Top/Flop spelers

DeletedUser73657

Guest
525|580

Stabber Maximus vlucht naar lick gebied , toevallig :D
 
Reactiescore
634
Je hebt helemaal gelijk Justin !

Raad draaide VV, dus doet Lick dit nu ook.

Lick legt nu via hun aanhang CF, zelfs BB's. Dus moet Raad dit nu ook laten doen zodat we dezelfde nivo blijven behouden :).
Als er ook maar 1 iemand zijn mond opentrekt en zegt dat er geen CF afspraken zijn, Dan is die persoon eerste klasse NOOB !
 

DeletedUser77704

Guest
Je hebt helemaal gelijk Justin !

Raad draaide VV, dus doet Lick dit nu ook.

Lick legt nu via hun aanhang CF, zelfs BB's. Dus moet Raad dit nu ook laten doen zodat we dezelfde nivo blijven behouden :).
Als er ook maar 1 iemand zijn mond opentrekt en zegt dat er geen CF afspraken zijn, Dan is die persoon eerste klasse NOOB !

Laat me dan eens al die CF's zien die via VV zijn gekomen, of überhaubt zijn gekomen via bb?

Wel fijn dat je eindelijk inziet dat ik gelijk heb, jammer dat je alweer van onderwerp veranderd waar je weer iets uitkraamt zonder bewijs, dus ben nieuwsgierig ^^ Wij zijn namelijk ook tegen ongeoorloofde CF
 
Reactiescore
634
Justin,

Dat jij een Noob bent is nu inmiddels al duidelijk.
Heb geen zin om jouw eigen teksten te gaan citeren, om aan te tonen dat je jezelf weer aan het tegenspreken bent.

Maar in mijn ogen is een speler die zich fair speler noemt
Tegen:

- VV van niet stamgenoten
- Tegen Kata
- Tegen CF

Wil je bewijs :)
Markeer dan de aanhang van Lick en zie waar en wat jullie aanhang nu aan het edelen zijn :).
Nu kan je als een echt Noob gaan zeggen dat er geen CF afspraken zijn. Kom dan wel niet meer aanzetten met dat je Fair Speler bent :)
 

DeletedUser77704

Guest
Ik zie nog steeds geen enkele CF nu ze gemarkeerd zijn. Dus kom eens met bewijs i.p.v. weer zwakke praatjes om geen bewijs te hoeven showen
 
Reactiescore
634
Ik zie nog steeds geen enkele CF nu ze gemarkeerd zijn. Dus kom eens met bewijs i.p.v. weer zwakke praatjes om geen bewijs te hoeven showen

CF is een dorp edelen die niet aan de front ligt van je tegenstander.
Dus alles wat je achter de front dorpen van je tegenstander edelt valt onder CF.

CF via BB is weer een heel ander verhaal, dat is nog lager

Maar goed, waarom een NOOB uitleggen wat een CF is, als die aankomt zetten van dat de dorpen pas zijn ge-edeld en daarom dorpen die nu worden ge-edeld in zijn cluster geen CF zijn.
Eerste keer trouwens dat ik zo een domme opmerking hoor Justin, je maakt je NOOB klasse weer waar
 

DeletedUser77704

Guest
CF is een dorp edelen die niet aan de front ligt van je tegenstander.
Dus alles wat je achter de front dorpen van je tegenstander edelt valt onder CF.

CF via BB is weer een heel ander verhaal, dat is nog lager

Maar goed, waarom een NOOB uitleggen wat een CF is, als die aankomt zetten van dat de dorpen pas zijn ge-edeld en daarom dorpen die nu worden ge-edeld in zijn cluster geen CF zijn.
Eerste keer trouwens dat ik zo een domme opmerking hoor Justin, je maakt je NOOB klasse weer waar

Wat ben je weer een lekkere droeftoeter. Onderstaande is aan de hand:

r63hksmvzu.png


Dit is nooit een CF. Tijdsduur doet er wel toe op dit moment, want is niet dat deze mb in de cluster van Pittige Pit is gejumpt.
 
Reactiescore
634
Gelukkig zijn er Fair Spelers binnen Lick en die aangeven dat dit wel degelijk CF zijn.
Het edelen van BB's in iemand anders zijn cluster is echt laagste van laagste.

Maar goed, Justin kom nooit meer aanzetten van dat jij Fair Speler bent.
Anders vraag aan jouw stamgenoot waarom hij dat wel een CF vindt en er actie tegen gaat ondernemen en jij hier zit te beweren dat dit geen CF zijn
 

DeletedUser77704

Guest
Gelukkig zijn er Fair Spelers binnen Lick en die aangeven dat dit wel degelijk CF zijn.
Het edelen van BB's in iemand anders zijn cluster is echt laagste van laagste.

Maar goed, Justin kom nooit meer aanzetten van dat jij Fair Speler bent.
Anders vraag aan jouw stamgenoot waarom hij dat wel een CF vindt en er actie tegen gaat ondernemen en jij hier zit te beweren dat dit geen CF zijn

Toevallig zegt heel de stam het met me eens te zijn, want ik spreek vanuit de stam. Show me eens bewijsje dat mijn stamleden zoiets zeggen? Want ik hoor hier enkel bla bla bla van jouw en geen bewijs niks. Willen graag namelijk een standpunt met elkaar innemen.



Wat doet een MBer nu ook aan het front van een speler?

Eerst was dat geen front, Raad edelde lekker snel daar door ;)
 

DeletedUser73162

Guest
Momenteel is de kwestie opgelost. Na een goed gesprek tussen Pittige Pit en Psychedelic Nurse is deze kwestie afgerond en kunnen we hopelijk allemaal normaal doen. Verder zijn er tussen de spelers gesprekken gaande voor vervolg afspraken, iets wat ik hoop dat Raad en Lick binnenkort ook afspreken.

Voor nu bedankt aan Psychedelic Nurse en Pit voor snelle en goede respons.
 
Reactiescore
831
Eerst was dat geen front, Raad edelde lekker snel daar door ;)

Dat is toch compleet jullie fout dan? Het is de bedoeling dat je je MBs verdedigd en daarvoor in ruil geen slechte moraal moet ondergaan.

MBs recruteren. Ze niet verdedigen en dus niet opneemt in je cluster maar wel gaan huilen als de vijand het wel doet?
Dan ben je gewoon dom bezig in mijn ogen..
 

DeletedUser77704

Guest
Dat is toch compleet jullie fout dan? Het is de bedoeling dat je je MBs verdedigd en daarvoor in ruil geen slechte moraal moet ondergaan.

MBs recruteren. Ze niet verdedigen en dus niet opneemt in je cluster maar wel gaan huilen als de vijand het wel doet?
Dan ben je gewoon dom bezig in mijn ogen..

Wij zeuren niet en hebben er geen.moeite mee dat die mb daar liggen ;)


Gezien Justin :)

Nurse vind het geen CF ;) Wat jij beweerde, dus jammer dat je weer voor je beurt spreek. Want dorp word niet afgestaan niks, en pittige pit gaat akkoord. Dus je faalt weer eens met dingen uit verband rukken, misschien omdat je nooit bewijs of iets toont en hier enkel zwak kletst.


Momenteel is de kwestie opgelost. Na een goed gesprek tussen Pittige Pit en Psychedelic Nurse is deze kwestie afgerond en kunnen we hopelijk allemaal normaal doen. Verder zijn er tussen de spelers gesprekken gaande voor vervolg afspraken, iets wat ik hoop dat Raad en Lick binnenkort ook afspreken.

Voor nu bedankt aan Psychedelic Nurse en Pit voor snelle en goede respons.

Laten we idd afspraken maken verder dan speler niveau over dit soort kwesties, want zoals ik al eerder tegen je op Skype zei, heeft dit niemands voorkeur.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77704

Guest
Nou het niveau van het account Coruscant is weer bevestigd. Als ze hun zin niet krijgen en later nog moeten erkennen dat het begrijpelijk is dat we gwn legale vv draaien. Gaan ze maar lekker smederijen katapulteren omdat ze op hun pikkie getrapt zijn. En dat voor het account wat zo Fair playt.

n5qznp.jpg


Wat een triest en zielig boeltje, hopelijk heeft mama ze wel een kusje gegeven toen ze hun zin niet kregen want het zijn echt kleuters van de eerste klas die denken dat ze alles kunnen bepalen.
 

DeletedUser73162

Guest
Bij deze neem ik als leiding van Raad. afstand van de reactie van de speler Coruscant op gesprekken en acties van SBL. Er werd als account Coruscant gereageerd op niet nette acties van SBL (OS naar Furore). Deze actie (kata op smederij) zal in het vervolg NIET meer voorkomen, en ik hoop dat we dit verder op de wereld niet meer zullen zien. Coruscant is met deze actie een stap te ver gegaan, en ik hoop dat we het speelplezier allemaal kunnen behouden voor een lange tijd.

Ik hoop dat er zo snel mogelijk afspraken gemaakt kunnen worden tussen beide stammen en dat er in het vervolg door zowel Raad als Lick netjes gespeeld gaat worden in zowel kata gebruik als clusterfucken. Zo heeft een MB van Lick recent een barbarendorp geëdeld in het cluster van Pittige Pit, iets dat ik als leiding ook afkeur en ik verwacht daarom dat Lick hetzelfde doet.
 

DeletedUser77704

Guest
Bij deze neem ik als leiding van Raad. afstand van de reactie van de speler Coruscant op gesprekken en acties van SBL. Er werd als account Coruscant gereageerd op niet nette acties van SBL (OS naar Furore). Deze actie (kata op smederij) zal in het vervolg NIET meer voorkomen, en ik hoop dat we dit verder op de wereld niet meer zullen zien. Coruscant is met deze actie een stap te ver gegaan, en ik hoop dat we het speelplezier allemaal kunnen behouden voor een lange tijd.

Ik hoop dat er zo snel mogelijk afspraken gemaakt kunnen worden tussen beide stammen en dat er in het vervolg door zowel Raad als Lick netjes gespeeld gaat worden in zowel kata gebruik als clusterfucken. Zo heeft een MB van Lick recent een barbarendorp geëdeld in het cluster van Pittige Pit, iets dat ik als leiding ook afkeur en ik verwacht daarom dat Lick hetzelfde doet.

Bedankt, hoop inderdaad dat er snel afspraken zijn. Wij als Lick zijn tegen CF, en het is een feit dat Pittige Pit en Nurse al een oplossing hebben gevonden waarbij het voor ons als afgesloten is.
 
Reactiescore
1.278
Bedankt, hoop inderdaad dat er snel afspraken zijn. Wij als Lick zijn tegen CF, en het is een feit dat Pittige Pit en Nurse al een oplossing hebben gevonden waarbij het voor ons als afgesloten is.

Wat vind jij een CF?
 

DeletedUser77704

Guest
Wat vind jij een CF?

Ík vindt een CF:

- Een dorp wat je in iemands cluster bewust pakt achter de front linie en niet behoorde tot de vijand of een mb/du van hen.

Uitzonderingen:

- Dorpen die je pakt als je al in de cluster van je vijand ingesloten zit, dit mag mits het aansluit aan je eigen bestaande cluster daar. Dus niet om die reden overal maar dorpjes edelen
- Dorpen van spelers die niks met de oorlog te maken hebben/bb die groter zijn dan 7.5k binnen 15 velden van het front.


Dit is slechts mijn mening natuurlijk
 
Bovenaan