Top/flop spelers

DeletedUser58227

Guest
Leonardo gaf me een voorbeeld dat klopt. Maar niet van 2 weken geleden?

2 weken of 2 weken en 3 dagen. Wat maakt het uit, doe niet zo bijdehand. Je weet goed waar het om gaat en er wordt door jullie weer om het kata gebruik heen gelult.
@YoWhite jij hebt hier vast wel iets meer over te zeggen toch?
 

DeletedUser73681

Guest
2 weken of 2 weken en 3 dagen. Wat maakt het uit, doe niet zo bijdehand. Je weet goed waar het om gaat en er wordt door jullie weer om het kata gebruik heen gelult.
@YoWhite jij hebt hier vast wel iets meer over te zeggen toch?

Lul er toch niet omheen? wil gewoon de juiste info.
 

DeletedUser79356

Guest
Je bent wel echt een pro in niet tegen je verlies kunnen
 

DeletedUser73681

Guest
Kan prima tegen mijn verlies. Opvallend is wel dat jij vaker een dorp aan mij bent verloren (het zelfde dorp) Dan ik totaal aan je 3 stamgenoten en stressed out die mij massa'de. Dus uiteindelijk ben ik de winnaar?
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Ik wil met alle liefde een discussie hier over aan gaan hoor. Al denk ik dat het al genoeg zegt dat jullie eigen stam (Love), zo ongeveer elk account meerdere malen heeft benaderd voor een samenwerking met Love. Nu de beslissingen niet in jullie voordeel draaien zijn die oude potentiele rekruuts plots stabbers en kata’ers. Niet het meest geloofwaardige verhaal.

En dat alles terwijl een stamgenoot van jullie net gebanned is voor bot gebruik. Ik raad je aan eerst je interne zaakjes op te lossen, voor je gaat haten op andere.
 

DeletedUser69389

Guest
Reactiescore
1.094
Ik vind het wel heel erg jammer ja. Er zou eerder een pact moeten komen om figuren als mastermarkB gelijk van de wereld te knallen, verplaats ze in een stam op te nemen.

Maar ik wens jullie veel plezier, wees vooral niet surprised wanneer hij plots de stam leaved en zijn halve dag oude stamgenoten aanvalt& edelt, of katapulten stuurt naar random spelers (of een van zijn honderd slaafjes dat opdraagt). Dat is immers de speelwijze van ze.

Staat me nog iets bij dat katapulten vorige classic nog voor een breuk met een andere stam heeft gezorgd, nou maak je borst maar nat dan voor MMB!
 
Reactiescore
1.094

DeletedUser74552

Guest
2 weken of 2 weken en 3 dagen. Wat maakt het uit, doe niet zo bijdehand. Je weet goed waar het om gaat en er wordt door jullie weer om het kata gebruik heen gelult.
@YoWhite jij hebt hier vast wel iets meer over te zeggen toch?
Ik ken jens verder niet. Creativity vraagt netjes om bewijs, lever dat dan ook als je het hebt. Verder vind ik het een beetje pot verwijt de ketel. Toen jullie ons probeerden over te halen Love te joinen moesten we het door de vingers zien en nu wij iemand hebben waarvan jij denkt dat die kata's heeft gestuurd hebben we alle poppen aan het dansen. Zo werkt het natuurlijk niet.

Over de rest van de accounts kan ik geen oordeel over doen, omdat ik niet (actief) op deze classic speel. Echter kun je er niet aan voorbij gaan dat Eyjafjallajökull een bewezen gore, luie, hypocriete speler is. Afgelopen classic ging het dan nog wel oke, maar wel nadat ze lang een masker op hebben gehouden.

@sseg zei een paar weken terug ook nog leuke zaken over hem.
Nouja ik heb voorgaande classic ook met Eyaf samengespeeld zonder (al te grote) problemen. Ik ben het met je eens dat zijn verleden niet al te best is en Sseg heeft een terechte haat tegenover MMB. Overigens ben ik het niet die aan de touwtjes trekt deze classic. Ik ben slechts een passieve stamgenoot. Als er dus een beslissing word gemaakt dan is dat niet door dictator A haha.
 
Reactiescore
2.303
R2W noem ik het!
 
Reactiescore
1.094
Eén zwaluw maakt nog geen zomer. Er hebben wel meer mensen wat tegen MMB, en dat heeft er alles mee te maken met dat het eerder een uitzondering is dat MMB zich wel op een fatsoenlijke manier kan gedragen. Schijnbaar dus vorige classic.

Afgezien van alle fratsen die MMB hebben uitgehaald is het ook nog eens een zeer matige speler met gebrekkig inzicht en het beheersen van timekunsten, dus kan je je al afvragen of je om die reden MMB al niet moet afwijzen.

Daarnaast hebben ze dus alles uitgespookt waar ik jou en ook andere van jou stam tegen heb zien discussiëren, en again, dat is meer regel dan uitzondering. Duizenden slaafjes, boost accounts, katapulten, stabs en stamafspraken schenden is echt een normale gang van zaken voor ze. Dat is niet 'het verleden' want er zijn genoeg recente voorbeelden te vinden voor o.a. CL13 en CL12 beseffend dat hun al sinds misschien wel classic 1 mee gaan en sindsdien al die naam hebben.

Ik heb zelf 1x de fout gemaakt door in dezelfde stam te gaan zitten (was nog voor CL13), al was dat puur om joel te helpen, maar met mmb erin was dat een hel.

Ik vind het kansloos moge dat duidelijk zijn.
 

DeletedUser58227

Guest
Vorige classic was het nog een verschrikking en een schande om bij iemand in een te stam te zitten die kata's gebruikt. Volgens je eigen beredeneringen is elke willekeurige stamgenoot van iemand die kata't zelf een dikke katanoob.
Wie uit Love heeft volgens jou kata's gebruikt dan?

In ieder geval hoor jij voortaan ook bij het groepje katanoobs!
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Wie uit onze stam heeft vorige classic precies kata's gebruikt? Jij hoort van af nu trouwens onder het groepje botters, als we die koers op gaan. :)
 
Bovenaan