Top/flop spelers

DeletedUser58227

Guest
Ja interessante vraag wat we van de nieuwe stam USSR vinden.

Umlaud is een vreemde recruit gezien de spelers elkaar niet lekker liggen.
Dan hebben we Eyjaf wat een bewezen stabaccount is.
En dan een kata account rune battleaxe. Wat ook een erg vreemde recruit is gezien de meeste spelers van USSR voorheen fel tegen kata's waren.
Blijkbaar worden al deze idealen toch aan de kant geschoven om hoger in de rankings te geraken als puntje bij paaltje komt.
 

DeletedUser74552

Guest
Ja interessante vraag wat we van de nieuwe stam USSR vinden.

Umlaud is een vreemde recruit gezien de spelers elkaar niet lekker liggen.
Dan hebben we Eyjaf wat een bewezen stabaccount is.
En dan een kata account rune battleaxe. Wat ook een erg vreemde recruit is gezien de meeste spelers van USSR voorheen fel tegen kata's waren.
Blijkbaar worden al deze idealen toch aan de kant geschoven om hoger in de rankings te geraken als puntje bij paaltje komt.
Wil je een invite ? Kan nog wel een kata/stab noob bij als ik jou redenering volg.
 

DeletedUser58227

Guest
Jammer genoeg voldoe ik niet aan jullie eisen. Je zult verder moeten zoeken.
 
Reactiescore
2.303
Ja interessante vraag wat we van de nieuwe stam USSR vinden.

Umlaud is een vreemde recruit gezien de spelers elkaar niet lekker liggen.
Dan hebben we Eyjaf wat een bewezen stabaccount is.
En dan een kata account rune battleaxe. Wat ook een erg vreemde recruit is gezien de meeste spelers van USSR voorheen fel tegen kata's waren.
Blijkbaar worden al deze idealen toch aan de kant geschoven om hoger in de rankings te geraken als puntje bij paaltje komt.

Wie van umlaud kan een ander niet vinden ?
 
Reactiescore
2.303
Paar weken terug.


Andries en jij als ik het me goed herinner. Maar dat is plots verandert zeker?:p

Ik heb altijd al respect voor andries gehad. Kan je vorige classic ook zien.
 

DeletedUser73681

Guest
Hoe is het eigenlijk met justiteel ?

Lekker rustig, 5x zelfde dorp gerecapped. 3 fulls gesloopt edeltje of 12 gesloopt met 2 dorpen. En hoe verloopt de massa?

Kan je over mij beginnen, waar blijft t rapportje?
 

DeletedUser58227

Guest
Heb geen rapportjes. Er werd door rune battleaxe op andere werelden gekatapulteerd zoals w58.
 

DeletedUser74966

Guest
Blijkbaar worden al deze idealen toch aan de kant geschoven om hoger in de rankings te geraken als puntje bij paaltje komt.
Geloof me, dit is het enige beeld dat ik tegenwoordig nog van alle topstammen heb XP

Uiteindelijk gaat alles alleen maar om hoogste in de rankings komen. Ik mis van vele grote acc's die bij mij in stammen hebben gezeten het eergevoel, het stamgevoel of het idee werkelijk ergens deel van uit te maken :p

Natuurlijk zal dit niet voor alle topspelers/stammen gelden, maar ik heb nog weinig positiefs over ^^
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
wrm wordt er hier zoveel gehuild? Bang dat jullie de classic niet meer gaan winnen met bg's?
 

DeletedUser78787

Guest
Can confirm dat jens het account sokaa goed hard heeft lopen kata'en. Hij wist ook dat ik op sokaa in kon loggen en probeerde mij aan te sporen de kata aanvallen te dodgen zodat de katas extra veel damage zouden doen.
 
Bovenaan