Top/flop spelers

DeletedUser58227

Guest
Zijn jullie eigen woorden van eerder :)
Overigens zit ik liever in de stam met iemand die geband is voor een script, waarvan ik de geloofwaardigheid van het tw-team al sterk betwijfel dan bij iemand die kata's gooit en dat elk moment opnieuw kan doen.
Het feit dat jullie daarmee in een stam gaan laat zien dat jullie zulke praktijken toch goedkeuren.
 

DeletedUser77686

Guest
R2W noem ik het!

:D

Zijn jullie eigen woorden van eerder :)
Overigens zit ik liever in de stam met iemand die geband is voor een script, waarvan ik de geloofwaardigheid van het tw-team al sterk betwijfel dan bij iemand die kata's gooit en dat elk moment opnieuw kan doen.
Het feit dat jullie daarmee in een stam gaan laat zien dat jullie zulke praktijken toch goedkeuren.

Vrij ridicule bewering. Ken jij een stam waar geen enkele speler in het verleden ooit heeft gekataat? Ik ken geen enkele stam namelijk die dat niet heeft, zelfs de beste stammen kent spelers die in het verleden kata's gebruikte. Volgens jouw redenatie keurt dan elke stam kataas goed... Het enige dat relevant is wat de algemene stamwaardes nu zijn, en die zijn toch echt dat we een anti kata (behalve vz) beleid hebben en iedereen zich daaraan dient te houden.
 
Reactiescore
1.094
Vrij ridicule bewering. Ken jij een stam waar geen enkele speler in het verleden ooit heeft gekataat? Ik ken geen enkele stam namelijk die dat niet heeft, zelfs de beste stammen kent spelers die in het verleden kata's gebruikte. Volgens jouw redenatie keurt dan elke stam kataas goed... Het enige dat relevant is wat de algemene stamwaardes nu zijn, en die zijn toch echt dat we een anti kata (behalve vz) beleid hebben en iedereen zich daaraan dient te houden.

En dat zeg je over een speler (mastermarkb/ Eyaf) die een klein jaar geleden nog zijn eigen stamgenoten loopt te stabben + edelen, dat hij zich aan stamwaardes moet gaan houden. Oké. Grap van de eeuw
 
Reactiescore
89
We gaan zien hoe de stam uitpakt. De mensen die erin zitten zullen er ongetwijfeld vertrouwen in hebben dat het goed komt. Als het daadwerkelijk goed komt dan zullen zij blij zijn. Wanneer het niet goed komt dan zullen de mensen die nu zeggen dat het kansloos is oid blij zijn. Sowieso een win situatie dus!
 

DeletedUser74552

Guest
Zijn jullie eigen woorden van eerder :)
Overigens zit ik liever in de stam met iemand die geband is voor een script, waarvan ik de geloofwaardigheid van het tw-team al sterk betwijfel dan bij iemand die kata's gooit en dat elk moment opnieuw kan doen.
Het feit dat jullie daarmee in een stam gaan laat zien dat jullie zulke praktijken toch goedkeuren.
Ja leuk die beredenering had je me vorige classic ook naar het hoofd kunnen slingeren, waar Logic uit eindelijk toch de enige stam was MET mastermarkB die geen kata's gooide. Het gaat er natuurlijk ook om wat voor beleid je houd in een stam en hoe scherp je je stamgenoten weg zet. Ik zal niet zeggen dat het nooit een keer kan voorkomen dat je niet weet wat er speelt (geval vishaakje) maar over het algemeen ben ik van mening dat er in een stam met 9 toppers en 1 rotte appel er minder kans is op zo een voorval dan in een stam als Platy voorgaande classic.

En dan denk ik dat Love nog van mindere kwaliteit is dan Platy. Lucas als leiding. Die heeft nog nooit wat bewezen. Cl14 was die heel de classic weg en heeft Paul zijn account beheerd. Cl15 is hij weg gespeeld en naar Royboyz gegaan wat ook een nietszeggend account was. Vervolgens ontvangen wij een scheldtirade als we zijn uitnodiging om Love te joinen beleefd afwijzen. (nog buiten de ''kutnoobs'' die hij op het AF plaatste). Jari heb ik verder niks over te zeggen aangezien ik hem niet ken.
 

DeletedUser58227

Guest
Dus wat vind je ervan dat je bij verschillende spelers in de stam zit die kata's goedkeuren?
 

Deleted User - 487694086

Guest
Als er een stam is die gaat kata'en deze klessik zal dat eerder de stam van Mickey zijn dan een andere stam denk ik zo.
 
Reactiescore
1.094
We gaan zien hoe de stam uitpakt. De mensen die erin zitten zullen er ongetwijfeld vertrouwen in hebben dat het goed komt. Als het daadwerkelijk goed komt dan zullen zij blij zijn. Wanneer het niet goed komt dan zullen de mensen die nu zeggen dat het kansloos is oid blij zijn. Sowieso een win situatie dus!

Absoluut niet, want ik heb daar geen belang bij. Sterker nog ben eerder voor (een deel van) mijn oude stamgenoten dan tegen.

maar over het algemeen ben ik van mening dat er in een stam met 9 toppers en 1 rotte appel er minder kans is op zo een voorval dan in een stam als Platy voorgaande classic.

Zijn bewegingen op CL13 waren naar mijn idee onlogisch en onvoorspelbaar. Tuurlijk platypus was absoluut niet het bolwerk van strijd (Holy Cola wel), maar ondanks dat ze daar over liepen te klagen, hebben ze zelf ook geen vinger uitgestoken om meer strijd te krijgen. Dat terwijl POEF (en ze zaten in de gezamelijke chat) wel vol zat met gezonde appels. Daarnaast waren BErocked, Holy Cola en Tim010 wel gewoon actief in de chat.
 
Reactiescore
2.303
Zijn jullie eigen woorden van eerder :)
Overigens zit ik liever in de stam met iemand die geband is voor een script, waarvan ik de geloofwaardigheid van het tw-team al sterk betwijfel dan bij iemand die kata's gooit en dat elk moment opnieuw kan doen.
Het feit dat jullie daarmee in een stam gaan laat zien dat jullie zulke praktijken toch goedkeuren.

Stan, een ban omtrent een script is gewoon terecht...
Iemand uitschelden zou je nog door de vingers kunnen zien of hangt van persoon tot persoon af. Iemand automatisch A laten pressen is gewoon terecht, hou er nu maar over op.

Jij zat vorige classic in de stam die begon met katas strooien, en je bent er ook nooit uitgegaan.
http://nl.twstats.com/nlc1/index.php?page=player&mode=conquers&id=487907386

Iemand beschuldigen van iets en dan er zelf niks aan doen. Hoe zwak is dat dan?

Jij keurt het dus ook goed?
Bye.
 

DeletedUser74404

Guest
Stan, een ban omtrent een script is gewoon terecht...
Iemand uitschelden zou je nog door de vingers kunnen zien of hangt van persoon tot persoon af. Iemand automatisch A laten pressen is gewoon terecht, hou er nu maar over op.

Jij zat vorige classic in de stam die begon met katas strooien, en je bent er ook nooit uitgegaan.
http://nl.twstats.com/nlc1/index.php?page=player&mode=conquers&id=487907386

Iemand beschuldigen van iets en dan er zelf niks aan doen. Hoe zwak is dat dan?

Jij keurt het dus ook goed?
Bye.

Ik denk dat je zijn punt mist, juist de mensen waar hij het tegen heeft waren er zo fel tegen en wareb de vorige classic op delete gegaan of zaten het af te zeiken op het AF, dat ze nu deze classic met soortgelijke spelers in zee gaan is hypocriet en daar wijst hij ze op. Dat hij de vorige classic niet op delete is gegaan doet er niet toe.
 
Reactiescore
2.303
Ik denk dat je zijn punt mist, juist de mensen waar hij het tegen heeft waren er zo fel tegen en wareb de vorige classic op delete gegaan of zaten het af te zeiken op het AF, dat ze nu deze classic met soortgelijke spelers in zee gaan is hypocriet en daar wijst hij ze op. Dat hij de vorige classic niet op delete is gegaan doet er niet toe.

Dat is wel een beetje groot gezever niet? Wij gingen wel om andere dingen op delete dan door kata's.
Iets met vishaakje en het stabben van de stam. Maar inderdaad wij keurden de kata's vorige classic af, en ook over het feit van betrokkenen die het niet gezien hebben. Beetje belachlijk. Verder wie zit in onze stam dan die katas strooit?
 

DeletedUser74404

Guest
Dat is wel een beetje groot gezever niet? Wij gingen wel om andere dingen op delete dan door kata's.
Iets met vishaakje en het stabben van de stam. Maar inderdaad wij keurden de kata's vorige classic af, en ook over het feit van betrokkenen die het niet gezien hebben. Beetje belachlijk. Verder wie zit in onze stam dan die katas strooit?

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/statement-oeleboelepetroelewoelie.199733/

Dit ging anders wel over het kataen van vishaakje he. Hoezo gaan jullie dan deze classic wel met mensen die blijkbaar recent nog katas hebben lopen gooien?
 
Reactiescore
2.303
Wie
 

DeletedUser74404

Guest
Can confirm dat jens het account sokaa goed hard heeft lopen kata'en. Hij wist ook dat ik op sokaa in kon loggen en probeerde mij aan te sporen de kata aanvallen te dodgen zodat de katas extra veel damage zouden doen.

Ene Jens blijkbaar.
 
Reactiescore
2.303
zal die deze wereld wel niet doen !
 
Reactiescore
1.094
Dat is wel een beetje groot gezever niet? Wij gingen wel om andere dingen op delete dan door kata's.
Iets met vishaakje en het stabben van de stam. Maar inderdaad wij keurden de kata's vorige classic af, en ook over het feit van betrokkenen die het niet gezien hebben. Beetje belachlijk. Verder wie zit in onze stam dan die katas strooit?

En hoezo gaat dit nu op dan? Want alsof MastermarkB onbekend is met het stabben van zijn eigen stammen ( en ook nog kata's). Maar dan nu wel gewoon doorspelen omdat het iedereen goed uitkomt. Dat heet hypocriet ja.
 
Bovenaan