Top/flop spelers

DeletedUser58227

Guest
Hier heb je er een van de zovele flapdrol.
Het is algemeen bekend dat Eyjaf & Rune battleaxe katapulten gebruiken.
En 3 pagina's verder zitten we nog steeds met de zelfde vraag. Waarom kiezen jullie er voor juist met zulke spelers in een stam te gaan?
 

DeletedUser73681

Guest
Hier heb je er een van de zovele flapdrol.
Het is algemeen bekend dat Eyjaf & Rune battleaxe katapulten gebruiken.
En 3 pagina's verder zitten we nog steeds met de zelfde vraag. Waarom kiezen jullie er voor juist met zulke spelers in een stam te gaan?

3 pagina's geleden vroeg ik ook al om een rapportje? waarom heb ik die nog niet gekregen? Als volgens Cona hij deze wereld kata'd? Dus flapdrop, rapportje of terug onder je steen
 

DeletedUser58227

Guest
Jij bent echt niet goed snik he. Telkens reageren alsof jullie verstandelijk gehandicapt zijn.
Het is voor mij al duidelijk ;) Classic is een grote flop.
 

DeletedUser73681

Guest
Geen rapportje = Bullshit. Geef me een rapportje dat Rune deze wereld kata'd zoals jullie beweren en je hoort me niet meer:D Als je het niet kan geven.
 

DeletedUser75558

Guest
Als er nou nog niet een algemene conclusie kan worden getrokken dat heel dit spel vol met hypocriete mensen zit, dan heb je dit spel nog echt niet lang genoeg gespeeld hoor.
Is wel een beetje raar dat er zo ongelofelijk veel kritiek werd geleverd vanuit leaf etc op ejyaf en als ik het goed heb zitten er dus ook een paar leafers op cillian? Intussen terwijl je die man met 100 man loopt af te snauwen, wordt er toch weer lekker voor kwantiteit boven kwaliteit gekozen. Is het mogelijk om zo naief te zijn

Ps: Wel een leuke discussie trouwens (5 reeten)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Maar even serieus, ik heb het W58 beetje afgezocht. Ik vind niets, kan iemand helpen?
 

DeletedUser78787

Guest
Hier heb je er een van de zovele flapdrol.
Het is algemeen bekend dat Eyjaf & Rune battleaxe katapulten gebruiken.
En 3 pagina's verder zitten we nog steeds met de zelfde vraag. Waarom kiezen jullie er voor juist met zulke spelers in een stam te gaan?
Linkje naar 1 van de rapportjes.
 

DeletedUser78787

Guest
Jens zijn account op 58 is finis courts, daarmee heeft hij het account sokaa gekata'd.
 

DeletedUser74404

Guest
Hier heb je er een van de zovele flapdrol.
Het is algemeen bekend dat Eyjaf & Rune battleaxe katapulten gebruiken.
En 3 pagina's verder zitten we nog steeds met de zelfde vraag. Waarom kiezen jullie er voor juist met zulke spelers in een stam te gaan?

Klik op “hier” Pim.
 

DeletedUser73681

Guest
Neem jij je zelf überhaupt nog wel serieus?

Gap, ik hoor al 2 dagen van jou dat Rune Kata'd (wat bullshit is aangezien ze op 58 niet bestonden, en op classic geen kata verstuurd hebben) Kortom. Of get your fact straight, kruip terug onder je steen
 
Bovenaan