de vraag of wij gebanned waren en of gingen worden....

Vervolgens zijn wij in een paar uur na onze bann en nadat hij erachter kwam dat wij banned waren, gescout en gecleard door hem, waar niks tegen te doen is door de aanvalbare bann. Nu heeft hij ook een adelshoeve neergezet en ons hoofddorp overgenomen.

Kortom,

Een niet al te slimme actie van een mijn co, true.
Een zielige actie van TijmenV2 waarbij hij elke pm compleet negeert en schijt heeft aan een poging te wagen voor fair play.
En de stam Fix. is ook een en al Flop. Met deze stamleiding valt niet normaal te communiceren.. Meerdere malen door onze leiding benaderd om dit te proberen op te lossen, en totaal geen input terug te krijgen. Wat daar nog het ergste aan is dat de stamleiding na de kata op AH, niks heeft gedaan of willen doen aan het feit dat kata gebruik op AH geen fairplay is. En dat ze TijmenV2 mijn hoofddorp daarna nog hebben laten edelen vinden wij een hele trieste zaak, clearen kan nog vrede mee genomen worden, maar het toestaan van dit edelen is in onze ogen alles behalve fair play.

MvG
''We zien trouwens graag voor vanmiddag 5 uur 700PP bijgeschreven op ons account.

En anders zal je helaas vanaf morgen ergens anders opnieuw moeten beginnen, maar ook dan zullen we je blijven pesten.''

als jurist, zeg ik regels zijn regels, jammer maar rechtvaardig
St. Jimmy = topspeler

groetjes
:D

dit moet waar zijn, hij heeft het tot slot zelf in een Argentijnse krant gezet.
 

DeletedUser76269

Guest
Mhua als eerst is de schuld bij jullie zelf te zoeken uiteraard. Het is ook zeker niet slim om zo een uitspraak te doen. Je moet jezelf ten alle tijden indekken en je tegenstander niet de kans geven er gebruik van te maken.

Dat neemt niet weg dat ik dezelfde mening deel over dat ik het triest vind. Heb al eerder mijn mening laten horen over deze speler maar goed dat boeit verder ook niemand echt iets :p.

Ik vind overigens niet dat je de leiding van de stam de schuld kan geven van zoiets. Ik ken de leiders van die stam namelijk en ik ken ze als zeer respectvolle en meelevende spelers. Als jullie niet uit de gesprekken gekomen zijn denk ik dat jullie inderdaad dingen gevraagd hebben die hun simpelweg niet kobden/wouden bieden.

Echter kata afspraken of niet, het is en blijft triest. Als je een AH moet kata'en om jezelf te redden ben je sowieso al een noob xD (in deze zaak tenminste, tis nou niet dat thijmen ook geen pp gebruikt heeft).
 

DeletedUser79832

Guest
wat een saaie trage wereld als je geen 40K pp staan hebt..
 
Reactiescore
571
Ach binnenkort komt er vast wel weer een event om de boel te versnellen.... a.k.a nog meer €€€.
Volgende wereld snelheid 0.5 xD
 
Reactiescore
215
Korte reactie als stamleiding van FIX.
We kregen in gesprek erna omtrent kata afspraken de keuze om aan de volgende voorwaarden te voldoen.

In overleg met de stam(modus) hebben we de volgende consequenties besproken die vanuit onze kant komen. Mochten jullie een betere consequentie weten hoor ik deze graag.

- de kata regels zijn niet van toepassing op Thijmen.
- getroffen speler krijgt de gs kosten van de AH vergoed.
- Getroffen dorp krijgt een 3 daagse NAP.

Hier kunnen we als stam niet mee akkoord gaan.

Is kata gebruik leuk NEE, maar om een lid in de kou te zetten getuigd van FLOP.
Gesprekken erna om tot een akkoord te komen worden afgewezen.

Dit kreeg ik van de stamleiding daarna als voorstel.

hoe zien wij de toekomstige afspraken? (modus)

- Kata enkel op vp/muur => later kan hier AH bijkomen om dat het dan voor tactische redenen wel interessant is.
- Bij kata's op iets anders, NAP voor dat dorp voor 3 dagen.
- Bij meerdere dorpen, NAP voor getroffen speler van 5 dagen.

Echter zullen deze regels niet van toepassing zijn op TijmenV2 , Hij heeft zich simpelweg schuldig gemaakt aan iets wat wij niet gaan vergeten als stam ;) Want je oogst nog steeds wat je zaait , niet?

Wraak acties op onze spelers keuren wij niet goed, je hoort bij de stam of niet geen dubbele regels. De motivatie die de leiding modus gaf was dat hij er eigenlijk geen zin in had te praten.

Middag.
Om eerlijk te zijn heb ik hier zeeeer weinig zin in , maar goed zullen maar eens wat opstarten dan.
Het voorstel van Peter Pannekoek lijkt me niet zo zeer overdreven als je bekijkt wat TijmenV2 daar allemaal aan het uitspoken is :)

Verder gebruiken ze in vrijwel elk dialoog het woord "fairplay" terwijlze zelf een BAN krijgen voor regelovertreding. Maar ach datis allemaal grapje geintje, verder zin om een overeenstemming te bereiken dit niet meer voor te laten komen is er niet.

Flop, kijk in de spiegel. Zelfs nu contacteer ik jullie stamlid dit op te laten lossen zodat hij geen last krijgt van een zeer stugge en gesloten houding een oplossing te vinden. Maar stamgenoten afvallen dat doen we niet zeker niet op verzoek.

groeten met handen en voeten.
 

DeletedUser76269

Guest
Kijk dit bedoel ik dus.

Met deze afspraken zou geen enkele leider/stam akkoord gaan.

Neemt niet weg dat ik thijmen nogsteeds flop vind, maar de stam zeker niet.
 

DeletedUser39990

Guest
TijmenV2 grootste flop en zielepoot ooit.

Wat is er gebeurd? Het volgende:

Wij met ons account liggen vrijwel naast TijmenV2. Wij hebben hem in 2 dagen tijd 1x gescout en 1x een fakeje gestuurd om te kijken wat hij deed. Volgende ochtend kregen wij een clear op ons die wij hebben kunnen dodgen. Vanaf dat moment kregen wij vaker aanvallen net na NB van deze speler omdat hij hoopte onze clear en troepen te kunnen slopen. Dit lukte hem uiteraard niet.. De dag dat wij een 2e dorpje veroverd hebben in de nacht kregen wij weer een aanval van TijmenV2 binnen. Getagd: Ram. Kortom wij verwachten weer een clear en hebben alvast vooruit gedodged. Toen de aanval binnenkwam was het geen clear, maar een fake bestaande uit 27 bijl, een aantal verkenners en 25 katas gericht op onze adelshoeve. Onze adelshoeve was dus gesloopt.

Aangezien wij van fair-play zijn en daarom dus ook geen kata's gebruiken op gebouwen buiten de muur, verzamelplaats en eventueel uitkijktoren om, waren ik en mijn 2 co's nogal woedend. Die adelshoeve even opbouwen koste ons 700pp (aangezien wij direct naar ons 3e dorpje wilden werken). Die fake van TijmenV2 was dus een kleine dure grap. Een van mijn co's heeft toen een berichtje naar TijmenV2 gestuurd, die achteraf niet zo slim is geweest, maar totaal niet zo bedoeld en naar onze mening uit context is gehaald.

''We zien trouwens graag voor vanmiddag 5 uur 700PP bijgeschreven op ons account.

En anders zal je helaas vanaf morgen ergens anders opnieuw moeten beginnen, maar ook dan zullen we je blijven pesten.''

TijmenV2 heeft hierdoor een supportticket aangemaakt omdat hij zich zogenaamd afgeperst voelde en de support nam dit natuurlijk heel erg serieus. Wij hebben contact met de support gehad en zij zouden gaan overleggen over de straf. Wij hebben natuurlijk bezwaren ingediend, maar de support had eigenlijk schijt aan ons en heeft ons een straf opgelegd van een 3 dagen aanvalbare bann. Volgens de support was dit bericht naar TijmenV2 bedoelt om hem af te persen. En zeker omdat we de werkelijkheid erbij haalde omdat iemand geld zou gebruiken om Premium Punten te halen vonden zij dit een zeer ernstige zaak.

Dit is overigens nooit de bedoeling geweest, zoals al eerder aangegeven en ook naar de support aangegeven. Dit berichtje is bedoeld om TijmenV2 bang te maken dat we hem zouden komen halen. Hij was dan ook ons target voor dorp 3. Wij hebben nooit de intentie gehad om die 700 PP echt van hem te krijgen, dat zouden we toch nooit krijgen en dat wisten wij zelf ook wel. We hebben binnen ons team op WhatsApp dan ook een gesprek staan waarbij we er eigenlijk een lachertje van maken, dat het wel heel grappig zou zijn als TijmenV2 ook echt die premium punten zou overmaken. Nadat ik dit bericht las, die mijn co dus had gestuurd zag ik ook de ernst niet in dit bericht en vond het ook eerder een grapje.

Toch heeft TijmenV2 dus een ticket aangemaakt omdat hij zich zogenaamd afgeperst zou voelen. Hij wist dat wij voor hem zouden komen en dat wij er sterker voor stonden dan hij en dat die strijd voor hem een verloren strijd zou zijn. Hij hoopte erop dat wij een NIET aanvalbare bann zouden krijgen zodat wij 3 dagen achter zouden gaan lopen op hem en derest in de omgeving of hij hoopte dat wij een aanvalbare bann zouden krijgen, want dan kon hij ons gratis clearen zonder dat wij iets konden doen om ons te verdedigen.

Waaruit blijkt het dat wij weten dat hij bewust deze actie heeft uitgevoerd? Aan het feit dat hij volgens een mod nog een extra ticket heeft aangemaakt met de vraag of wij gebanned waren en of gingen worden....

Vervolgens zijn wij in een paar uur na onze bann en nadat hij erachter kwam dat wij banned waren, gescout en gecleard door hem, waar niks tegen te doen is door de aanvalbare bann. Nu heeft hij ook een adelshoeve neergezet en ons hoofddorp overgenomen.

Kortom,

Een niet al te slimme actie van een mijn co, true.
Een zielige actie van TijmenV2 waarbij hij elke pm compleet negeert en schijt heeft aan een poging te wagen voor fair play.
En de stam Fix. is ook een en al Flop. Met deze stamleiding valt niet normaal te communiceren.. Meerdere malen door onze leiding benaderd om dit te proberen op te lossen, en totaal geen input terug te krijgen. Wat daar nog het ergste aan is dat de stamleiding na de kata op AH, niks heeft gedaan of willen doen aan het feit dat kata gebruik op AH geen fairplay is. En dat ze TijmenV2 mijn hoofddorp daarna nog hebben laten edelen vinden wij een hele trieste zaak, clearen kan nog vrede mee genomen worden, maar het toestaan van dit edelen is in onze ogen alles behalve fair play.

MvG

Dit is toch gewoon allemaal jullie eigen schuld? TijmenV2 heeft jullie koud gepakt op tactiek. Jullie hadden verschillende mogelijkheden gehad op backtimen, want hij had al een aantal x een clear gestuurd. Kata's zijn een onderdeel van het spel, en zolang er geen afspraken zijn kun je ze verwachten. En dan ga je hem nog om pp vragen, en verwacht je geen ban...

Je gaf zelf aan dat hij het 3e target was, maar hij heeft het dus heel wat slimmer gespeeld dan jullie. Daarom zou ik hem eerder top noemen, en jullie flop.
 
Reactiescore
324
Korte reactie als stamleiding van FIX.
We kregen in gesprek erna omtrent kata afspraken de keuze om aan de volgende voorwaarden te voldoen.

In overleg met de stam(modus) hebben we de volgende consequenties besproken die vanuit onze kant komen. Mochten jullie een betere consequentie weten hoor ik deze graag.

- de kata regels zijn niet van toepassing op Thijmen.
- getroffen speler krijgt de gs kosten van de AH vergoed.
- Getroffen dorp krijgt een 3 daagse NAP.

Hier kunnen we als stam niet mee akkoord gaan.

Is kata gebruik leuk NEE, maar om een lid in de kou te zetten getuigd van FLOP.
Gesprekken erna om tot een akkoord te komen worden afgewezen.

Dit kreeg ik van de stamleiding daarna als voorstel.

hoe zien wij de toekomstige afspraken? (modus)

- Kata enkel op vp/muur => later kan hier AH bijkomen om dat het dan voor tactische redenen wel interessant is.
- Bij kata's op iets anders, NAP voor dat dorp voor 3 dagen.
- Bij meerdere dorpen, NAP voor getroffen speler van 5 dagen.

Echter zullen deze regels niet van toepassing zijn op TijmenV2 , Hij heeft zich simpelweg schuldig gemaakt aan iets wat wij niet gaan vergeten als stam ;) Want je oogst nog steeds wat je zaait , niet?

Wraak acties op onze spelers keuren wij niet goed, je hoort bij de stam of niet geen dubbele regels. De motivatie die de leiding modus gaf was dat hij er eigenlijk geen zin in had te praten.

Middag.
Om eerlijk te zijn heb ik hier zeeeer weinig zin in , maar goed zullen maar eens wat opstarten dan.
Het voorstel van Peter Pannekoek lijkt me niet zo zeer overdreven als je bekijkt wat TijmenV2 daar allemaal aan het uitspoken is :)

Verder gebruiken ze in vrijwel elk dialoog het woord "fairplay" terwijlze zelf een BAN krijgen voor regelovertreding. Maar ach datis allemaal grapje geintje, verder zin om een overeenstemming te bereiken dit niet meer voor te laten komen is er niet.

Flop, kijk in de spiegel. Zelfs nu contacteer ik jullie stamlid dit op te laten lossen zodat hij geen last krijgt van een zeer stugge en gesloten houding een oplossing te vinden. Maar stamgenoten afvallen dat doen we niet zeker niet op verzoek.

groeten met handen en voeten.
MAND
 

DeletedUser76269

Guest
Inmiddels heeft de grootste flopper nog een stamlid overgenomen. Had peter ook een ban of is Tijmen toch geen flop? ¯\_(ツ)_/¯

No offence, maar als mensen tijmen flop vinden en vervolgens pakt hij 2 spelers van die stam waarvan 1 gebanned was maakt hem dat nogsteeds alles behalve top. Zegt wel genoeg over die stam zelf maar goed was ook al te zien in de pm wisselingen dat dat niet heel best zat.

Verder heeft tijmen vast nog tijd zat om aan kns te bewijzen dat onze mening verkeerd is.
 
Reactiescore
571
No offence, maar als mensen tijmen flop vinden en vervolgens pakt hij 2 spelers van die stam waarvan 1 gebanned was maakt hem dat nogsteeds alles behalve top. Zegt wel genoeg over die stam zelf maar goed was ook al te zien in de pm wisselingen dat dat niet heel best zat.

Verder heeft tijmen vast nog tijd zat om aan kns te bewijzen dat onze mening verkeerd is.

potato patato.... Het is sowieso te vroeg om nu al toppers of floppers aan te wijzen, maar als je iemand zo neerzet die een dorp alleen kan pakken wanneer een speler een ban heeft, dan vraag ik mij oprecht af of petertje ook een ban had. Verder zijn zulke discussies wel leuk om het forum een beetje levend te houden toch.
 

DeletedUser75996

Guest
potato patato.... Het is sowieso te vroeg om nu al toppers of floppers aan te wijzen, maar als je iemand zo neerzet die een dorp alleen kan pakken wanneer een speler een ban heeft, dan vraag ik mij oprecht af of petertje ook een ban had. Verder zijn zulke discussies wel leuk om het forum een beetje levend te houden toch.

Peter had zeker geen ban :p
 

DeletedUser76269

Guest
potato patato.... Het is sowieso te vroeg om nu al toppers of floppers aan te wijzen, maar als je iemand zo neerzet die een dorp alleen kan pakken wanneer een speler een ban heeft, dan vraag ik mij oprecht af of petertje ook een ban had. Verder zijn zulke discussies wel leuk om het forum een beetje levend te houden toch.

Dat was mijn onderbouwing van de flop niet. Ik vind hem flop omdat hij moet overleven door adelshoeve plat te kata'en. De ban maakte het echter wel makkelijk voor hem maar dat is in mijn ogen ook geen reden om iemand flop te noemen. Ik denk dat hij prima kan spelen, echter wat hij tot zover laat zien bevalt me niet em daarom vind ik hem flop.

Dat hun een reden gaven voor een ban betekend nog niet dat je die maar al te gierig moet pakken met 2 handen en je pielewiep. Maar zoals ik eerder beschreef, de ban is de schuld van de speler zelf, echter zou ik hem niet gesupport hebben voor een ban.

*EDIT*

Vind overigens sowieso dat mensen niet snel tegen een grapje kunnen. Daarnaast ben ik ook nogsteeds niet fan van de mods van tw die er af en toe wel echt te serieus op ingaan ipv een verhaal aan te horen.
 

DeletedUser77822

Guest
Flop: definitely .RidingMyDirtyPony

Argumentatie:

- Zware PP Abuser. Het feit dat je op deze wereld met deze instellingen in 3 weken 5 dorpen hebt en de 5e met een trein hebt veroverd, geeft aan dat alleen al voor 3.3mio aan GS is besteed aan munten/edels. Nog los van het feit dat z'n hoofddorp bijna volledig is uitgebouwd en het hoofdleger al op 75% zit wat ook een forse GS boost nodig heeft gehad.
- Dagrecord farmen staat op 72k, wat abominabel is afgezet tegenover aantal dorpen en leger. Het is slechts 15% van wat de nr. 1 farmer deze dagen binnenharkt.
- OD stats zijn navenant. Doordat de dorpen en het leger vrijwel volledig gekocht zijn, nauwelijks tegenstand gekregen
- Account heeft geen voorgeschiedenis, waardoor er geen goede vlaggen e.d. ingezet kunnen worden, wat temeer duidt op zware abuse
- Alles opsommende zal er voor >20.000 pp besteed moeten zijn, wat gelijk staat aan > EUR 200
- Last but not least was ik MB van een stamgenoot van hem. Dit wist hij (ook al hoorde hij het naar eigen zeggen pas 2 dagen geleden, het stond in beide profielen (en normaliter ook op een stamforum)), maar toch besloot hij dit te negeren en een trein te sturen. Unluckily mislukte m'n cancelsnipe omdat de aanval om 8:00:02 binnenkwam en ik bij cancellen fout had gerekend met 8:00:00. Karma, I guess...

Onduidelijk overigens wat voor spelers hier op zitten, ze claimen al sinds W1 te spelen. Maar wat ze kunnen is onduidelijk, benieuwd hoe het ze vergaat als ze op termijn wat tegenstand gaan krijgen.

Vind het trouwens ook een signaal dat de stam Nova dit laat gebeuren en daarmee goedkeurt.
Zo jammer, dat steeds als ik weer even voor m'n plezier dit spel wil gaan spelen, het altijd uitdraait op PP spenders die dan ook nog alles en iedereen claimen en/of backstabbing.
 

DeletedUser18987

Guest
Ik denk persoonlijk zelfs dat hij nog boven dat bedrag zit gezien zijn magere farminkomsten.
Volgens mij nummer 1 qua punten en spending atm! :D
 
Bovenaan