Top/Flop spelers

DeletedUser73358

Guest
Zo gigantisch diep als jij doet overkomen bij ICE zijn ze ook niet hoor :p Vraagje he, als Zlatan al wel in de stam had gezeten en ALW had die dorpen van hem gepakt, had je het dan ook een CF gevonden?

Nee in dat geval niet, maar een belangrijk detail is dat de CF's gelegd zijn terwijl er een NAP gaande was tussen Ice en Zlatan i.v.m. het verlaten van Cube. Ik denk in dit geval zeer zeker dat de overname van dat dorp van Kurt zeer zeker discutabel was en het feit dat ALW twee dagen erna het dorp geedeld heeft zou kunnen wijzen dat de handelingswijze van Zlatan hierin ook gewoon niet juist was.

b5b186509e.png


Kortom ik meen ook niet dat Zlatan het recht had om dat dorp te edelen, gezien het een CF was om mee te beginnen en het gebruik van Zlatan in je argument om een nieuw dorp (dat een CF is) goed te praten met terugdraaien naar de oude situatie neem ik daarom ook niet serieus.
 
Reactiescore
735
Oke volgende vraag, zou jij bij het eerste pm contact dat je met je vijand had over de betreffende CF gelijk zeggen pak het dorp maar, direct na die eerste pm, wetende dat een ander CF geval vanaf die vijand nog niet is opgelost?
 

DeletedUser73358

Guest
Ik snap dat je die vraag stelt en natuurlijk is mijn antwoord daarop nee. De wijze waarop Gods gereageerd heeft en het gebruik van het AF kan ik niet goed praten. Jullie geven aan dat het een reactie op was en dat je daardoor een geforceerde onderhandelingspositie creërt die je niet wilt afstaan.

Maar ik blijf bij het feit dat Cali vooralsnog meent dat deze CF discutabel was, zelf gaf ik aan dat dit persoonlijk als een milde CF opvat. Dat doet overigens geen verandering aan het feit dat de complete situatie wel of niet discutabel is, zelf ben ik niet op de hoogte van alles omtrent die CF, ik wou enkel aankaarten dat Inge momenteel weinig recht heeft om deze discussie nogmaals boven water te halen terwijl Gods zelf ook recente CF's gelegd heeft. Ik ben geen leiding en zulke zaken dienen daar besproken te worden.

Maar om een jullie perspectief iets te doen verbreden:

CF.png


De CF-afspraken dateren als ik het goed heb uit (19.09.2018). Oftewel 27 dagen geleden.
Volgens deze logica mogen we dan aannemen dat de CF van Cali een reactie op de CF van Repel was en dat in deze discussie Gods als eerste het iniatief liet zien om CF's te leggen, terwijl MP. hierop slechts reageerde?

60e43d45aa.png


Combined Strenght, geen idee wie deze speler was en het was ver voor mijn tijd in MP. Ik wil hiermee enkel benadrukken dat de situatie niet zo eenvoudig is zoals jullie denken dat die ligt en als iedereen simpelweg zo'n mentaliteit heeft als Gods keer op keer laat zien ''het is een reactie, wij lieten geen iniatief zien, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten etc'', dan blijf ik inderdaad bij hetgeen dat ik reeds verteld heb.
 
Reactiescore
735
En dat maakt het dus dat er zo'n eerste reactie komt op die pm, die volgens mij echt niet zo kwaadaardig is.
Ik heb ook geen idee hoe de geschiedenis nou exact was, ook véél te laat om dat nu tot in de puntjes te gaan uitzoeken. Calli kon gewoon gratis die 3 dorpen daar krijgen en heeft dat gedaan, naar mijn weten geen aanleiding of wat dan ook. Calli heeft daarnaast geen redenatie gegeven waarom de CF discutabel zou zijn in hun ogen in de pm wisseling met Repel, hadden ze wel kunnen of eigenlijk moeten doen als er andere zaken meespeelden.
Inge is een vrouw met een heel sterk gevoel voor rechtvaardigheid en dat kan soms de objectiviteit wat vertroebelen, neemt niet weg dat ze goudeerlijk is en niet vanuit een ander perspectief post.
ALW heeft dit overigens ook en is nog steeds voornemens de kwestie op te lossen, dus ik zou zeggen laat Ice eens rustig met hen in gesprek gaan erover ipv dat gezeik hier, want dat hebben we nu wel genoeg gehad (van beide kanten).

PS: zie nu wel dat we een normaal gesprek kunnen voeren, laten we daar van beide kanten eens een gewoonte van proberen te maken;) (misschien ben ik nu wel heel naïef maar toch). Nu ga ben ik er toch echt van tussen, wekker over 3,5u :'(
 
Reactiescore
967
Calli heeft reeds 2 dorpen afgestaan die overduidelijk over de lijn gingen(met tegenzin), over dat 3de dorp valt een discussie te voeren. Dat Zlatan nu dus dorpen pakt binnen Ice's z'n cluster en dit als 'reactie' bestempeld wordt, is ronduit belachelijk. In mijn ogen zijn de situaties namelijk ook niet vergelijkbaar zoals vele Gods leden blijkbaar wel vinden.

Bij Calli was het een neutrale speler die ietwat binnen het cluster van Repel ligt, dergelijke dorpen die te ver gingen, zijn afgestaan aan de vijand zoals eerder benoemd. Toen Zlatan bb-dorpen van Kurt edelde binnen Ice's cluster wisten ze waaraan ze begonnen, want tegen die tijd was al bekend dat Zlatan als Gods-lid gezien mocht worden. Of dit nou als intern of rekruut was. Dat ALW die dorpen dan ook probeert te internen is absurd. Nu noemt men de situatie ''ongedaan'' omdat de dorpen terug in bezit van Zlatan kunnen zijn, echter dienen die dorpen gewoon naar Ice toe te gaan, volgens de cf-afspraken.

Stel Seiba is een intern voor Mp, en dat account edelt een speler binnen Savior's cluster en daarna probeert Whale dat dorp te internen. Dan wordt dit hoogstwaarschijnlijk onterecht verkregen verklaard door Gods en eisen ze het dorp overhandigt. Dus dat lossen we het probleem op door hem aan Seiba terug te geven, die tevens als intern of later vleesmuur(met moraal) gebruikt kan worden tegen de vijand. Ik hoop dat jullie inzien hoe krom jullie denkwijze is bij het maken van deze vergelijking.

Mijn oordeel, Calli dorp afstaan, ALW geeft ook in ieder geval die 2 dorpen die binnen Ice's cluster liggen af, en we stoppen met deze onnozele discussie. Eigenlijk zou ik het hier niet eens mee eens moeten zijn gezien Gods dan gelijk krijgt met hun ''actie-reactie'' bullshit, maar als dat jullie weerhoudt van kinderachtig vingerwijsgedrag sta ik daarvoor open.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
735
Er is niet willens en wetens een cf gepakt. Hoe het toentertijd tussen zlatan en ice is gegaan is gewoon grijs gebied in de overgangsperiode en zonder enige tussenkomst van Gods. Jouw verhaal is pure speculatie met een mp bril op. Daarnaast is het al zeker niet zo dat die dorpen maar gepakt zijn omdat calli eerst dorpen bij Repel had gepakt (als reactie), dat heb ik ook nooit gezegd. Tevens heb ik nu meermaals aangegeven dat ik slechts 1 pm heb gehad en dat daar verder niet meer op in is gegaan waar er gerust ruimte voor overleg was.

ALW en Ice kunnen er vast met elkaar over uitkomen.
 
Reactiescore
967
Er is niet willens en wetens een cf gepakt. Hoe het toentertijd tussen zlatan en ice is gegaan is gewoon grijs gebied in de overgangsperiode en zonder enige tussenkomst van Gods. Jouw verhaal is pure speculatie met een mp bril op. Daarnaast is het al zeker niet zo dat die dorpen maar gepakt zijn omdat calli eerst dorpen bij Repel had gepakt (als reactie), dat heb ik ook nooit gezegd. Tevens heb ik nu meermaals aangegeven dat ik slechts 1 pm heb gehad en dat daar verder niet meer op in is gegaan waar er gerust ruimte voor overleg was.

ALW en Ice kunnen er vast met elkaar over uitkomen.

Jij wilt zeggen dat er in de tijd dat Kurt bb werd er geen contact was tussen Zlatan & Gods?

De enige die hier een bril opheeft is huize Gods, met hun speculaties over onze betrekkingen bij van alles en nog wat zonder fatsoenlijk bewijs. En blijkbaar is die bril enkel voor veraf, want in je eigen achtertuin hebben jullie geen zicht van wat er gaande is, of negeren jullie dat wat er gaande is.
 
Reactiescore
735
Jij komt nu ook niet met concreet bewijs chef ;) Komen we ergens met co 1 begint co 2 weer van voor af aan, je hebt helemaal gelijk, daaaaaaaag.
 
Reactiescore
967
Jij komt nu ook niet met concreet bewijs chef ;) Komen we ergens met co 1 begint co 2 weer van voor af aan, je hebt helemaal gelijk, daaaaaaaag.
Ik heb inderdaad geen screens van skypegesprekken of pm gesprekken die liepen tussen jullie en Zlatan nee, had ik die gave maar om bij de vijand's gesprekken mee te lezen, dat zou wat zijn!
Overigens was het gewoon een vraag, waar wederom geen inhoudelijke reactie op komt. Selectief lezen en reageren..

Bewijs staat nog vers op een ander topic, waar overigens weer niet inhoudelijk op gereageerd wordt en weer afgeschilderd wordt als ''impulsieve tegenreactie''.
 
Reactiescore
735
Dus je beroept je op speculatie, iets wat je ons zo kwalijk neemt, duidelijk. Ben genoeg inhoudelijk in gegaan op eea hoor:) Doe zelf in elk geval je best een beetje fatsoenlijk bij te lezen, zeg je net ook al, het wordt niet afgeschilderd als tegenreactie, het pakken van die dorpen was überhaupt geen tegenreactie. Het niet direct openstaan voor afgifte aan Ice, omdat de kwestie Calli nog niet was en is opgelost is de reactie, niet het nemen van de dorpen zelf. Over selectief lezen en reageren gesproken ;)
Tevens kan ik op geen enkele manier inhoudelijk ingaan op dat zogenaamde bewijs, want ik heb geen enkele weet van dat skypegesprek en dat heeft nul voeten in de aarde gehad bij Gods.
 
Reactiescore
967
Dus je beroept je op speculatie, iets wat je ons zo kwalijk neemt, duidelijk. Ben genoeg inhoudelijk in gegaan op eea hoor:) Doe zelf in elk geval je best een beetje fatsoenlijk bij te lezen, zeg je net ook al, het wordt niet afgeschilderd als tegenreactie, het pakken van die dorpen was überhaupt geen tegenreactie. Het niet direct openstaan voor afgifte aan Ice, omdat de kwestie Calli nog niet was en is opgelost is de reactie, niet het nemen van de dorpen zelf. Over selectief lezen en reageren gesproken ;)
Tevens kan ik op geen enkele manier inhoudelijk ingaan op dat zogenaamde bewijs, want ik heb geen enkele weet van dat skypegesprek en dat heeft nul voeten in de aarde gehad bij Gods.

Wat maakt het uit vanaf waar die tegenreactie tot stand is gekomen? Jullie verschuilen je achter dat begrip om je zin te krijgen. Die dorpen hadden op voorhand gewoon niet gepakt moeten worden. Punt.
Wederom weer niet ingegaan op mijn vraag. Begin te denken dat ik wellicht wel eens gelijk zou kunnen hebben:eek:

Ik had het niet over de cf-discussie toen ik 'tegenreactie' als woordkeuze gebruikte in mijn vorige post overigens. Daar verwijs ik duidelijk naar het andere topic waar Twan een screen als bewijsmateriaal heeft geplaatst om aan te tonen dat het gras niet altijd even groen lijkt in kamp Gods. Die voeten staan nu echter wel in Gods-grond, waardoor jullie dus ook tevens verantwoordelijk zijn.
 
Reactiescore
735
Nee klopt het maakt totaal geen verschil of je willens en wetens gaat CFen als tegenreactie of dat dit niet het geval is :')

Ach wat simpel, ja begin je dat wellicht te denken? Jullie denken alleen maar gelijk te hebben:)
Dus omdat ik aangeef dat ik er geen weet van heb ga ik niet in op je vraag? Goeie manier van redeneren wel. Klopt, wij zijn tevens verantwoordelijk voor dergelijke spelers als ze zich in kamp Gods bevinden, maar dat zijn jullie ook gezien jullie toch de oorzaak zijn van de heftige onenigheid binnen Cube in die periode waaruit deze gesprekken voortkomen. Je kan je vast wel bedenken dat er enige tumult is ontstaan en van daaruit gesprekken tussen spelers waar ik niet volledig de weet van heb en waar ik al zeker niet allemaal rekening mee kan houden;)
Het is ook wel makkelijk om als het jullie uitkomt vanuit puur het account GK te posten en dan mij maar verantwoordelijk te houden voor elke speler binnen Gods.
 

DeletedUser73358

Guest
Hieronder bewijs:

cf2.png


Het desbetreffend dorp is diep in het cluster van Ice geedeld, ik heb de tijden van dorpjes ernaast gedeeld en dan zie je dat Zlatan 4-5 dagen nadat Ice al ver over dat dorp geedeld. Ice en Zlatan hadden op dat moment een NAP, dus ik vind het zeer smerig om dan diep in andermans cluster te edelen.

Niet dat dit alles relevant is, maar gezien jullie vooralsnog de situatie goed proberen te praten wil ik het beroep op onduidelijkheid direct voorkomen.

Loop het maar na op TW-stats.

481|533 - CF van Zlatan, vervolgens ALW

484|534 - Geen CF

482|536 - Zlatan was hier welliswaar langzamer dan Ice was met diepere dorpen.

1ff3a6d9e0.png


vs

2c6fb8f22f.png


In conclusie was Ice aanzienlijk sneller met het edelen van het desbetreffend gebied en grensde beter bij Ice aan dan bij Zlatan, dit resulteerde in de huidige situatie zoals hier te zien is:

440197e288.png


Dat ALW deze dorp(en) vooralsnog pakte met de afgesproken CF-afspraken tussen MP. en Gods is dus niet rechtvaardig lijkt mij. (Ongeacht of het een intern was of niet, een CF is een CF)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
735
Jullie laten je overigens wel weer mooi kennen, je hoopt echt het allerbeste voor de andere Cube leden, maar zodra het even uitkomt gebruik je een skypegesprek van één van deze leden om Gods zwart proberen te maken, weinig moraliteitsgevoel, dat moge duidelijk zijn.
 
Reactiescore
967
Nee klopt het maakt totaal geen verschil of je willens en wetens gaat CFen als tegenreactie of dat dit niet het geval is :')

Ach wat simpel, ja begin je dat wellicht te denken? Jullie denken alleen maar gelijk te hebben:)
Dus omdat ik aangeef dat ik er geen weet van heb ga ik niet in op je vraag? Goeie manier van redeneren wel. Klopt, wij zijn tevens verantwoordelijk voor dergelijke spelers als ze zich in kamp Gods bevinden, maar dat zijn jullie ook gezien jullie toch de oorzaak zijn van de heftige onenigheid binnen Cube in die periode waaruit deze gesprekken voortkomen. Je kan je vast wel bedenken dat er enige tumult is ontstaan en van daaruit gesprekken tussen spelers waar ik niet volledig de weet van heb en waar ik al zeker niet allemaal rekening mee kan houden;)
Het is ook wel makkelijk om als het jullie uitkomt vanuit puur het account GK te posten en dan mij maar verantwoordelijk te houden voor elke speler binnen Gods.

Je haalt nu twee dingen door elkaar. De vraag ging omtrent het Zlatan-Gods-contact gebeuren sinds het op bb gaan van kurt. Daar zul je vast en zeker weet van hebben.

Wij zeker verantwoordelijkheid voor alle chaos die ontstaan is nadat GK besloot Cube. te verlaten en die ontduiken wij volgens mij ook nergens. Dat er impulsieve acties en reacties over en weer zijn gegaan is duidelijk. Maar dat betekent niet dat je jezelf hoeft te verlagen tot zo'n niveau. En puur omdat je niet elk lid onder je toom kunt houden, betekent niet dat je de verantwoordelijkheid niet hoeft te dragen.

Ik duik nu toch echt wel mijn bed in. Heb het laat genoeg gemaakt op deze zondagavond en volgens mij ben jij ook wel aan wat slaap toe. Welterusten!
 
Reactiescore
967
Jullie laten je overigens wel weer mooi kennen, je hoopt echt het allerbeste voor de andere Cube leden, maar zodra het even uitkomt gebruik je een skypegesprek van één van deze leden om Gods zwart proberen te maken, weinig moraliteitsgevoel, dat moge duidelijk zijn.

Je verdraait de situatie wel mooi om op ons te kunnen bashen. Destreffende speler kon onze keuze begrijpen en had als hun de keuze hadden gehad, dezelfde weg gekozen. Dat desbetreffende spelers daarna achter onze rug om dat opgebouwde respect schaden, trekken wij uiteraard bij het achter komen hiervan, onze mond open. Respect moet van 2 kanten komen en als je jezelf dan verlaagt tot zo'n niveau verdwijnt dat respect langzamerhand. Al wens ik ieder ex-cube lid nog steeds het beste toe hoor. Ben ook nog steeds blij voor ze dat ze opgenomen zijn in Gods. Op een mooie strijd zal ik maar zeggen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78434

Guest
Hieronder bewijs:

cf2.png


Het desbetreffend dorp is diep in het cluster van Ice geedeld, ik heb de tijden van dorpjes ernaast gedeeld en dan zie je dat Zlatan 4-5 dagen nadat Ice al ver over dat dorp geedeld. Ice en Zlatan hadden op dat moment een NAP, dus ik vind het zeer smerig om dan diep in andermans cluster te edelen.

Niet dat dit alles relevant is, maar gezien jullie vooralsnog de situatie goed proberen te praten wil ik het beroep op onduidelijkheid direct voorkomen.

Loop het maar na op TW-stats.

481|533 - CF van Zlatan, vervolgens ALW

484|534 - Geen CF

482|536 - Zlatan was hier welliswaar langzamer dan Ice was met diepere dorpen.

1ff3a6d9e0.png


vs

2c6fb8f22f.png


In conclusie was Ice aanzienlijk sneller met het edelen van het desbetreffend gebied en grensde beter bij Ice aan dan bij Zlatan, dit resulteerde in de huidige situatie zoals hier te zien is:

440197e288.png


Dat ALW deze dorp(en) vooralsnog pakte met de afgesproken CF-afspraken tussen MP. en Gods is dus niet rechtvaardig lijkt mij. (Ongeacht of het een intern was of niet, een CF is een CF)

Goed gedaan met je tijd misschien moet je calli achter zn broek aanzitten met zijn cf's.
4 dagen dag en nacht aanvallen is geen probleem, maar een dorp afstaan in het cluster van een ander is geen tijd voor.
 
Bovenaan