Top/Flop spelers

DeletedUser77704

Guest
Naja,
Alles wat in contact heeft gehad met Psy heeft BB's ge-edeld. Dus is het niet alleen Rook :)
Als je dit allemaal als toeval gaat beschouwen klopt er iets niet.

Wel netjes van Coruscant he, die 3x geen VV had aangenomen tegen Lick en ook geen BB's heeft laten edelen.
Iemand zijn geschiedenis zegt voldoende over de speelstyle van een speler.

Er is nooit in opdracht van Nurse BB's geedeld ;) Dus stop maar met jezelf op de borst kloppen :D

Mocht je hier bewijs van hebben gaat Nurse de gevolgen merken, want dit staan wij niet toe binnen Lick. Als dit niet zo is, dan mag je deze beschuldiging niet uiten want dan heb je er geen enkel bewijs van.
 
Reactiescore
634
Er is nooit in opdracht van Nurse BB's geedeld ;) Dus stop maar met jezelf op de borst kloppen :D

Mocht je hier bewijs van hebben gaat Nurse de gevolgen merken, want dit staan wij niet toe binnen Lick. Als dit niet zo is, dan mag je deze beschuldiging niet uiten want dan heb je er geen enkel bewijs van.

Daarom heeft discussie met jou voeren totaal geen NUT.
Buiten dat je tot de Noob klasse blijft behoren, kan je ook niet eerlijk zijn.

Nog paar posten geleden geef je een CF toe.
Jij geeft de contacten van Psy met die spelers toe.

Maar die BB's zijn allemaal Toeval. Allemaal heel toevallig spelers waar Spy contact mee heeft of vv van draait
 

DeletedUser77704

Guest
Daarom heeft discussie met jou voeren totaal geen NUT.
Buiten dat je tot de Noob klasse blijft behoren, kan je ook niet eerlijk zijn.

Nog paar posten geleden geef je een CF toe.
Jij geeft de contacten van Psy met die spelers toe.

Maar die BB's zijn allemaal Toeval. Allemaal heel toevallig spelers waar Spy contact mee heeft of vv van draait

Ik kan jouw niet serieus nemen, ik geef zaken toe als ze zo zijn. Simpel als dat, en om dat te kunnen doen moet er bewijs zijn. Zolang dat bewijs er niet is kan je de pot op bij mij ;) Want zo werkt het in het echte leven ook.

Ik heb jouw nog geen enkel bewijs zien plaatsen enkel vermoedens. Jouw stamgenoot daar in tegen komt met bewijs en die krijgt ook terecht gelijk over dat dorpje wat een CF is.Jij daar in tegen zie ik enkel praten niks bewijzen.

Nergens heb ik bewijs gezien dat Nurse of een ander acc van Lick aanmoedigd tot het edelen van BB, zolang ik dat niet zie klets je gewoon uit je nek omdat je denkt dat toeval niet bestaat. Maar als je goed kijkt zie je dat het geen toeval is, want de accounts die dit deden lagen of onder vuur of noob. Die partijen edelen bb en dat heeft niks met ons te maken. Jij moet toch ook met je jarenlange ervaring weten dat enkel mensen onder vuur of noob dit soort bb edelen?
 
Reactiescore
634
Ik kan jouw niet serieus nemen, ik geef zaken toe als ze zo zijn. Simpel als dat, en om dat te kunnen doen moet er bewijs zijn. Zolang dat bewijs er niet is kan je de pot op bij mij ;) Want zo werkt het in het echte leven ook.

Ik heb jouw nog geen enkel bewijs zien plaatsen enkel vermoedens. Jouw stamgenoot daar in tegen komt met bewijs en die krijgt ook terecht gelijk over dat dorpje wat een CF is.Jij daar in tegen zie ik enkel praten niks bewijzen.

Nergens heb ik bewijs gezien dat Nurse of een ander acc van Lick aanmoedigd tot het edelen van BB, zolang ik dat niet zie klets je gewoon uit je nek omdat je denkt dat toeval niet bestaat. Maar als je goed kijkt zie je dat het geen toeval is, want de accounts die dit deden lagen of onder vuur of noob. Die partijen edelen bb en dat heeft niks met ons te maken. Jij moet toch ook met je jarenlange ervaring weten dat enkel mensen onder vuur of noob dit soort bb edelen?

CF geef je toe
Contact van Psy met de vvérs geef je toe
Overal worden BB's ge-edeld


Dus Justin, bewijs geef jijzelf al, wat voor bewijs vraag je aan mij ?
Of ben je daadwerkelijk zo een Noob om te verwachten dat ik je screen kan sturen dat Psy de edels naar de BB's heeft gestuurd ?
 
Reactiescore
1.278
Ik zei wat ik zie tot op heden zag, had nog geen antwoord van Nurse namelijk ;) Reageerde puur op wat ik zag, en reageerde daarom ook als het wel MB zou zijn. Zoals je ook duidelijk kan lezen, heeft niks met luiheid te maken. Zeg ook wat ik ervan vindt als hij wel mb zou zijn namelijk.

Die speler was namelijk inderdaad al een hele tijd mb:

Hieruit blijkt dat er al voor er enige aanval op AM kwam deze speler als een MB zou worden. Dit kan je dus nooit een recruit bij de vijand noemen of een manier van CF'en omdat nog niemand daar toen lag en AM het geen probleem vond.

Ik ben verheugd dat het niet hetgeen is wat ik verwachtte/dacht, maar..... Toch zet ik er vraagtekens bij dat AM of FACT het geen probleem vond. Vooral aangezien .Lick zelf beweerd geen samenwerkingen te hebben met andere stammen lijkt me het discutabel dat een andere stam toestaat dat een MB stam van een concurrent zich binnen het stamcluster gaat vestigen. Dit ook omdat deze zaken blijkbaar 22-5 al rond waren, maar 12-6 is de stam rise! de stam Nurse pas toegetreden.

In principe als dit alles zonder toestemming van FACT is gebeurt is de kwaal nog erger dan ik verwacht had, vooral met de uitspraken in mijn achterhoofd die jij zojuist deed over MB's in een andere stam zijn cluster. Ik hoop dat je hierop verduidelijkend kan reageren.

Nu over dat dorpje, daar ga ik je gelijk in geven. Ik begreep uit de screen van overnames niet dat ik naar dat dorp moest kijken ;) Dit dorp is idd 100% een CF en ik zie dit graag opgelost worden, ga met Nurse in gesprek voor een oplossing en je hoort hiervan.


Zie ook graag oplossingen voor dit soort zaken, en praat deze daarom ook graag uit en bij bewijs zoals jij nu toont zal ik ook altijd 100% gelijk geven.

Ik ben blij dat je dit ook inziet. Een verwoede poging heb ik gedaan om .Psychedelic Nurse dit ook te laten inzien, maar deze speler vond hierop ingaan onnodig. Dat terwijl ik echt mijn ogen uit mijn hoofd zou schamen mocht in deze tijdspanne tweemaal een CF aan mijn front geconstateerd worden. Dat ze zich ook niet op het AF vertonen verduidelijkt dit alleen maar meer. Erg spijtig.
 

DeletedUser73657

Guest
Nadat archer zijn account compleet verlaten heeft begon hij opeens met bb's te edelen in ons cluster. We hebben hier dan zo snel mogelijk een einde aan gemaakt door al zijn dorpen weg te edelen. Echter ligt er 1 dorp in lick gebied namelijk : 525|580

Natuurlijk was archer zo slim om dus eerst te jumpen voordat hij ons ging kloten ( laten we er van uit gaan dat het archer is en geen vv.)

Het dorp is overgenomen van een of andere phanta rei

b32e3c2740e192364544cb40c6bc1be5.png


We zien hier een ODD stijging van bijna 50k, archer had nooit genoeg troepen om dit zelf te clearen. Daarom heb ik even in de buurt gekeken wel speler er eventueel hulp geboden heeft aan archer.

Al snel komt de speler eagelz naar voren, deze heeft ten tijden van de massa op archer nog ondersteuning gestuurd en wordt geïnternt door , je raad het al , lick.

e36d33bdc84e4cc8933c9b9e88dbbd65.png


Een stijging van net iets meer dan 20k, dit komt vrij goed overeen met een boerderij level van 25.

Het dorp wat archer edelde had recent een boerderij level 25 gebouwd

d05ce41316a02955d4c2fe098c8c2515.png



Ik denk dat het op basis hiervan vrij duidelijk is dat de fusie partner van psy nurse, archer heeft geholpen om te jumpen, om het zo mogelijk te maken dat archer van op afstand ons kan cf'en.

Ik heb echter een gesprek gehad met psy , die zei dat hij van niets wist en hij het laatste dorp van archer ging edelen zodat er geen cf's meer zouden komen. Ik ga er van uit dat dit dan de waarheid is en dat dit in orde komt. Ben echter wel benieuwd naar wat zijn intern/fusie partner eagelz te melden heeft over dit voorval.

Buiten dit voorval heeft hij zoals al eerder vermeld ook OS gestuurd naar archer terwijl zijn stamgenoten net archer aanvielen , ook een erg dubieuze actie. Echter houdt dit lick blijkbaar niet tegen om er mee samen te werken. Deze screen van de avond voor de massa op archer bevestigd dit.

e97da561bbba732ffaa356924c1f615c.png


Volgende keer bevelen delen uitzetten als je je stamgenoten wil naaien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20001

Guest
Wat een modder gooien toch weer. De propaganda vliegt ons om de oren. Maar kan nu niet zeggen wie er aan de winnende hand is. Coruscant in ieder geval niet.
 

DeletedUser78517

Guest
Best een passende reactie als je niet meer onder de bewijzen kan uitkomen :D

Staan een paar mooie berichten met bewijzen erin en dan die moddergooien noemen terwijl jouw reactie de enige is waar modder inzit na een reeks mooie posts o_O
 

DeletedUser20001

Guest
Nee het Coruscant blijft de gehele tijd op hetzelfde terug komen dat wij VV's draaien tegen jullie en dat er in jullie cluster genobeld wordt etc.

Raad is begonnen met het nemen van VV's tegen ons (Valar op Eriksuwana)
Een mb die een dorp pakt in het cluster van pittige pit omdat die daar een mooi dorp zag (who cares, stuur een aanval en een trein en je hebt het dorp)
Coruscant is zelf begonnen met kata's op ons te sturen.

Dus ik weet niet wat nu het probleem is, vecht het ingame uit en loop niet te zeuren als er een dorp in jouw cluster genobeld wordt. Ik ben nog vanaf w1, daar deden we juist altijd CF's maken. Heerlijk om vanuit daar te walgen en dorpen te edelen.

Ik zou niet inzien waarom dat nu niet zou mogen, maar goed dat is mijn mening.
 

DeletedUser72949

Guest
Een mb die een dorp pakt in het cluster van pittige pit omdat die daar een mooi dorp zag (who cares, stuur een aanval en een trein en je hebt het dorp)

Echt een zinloze reactie dit...

Als we langs beide kanten geen cf willen zien dan moet je er nu ook niet met jouw reactie zo ligt overgaan. Maak je je eigen als stamleider nog meer belachelijk...
 

DeletedUser20001

Guest
Ik ben geen stamleider, speel op dat account. Maar bemoei me niet met leider taken. Zoals ik al zeg, ik geef mijn mening. Ik kan me niet druk maken om een CF en als er 1 bij mij gezet wordt dan moet ik zorgen dat ik alles eromheen stack en/of ervoor zorg dat dat dorp in mijn bezit komt door er 20 clears op te smijten.
 
Reactiescore
1.278
Mooi dat er uiteindelijk toch een antwoord komt uit kamp psy, echter over de inhoud van het antwoord ben ik minder te spreken.... staat namelijk vol met onwaarheden. Ook word er een fors gedeelte van hetgeen wat het account psy. wordt verweten niet behandeld. Ik zie niks over CF's en het recruteren van MB's in andere stamclusters terug.. daarnaast wordt de post van Zenj maar zeer selectief behandeld. Jammer een gemiste kans, ik hoop dat Justinwebs zo vriendelijk wilt zijn je op deze vlakken bij te staan. Ik zal antwoorden op het gedeelte dat gaat over mijn account(pittige pit).

Hier ben ik uiteraard achteraan gegaan, en dit voorval is makkelijk te verklaren met mijn huidige kennis van zaken. E4glez had een PGB met Archer Maximus, het zijn goede bekenden van elkaar vanuit een andere wereld.

Echter dreigde raadslid, Pittige Pit, dat als hij Archer Maximus niet zou aanvallen zijn "optie" tot het joinen van Raad zou verliezen, hierna heeft E4glez definitief de kant van Archer Maximus gekozen, want het vanuit Raad eisen om een stab is verre weg van zoals er vanuit Raad vermeld word "fair" play.

Je beschuldigd raad van het eisen van een stab van E4glez, een forse beschuldiging richting raad. Helaas is deze slecht tot niet onderbouwd, ik vraag me namelijk oprecht af of je de gesprekken tussen E4glez en pittige pit hebt gelezen? Hieronder de enige twee mededelingen van E4glez die iets zeggen.

4b0471fd2932fc3625141d397d09b1df.png

44ada8ec89671c6689ff2bde012074b7.png


Ik ben benieuwd hoe volgens jou Raad op de hoogte moest zijn van een PBG tussen E4glez en Archer Maximus als deze niet door E4Glez wordt aangegeven. Hiernaast is er nooit met E4glez over een mogelijke toetreding tot Raad gesproken. Hieronder een citaat van jou.
dusdanig vaak iemand onterecht aan de schandpaal word genageld


Daarnaast dat de speler van SatJ, leider Fact., naar alle waarschijnlijkheid bij een Raadslid als co verder gaat bevestigd echter alleen maar meer hoe erg, een aantal leden, van Raad de wereld proberen te manipuleren / verzieken. E4glez vermeldde dan ook dat Satj de spelers van Fact had verkocht zonder enig overleg of poll.

Na dit stuk meerdere keren gelezen te hebben snap ik werkelijk waar nog niet wat je met "spelers van Fact had verkocht zonder enig overleg of poll" bedoeld.

Maar inderdaad je hebt gelijk, archer maximus een speler van Fact fuseerde met de speler finesthours. Ja inderdaad u leest het goed de speler die Fact verliet voor hide!, en in dezelfde nacht nog Fact aanviel. Deze fusie is archer maximus door de speles van Fact niet in dank afgenomen en laten we eerlijk zijn dat valt ze niet kwalijk te nemen. Vooral met de kennis dat tijdens de fusie Archer Maximus dorpen heeft gestackt van Finesthours om er zo voor te zorgen dat wij(pittige pit) die dorpen niet pakte, maar ook zijn eigen stamleden liepen hierop dood. Die werden pas ingelicht toen de fusie halverwege was. Sinds deze gebeurtenis kregen we als Raad enkele dorpen van Fact aangeboden, het is ons er niet bijvertelt dat die dorpen bedoeld waren om een sterk front tegen archer maximus te vormen, maar die aanname doe ik wel.

Toch waren er in Fact voldoende spelers over die daadwerkelijk na de leave van Archer maximus tegen hem wilde strijden. Een voorbeeld die mij direct binnen schiet is timmethy, een loyale speler die al meerdere keren op deze wereld pech heeft gehad met zijn stamgenoten. (kipkalkoentje, finesthour en nu archer maximus). en erop gebrand was met al zijn offensief op archer maximus te lopen.
Deze speler is gewoon direct gestabt doordat E4gles ondersteuning heeft gestuurd. Dan mocht er dan een PBG zijn ,mij lijkt toch zeker dat een stam voorgaat.
Ik val hierom ook bijna van mijn stoel al merk ik je hier je intern/fusie partner aan het verdedigen bent, met duidelijk geen kennis van de zaken waarover je spreekt.

Ook wij willen graag eerlijke en duidelijke afspraken over verschillende zaken zodat deze huidige problemen kunnen worden opgelost en voorkomen in de toekomst. Daar heb ik het AF echter niet voor nodig. Als iemand een probleem met zowel ons als persoon/account als zowel met Lick heeft, of iets wil overleggen staan we hier uiteraard open voor, mits dit op een nette en fatsoenlijke manier word gedaan. Ik vind dan ook dat er eerst daadwerkelijk tussen de desbetreffende personen contact moet zijn geweest, voor er hier op het AF om moord en brand word geschreeuwd en de situatie volledig uit zijn verband word gerukt.

Ik heb in eerste instantie contact met jullie opgezocht, maar ik verwacht dan wel dat ik serieus genomen word. Niet dat ik een lange mededeling naar jullie stuur en jullie niet eens de moeite nemen om erop in te gaan. Het AF is voor mij altijd een laatste redmiddel, dat valt ook wel te zien aan mij AF geschiedenis, ben al een tijd niet meer heel actief geweest. Toch een hele prestatie van jullie om mij weer aan het posten te krijgen.

ik zal mij slechts één maal op het forum vertonen, omdat er tegenwoordig dusdanig veel modder word gegooid en dusdanig vaak iemand onterecht aan de schandpaal word genageld waardoor ik mij niet genoodzaakt voel om me hier teveel in te mengen.

Ik hoop dat je dit niet echt meent, mocht je dit wel menen heb ik er eerlijk gezegd geen woorden voor.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69481

Guest
Beste lezers van het forum,

Maar als er aanvallen worden verstuurd ( vanaf coruscant ) van een dusdanig laag niveau verdien je deze dorpen echter ook niet. Al helemaal niet als er word gedreigd dat de aanvallen doorgelaten dienen te worden, of dat er anders kata's worden gebruikt.

Dan komen we gelijk bij het volgende punt uit: Het gebruiken van kata's op de smederij van SBL is een lage actie van een ander niveau, en dat alleen maar omdat er een keer geen vv werd afgegeven na de eerste aanvalsgolf, of er niet word gerunt nadat er een paar aanvallen binnen komen. Dan kunnen de statistieken van Coruscant nog zo ''goed'' zijn, maar volgens mij weet iedereen precies hoe de vork hier in de steel steekt.

Want zeg nou zelf, hoeveel tegenstand hebben de geweldige spelers van Coruscant, althans wat blijkt uit verschillende PM gesprekken met het account, nou daadwerkelijk gehad.

Hier wil ik even op reageren. Je geeft hier aan dat onze aanvallen van een laag niveau zijn. In tegenstelling tot Lick hebben wij geen massa nodig om een speler van 60k te kunnen edelen. Daarnaast was Furore ook al lange tijd niet actief, dan gaan we niet ons best doen met aanvallen. Verder gingen we er ook niet vanuit dat er vanuit Lick vv gedraaid ging worden, al zeker niet als jullie stam leider reeds op de hoogte was van het feit dat er vanuit ons account al 3x geweigerd is om vv te pakken buiten de stam om op deze manier te deffen tegen lick. Verder hoef je als account van lick geen opmerking te maken over weinig tegenstand. Daar is lick tot nu toe toch wel heer en meester in deze wereld. Jouw account kan er ook iets van met een hele eigen MB stam.

Over het gebruik van de kata's wil ik nog een ding zeggen. Het heeft uiteindelijk toch ook een positief effect gehad. Het vuil spel vanuit jouw account komt nu toch langzaam maar zeker boven water.
 

DeletedUser77704

Guest
Ik ben tot op heden nog alles aan het uitzoeken, aangezien ik niet bekend ben met alle nieuwe gebeurtenissen die zijn genoemd. Tot ik beter in de details kan treden ga ik geen verdere conclusies/argumenten aanvoeren die ik niet kan onderbouwen. Tot op heden vond ik de uitspraken van Nurse voor een gedeelte verhelderend i.v.m. de duur van samenwerkingen/tijdlijn, ook blijkt eruit dat er oplossingen zijn aangedragen wat ik toejuich. Maar omtrent de mb-stam/nieuwe recruits zie ik nog geen overtuigend bewijs dat het echt zo is, maar ook niet dat het niet zo is. Daarom word dit nog vervolgd.

@stef 14 - Onze aanvallen de eerste keer op NG hadden wij dat zelfde probleem, toen bleek er VV'ers te zijn die aan het deffen was wat je niet verwacht (toen gingen we ook op heel de stam en niet enkel op 1 speler). Dan pak je het de volgende keer wat serieuzer aan ;) De fakes van stamgenoten waren welkom, maar uiteindelijk is echte werk gewoon gebeurt door onszelf met onze buren, dus een stammassa kan je het niet noemen ;) Daarbij is een hele stam weggespeeld niet enkel een speler van 60k. Want ben met je eens dat als je het niet verwacht je niet je best gaat doen. Je wilt je slaap wel een ander keer verspillen dan voor zoiets ;)
 
Reactiescore
634
Het is laatste tijd (jaren) rage geworden door enkele spelers om zichzelf op te hemelen en nog erger zichzelf uit te geven als Fair speler.
Maar als je naar hun speelstyle kijkt, dan is dit verre weg van Fair Spel.

Als een speler tegen de vijand toe bv geen VV draait uit Fair Spel, maar de tegenstander beslist hier alsnog VV te draaien, is dit hun keus.
Nu wordt hier tegen Coruscant uitgehaald, dat zij enkel door de VV een reactie hebben uitgevoerd is een goedkope argument.
Er wordt zeer weinig over de ge-edelde BB's gesproken.
Als je de VV in combinatie met de ge-edelde BB's in acht neemt, dan zal er meer duidelijk zijn waarom er een Actie=Reactie was uitgevoerd.

Nu kan een account wel zeggen, dat zij niks met die BB's te maken hebben.
Maar als er meerdere BB's zijn ge-edeld door spelers waar die account mee contact heeft of heeft gehad, zegt dit genoeg.

Buiten de bovengenoemde en eerder genoemde zaken op AF, is er niemand, die Coruscant kan beschuldigen:
- van het edelen van BB dorpen of laten edelen van bb dorpen
- het zoeken naar spelers die info willen lekken of spelers bang maken en hierdoor voor hem te laten spelen
- de groei te danken hebben aan interns (check de stats maar, dan zal er duidelijk zijn dat de dorpen van toenmalige rang 1 en rang 2 stammen veelal zijn ge-edeld
- ook kan er in de eerdere werelden (w48/w54) terug gelezen worden, hoe de vijand of stamgenoot het ervaren heeft om met/tegen Coruscant te gespeeld te hebben.

Meeste spelers, eigenlijk 1 na ken ik niet van eerdere werelden en kan dus ook niet over jullie speelstyle iets zeggen.
Opzicht boeit jullie speel style ons ook niet zoveel.
Enige waar wij reactie op geven, is als 1 van jullie zich uit gaat maken voor Fair Spel, maar achteraf blijkt dat dit niet zo is.

Vanuit Raad was er op eis van Lick een reactie geplaatst over de Kata gebruik van Coruscant.
Dit wordt door Lick gezien als een uithaal naar ons account toe. Of dit werkelijk zo is kunnen jullie aan Hidde vragen.
Buiten hetgeen wat erover is getypt, zie ik jullie leider(s) niet meer dan erkenning van de CF via BB's

Is de leiding van Lick dan zo zwak om niet hier openlijk voor uit te komen en enkel erkennen van de CF via BB.
Opzicht is de erkenning van de CF al een zwakte. Want door die zwakte is de actie = reactie vanuit Coruscant ook te verklaren.

index.php
index.php


De tijdstippen waarop de bb's zijn geedelt en het moment van de eerste vv

Dus jij beweert dat de eerste contact op 12-06 na 6:31 uur is geweest en ongeveer een uur later de VV is aangenomen ?

Zou het bijna willen geloven :)
Ook dat jullie in de zusjes stam van elkaar zaten, laten we buitenbeschouwing

http://nl.twstats.com/nl61/index.php?page=player&mode=tribe_changes&id=2150624
http://nl.twstats.com/nl61/index.php?page=player&mode=tribe_changes&id=487755098

Al helemaal niet als er word gedreigd dat de aanvallen doorgelaten dienen te worden, of dat er anders kata's worden gebruikt.

Neem aan dat je dit kan bewijzen ?

Want zeg nou zelf, hoeveel tegenstand hebben de geweldige spelers van Coruscant, althans wat blijkt uit verschillende PM gesprekken met het account, nou daadwerkelijk gehad.

Goedkoop reageren is ook een kunst. Check de stats en zie welke spelers/stammen Coruscant heeft aangevallen/weggespeeld.

Rang Naam Stam Verslagen
1 Coruscant
112663_thumb
Raad. 2,86 Mil.

17 .Psychedelic Nurse
113220_thumb
.Lick 960.116

daarnaast wil ik nogmaals aangeven dat wij op .Psychedelic Nurse TEGEN het edelen van barbarendorpen zijn, daarom hebben wij ook aangeboden om dorpen gedeeltelijk uit te bouwen en vervolgens af te staan

Nu over dat dorpje, daar ga ik je gelijk in geven. Ik begreep uit de screen van overnames niet dat ik naar dat dorp moest kijken ;) Dit dorp is idd 100% een CF en ik zie dit graag opgelost worden, ga met Nurse in gesprek voor een oplossing en je hoort hiervan.

Dus ik weet niet wat nu het probleem is, vecht het ingame uit en loop niet te zeuren als er een dorp in jouw cluster genobeld wordt. Ik ben nog vanaf w1, daar deden we juist altijd CF's maken. Heerlijk om vanuit daar te walgen en dorpen te edelen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77704

Guest
Beste leden van het AF en bij nadruk leden van Raad.,

Naar aanleiding van de bovengenoemde verwijten/beschuldigingen hebben wij intern door iemand die niet van het geheel op de hoogte was een onderzoek laten doen naar alle gebeurtenissen om daaruit conclusies te kunnen trekken. Deze persoon kreeg toegang tot alle berichtgeving van o.a. Nurse en mb om alle lijnen na te kunnen trekken. Vanuit dit willen wij de volgende zaken concluderen/samenvatten.


Feitelijke gebeurtenissen

De bovenstaande gebeurtenissen zoals worden genoemd in het algemeen kunnen wij niet voor de volle 100% ontkrachten, daarom betrachten wij dit ook niet te doen. Als we hierop in gaan zullen we deze ja-nee discussie enkel maar voeren en daar zit niemand op te wachten. Omdat zaken nog 100% bewezen/ontkracht kunnen worden zijn we nagegaan waar de oorsprong lag van de ontstane CF/toetreden van MB. Hierbij gingen wij vooral kijken wat de intentie was erachter en hoe hoog er werd gespeeld. En dit is de insteek geweest van onze onderzoeker.



Conclusie onderzoeker

Vanwege de lengte in een spoiler
Beste allemaal,


Op vraag van Justin heb ik alle post m.b.t. de acties van het account .Psychedelic Nurse doorgenomen. Deze vraag werd mij gesteld omdat ik samen met de leiding van Raad onderhandel over het maken van afspraken met betrekking tot het plaatsen van CF’s en het gebruiken van kata op gebouwen van de vijand. We zijn als stam zeer bezorgd over onze uitstraling alsook over de wijze dat we samen de wereld gaan bekampen. Justin gaf me de opdracht, los van het resultaat, om zo objectief mogelijk te kijken naar de posts, de inhoud en de verder approach.


Ik richt me graag op de onderbouwde posts van Kingsdorp omdat deze een zekere maturiteit, respect en objectiviteit bevatten. Bovendien nodigt Kingsdorp uit tot verbinding door erkenning te geven voor de zorgen en behoeften van de ander.


De feiten die worden aangebracht, ik heb ze zelf nagekeken, bevatten een grote relevantie en correctheid dewelke ik niet kan en wil weerleggen. Ik kies er bewust voor om niet alles te weerleggen omdat het allemaal in de details zit alsook in de invulling ervan. Bijvoorbeeld over het thema “het aannemen van VV” kan ik zelf ook belastende bewijzen voorleggen. Ik kies ervoor om deze enkel voor te leggen ingame aan de leiding van Raad. Het zou de discussie opnieuw oplaaien en het drijft ons eerder verder van elkaar dan dichter.


De enige die iets kan vertellen over de intrinsieke motivatie van de keuzes die werden gemaakt zijn de spelers van het account .Psychedelic Nurse zelf. Ik ben geen leider, maar de open cultuur in de stam zorgt ervoor dat we allen zeer goed op de hoogte zijn. Nergens werd opdracht gegeven om een CF te plaatsen, nergens werd opdracht geven om doelbewust acties te ondernemen die het charisma van de stam zou kunnen schaden. Let op, ik wil zeker mijn collega’s niet in de schijnwerpers plaatsen als schuldenaren, in tegendeel! Wel wil ik me inleven in de grote betrokkenheid die ik van hen voel, de actiegerichtheid alsook de actiesnelheid die ik ervaar alsook de houding om van elke opportuniteit een kans te maken.


Het is net daar denk ik dat, in de combinatie van hun talenten, dat ze zijn doorgeschoten. Zeg ik dan dat ze impulsief en ondoordacht hebben gehandeld? Ik zie dat eerder als ageren op de korte termijn met de lange termijn niet in het vizier, zonder kennis van gebeurtenissen die hieruit zouden voortvloeien.


Ik ben ervan overtuigd dat de discussie zijn doel heeft bereikt. Het stilzwijgen dwingt tot groot nadenken, en dwingt ons verder te kijken…. . Net zoals Kingsdorp het probeert, lijkt het me opportuun om vanuit de verbinding verder te werken om de oorlog op vlak van vorm wat aan te sturen. We kunnen niet slagen in dat mooie doel als we persoonlijk blijven. Ik geloof in de ‘gemeenschappelijkheid’ van de behoeften want dat is wat ons nu al bindt namelijk er samen een leuke wereld van maken.


Mijn pleidooi is simpel en duidelijk! We erkennen wat moet erkent worden, we overleggen met de leiding van Raad hoe we deze wereld samen gaan verder spelen en slaan de volgende bladzijde van deze maar al te trage wereld om.


Mijn laatste deel in mijn betoog gaat niet over de inhoud van de vorige posts maar wel over de vorm. Ik huiver ervan als ik lees hoe sommigen de taak van het ‘leiderschap’ en de uitvoering ervan op zodanige wijze aanpakken dat spelers persoonlijk worden aangepakt. Niet alleen Justin maar ook Hidde proberen het beste uit hun stam te halen, elk op hun manier! Respect van elk lid voor elke leider is geplaatst denk ik dan. TW kan dan voor sommigen van ons de belangrijkste bijzaak in het leven zijn, voor leiders is het vaak geen bijzaak!


Geert



Conclusie die getrokken kan worden

Feitelijk is er niks waaruit blijkt dat Nurse van enige kennis was over de gebeurtenissen, laat staam bij opdrachtgeving betrokken is. Uit alle berichtgeving blijkt dat hij baalt van gebeurtenissen die hij neit in de hand had en de toevalligheden die de accounts overlapte, toch verklaarbaar waren.

Zo zijn barbaren edelen acties (zoals ik eerder benoemde) van de minder goede spelers, of spelers die een zwaar front hadden. Helaas waren de betrokken accounts allemaal dit type accounts. Ook is het op gebied van rekruteren van mb's altijd open en eerlijk geweest, en blijkt uit sommige gesprekken dat er een machtsstrijd bezig was over welke spelers als mb zouden functioneren voor Raad of voor Lick. De optie die Nurse kreeg om een hele stam in 1x als mb te krijgen werd daarom (terecht) met beide handen aangegrepen. Hier is hun niks verwijtbaars aan en de ligging zoals deze was op moment van bespreken was niks illigaals aan.

Ook zijn alle aantijgingen tegen de fusiepartner bevestigd en was Nurse hiervan niet op de hoogte. Het account Nurse wil namelijk niks met het account Archer Maximus verbonden zijn, en heeft meermaals samenwerkingen van de hand gedaan. Wij vinden Nurse daarom in geen enkel opzicht verwijtbaar wat er gebeurd is en begrijpen daaorm hun reacties op de aanvallen die zij kregen over zaken waar zij niks vanaf wisten.



Gevolgen

Na overleg met Nurse, kwamen vanuit Nurse opties hoe ze deze vervelende zaken wilden compenseren omdat ze de situatie vervelend vinden voor Raad. Hierop word het volgende gedaan:


- Alle dorpen van king op het continent waar Raad domineert op het moment worden per direct (in overleg, dus niet blind aanvallen met gevolgen) afgestaan

- MB's hebben een laatste waarschuwing gehad over het maken van CF/Edelen van bb in andermans cluster (zij leven ook de regels na die straks worden opgesteld met dezelfde gevolgen zoals worden bepaald op het moment tussen Lick en Raad)

- Indien gewenst worden de 3bb bij Furore per direct aan een mb afgestaan, wij vinden dit nog steeds geen CF op moment van edelen. Maar indien dit een leuke wereld in de weg zou zitten, gaan we daar niet moeilijk over doen.



Hoe nu verder?

Raad en Lick zijn nu druk in onderhandeling over algemene afspraken omtrent kata-gebruik en cf'en. Wij gaan hier uit komen samen en hopen dat alle stammen op 61 zich hierbij aansluiten.


Voor de stam Lick is deze kwestie nu gesloten, wij gaan geen enkele toelichting meer geven of verdere concessies doen. Aangezien wij vinden dat wij geen oorzaak er aan hebben vinden wij ons verzoeningsoffer meer dan schappelijk.


Wij hopen op een leuke wereld, en moge er een waardige eindstrijd losbarsten.


Justin - Stamleider .Lick
 
Reactiescore
1.278
@JustInWebs
Ik ben blij dat .Lick stappen heeft genomen om tot een passende oplossing te komen. De onderzoeksresultaten die door Geert zijn opgesteld zijn duidelijk en waarheidsgetrouw, ik kan mezelf volledig in dit onderzoek vinden.

Minder kan ik mezelf vinden in de conclusies die zijn getrokken op basis van de onderzoeksresultaten, ze bevatten naar mijn inziens onjuistheden. Toch zal ik hier niet verder op ingaan om de kloof tussen beide stammen niet verder te verbreden. Laten we het verleden achter ons laten en focussen op afspraken tussen beide stammen die een spannende maar ook waardige eindstrijd mogelijk maken.
 

DeletedUser73657

Guest
Het vuile spel van .Psychedelic Nurse

Beste leden van het w61 AF, wegens een reeks van dubieuze acties voel ik mij genoodzaakt om de speler .Psychedelic Nurse hier op het AF, aan de schandpaal te nagelen. Er zijn vanaf onze kant genoeg pogingen geweest om het in game of via de leiding van onze stammen op te lossen, maar Psy nurse heeft geen enkele keer ook maar 1% inzet getoond om mee te werken.

Een tijdje geleden is er veel heen en weer modder gegooid tussen raad & lick. Uiteindelijk hebben deze stammen het op een akkoord gegooid. Er zouden afspraken gemaakt worden zodat deze wereld op een faire en toffe manier uitgespeeld kon worden. Een van deze afspraken was dat 3 dorpen van king@marcel , een MB van psy nurse naar het account pittige pit zouden gaan.

We hebben toen contact gehad met psy, en zoals je kan afleiden uit het pm verkeer was deze ook op de hoogte dat er dorpen zouden afgestaan worden

1e4c34089cbfa78e4728d27f81c1fe73.png


Het zou gaan om 3 dorpen leeg zetten , waarvan 1 dorp maar net 3k punten heeft. Dat kan dus niet erg lang duren dachten wij. Nadat wij gisteren ( 3 dagen na het eerste contact ) nog niks gehoord hadden zijn we dus opnieuw in gesprek gegaan

4d717f8f6954f0025e8c6ad296b42617.png


We kregen niet eens een antwoord op de vraag waarom het 3k dorp nog niet naar ons kon gaan. Wij hebben met minstens 5 verschillende personen van lick contact gehad om te vragen wat precies het probleem was met deze dorpen leeg te zetten. Geen enkel persoon kon daar een antwoord op geven. Enkel Justin ( leider van lick ) kon toegeven dat dit op niks trok en dat die dorpen al lang leeg moesten zijn. Hij zou met psy in gesprek gaan hierover. Ik weet dat Justin zijn best doet en geloof hem als hij zegt dat hij het gaat fixen. Echter kregen we gisteren te horen dat hij zelf stopt met leiding te geven omdat hij het niet eens is met zijn stamgenoten. Dit gebeurde vrij kort na ons geklaag over psy ( wat niet de eerste keer was.) Dus chapeau aan psy nurse, je bent zo een kutspeler dat je eigen leiding je al niet meer hoeft :)

ce87d25d4a34da41a8201cb7ac282516.png


f0beb146cc5917d85133eff48668316b.png


Het verhaal blijft jammer genoeg verder gaan. Vandaag kwam ik er achter dat sinds gisterenmiddag de dorpen van king marcel worden afgebroken.

eaccb253a23dc2b9f10691a01d5c6412.png


5bd7fcc88c9f78974578a9a4383236b6.png


1bbe6b7b753290d5488d6e92bc55a08e.png


Als kers op de taart hebben we ook nog vernomen dat de speler eagelz als versterking komt op het account Psy nurse. Deze past zeker bij het plaatje van hun account en zal een absolute meerwaarde hebben in het verzinnen van meer naaistreken. Ik verwijs u graag door naar mijn eerdere post over deze speler, die een stabber hulp aanbood om ons te kunnen cf'en via barbaardorpen. En os stuurde naar een speler die onder vuur lag van zijn stamgenoten.

Het bewijs dat deze speler op psy nurse gaat spelen kan ik vanavond posten , dat heb ik momenteel nog niet. Maar dit is bevestigd door een speler van lick die volgens mij ook lid is van de leiding.

Nadat archer zijn account compleet verlaten heeft begon hij opeens met bb's te edelen in ons cluster. We hebben hier dan zo snel mogelijk een einde aan gemaakt door al zijn dorpen weg te edelen. Echter ligt er 1 dorp in lick gebied namelijk : 525|580

Natuurlijk was archer zo slim om dus eerst te jumpen voordat hij ons ging kloten ( laten we er van uit gaan dat het archer is en geen vv.)

Het dorp is overgenomen van een of andere phanta rei

b32e3c2740e192364544cb40c6bc1be5.png


We zien hier een ODD stijging van bijna 50k, archer had nooit genoeg troepen om dit zelf te clearen. Daarom heb ik even in de buurt gekeken wel speler er eventueel hulp geboden heeft aan archer.

Al snel komt de speler eagelz naar voren, deze heeft ten tijden van de massa op archer nog ondersteuning gestuurd en wordt geïnternt door , je raad het al , lick.

e36d33bdc84e4cc8933c9b9e88dbbd65.png


Een stijging van net iets meer dan 20k, dit komt vrij goed overeen met een boerderij level van 25.

Het dorp wat archer edelde had recent een boerderij level 25 gebouwd

d05ce41316a02955d4c2fe098c8c2515.png



Ik denk dat het op basis hiervan vrij duidelijk is dat de fusie partner van psy nurse, archer heeft geholpen om te jumpen, om het zo mogelijk te maken dat archer van op afstand ons kan cf'en.

Ik heb echter een gesprek gehad met psy , die zei dat hij van niets wist en hij het laatste dorp van archer ging edelen zodat er geen cf's meer zouden komen. Ik ga er van uit dat dit dan de waarheid is en dat dit in orde komt. Ben echter wel benieuwd naar wat zijn intern/fusie partner eagelz te melden heeft over dit voorval.

Buiten dit voorval heeft hij zoals al eerder vermeld ook OS gestuurd naar archer terwijl zijn stamgenoten net archer aanvielen , ook een erg dubieuze actie. Echter houdt dit lick blijkbaar niet tegen om er mee samen te werken. Deze screen van de avond voor de massa op archer bevestigd dit.

e97da561bbba732ffaa356924c1f615c.png


Volgende keer bevelen delen uitzetten als je je stamgenoten wil naaien.

Hieronder dus een samenvatting

- Niet naleven van afspraken
- Dorpen die afgestaan moeten worden afbreken
- Bewezen stabber aannemen op account

Ik ben benieuwd wat lick hier over te melden heeft , ik verwacht een statement over dit heel gebeuren en een gepaste sanctie voor elk van deze 3 naaistreken. Ook stel ik voor dat de 3 dorpen van marcel terug worden opgebouwd en ten laatste morgen leeggezet zijn. Indien dat niet het geval is kunnen wij enkel concluderen dat lick achter het spel van psy nurse staat. En dat zal grote gevolgen hebben voor het faire verloop van w61.
 
Bovenaan