Top/Flop spelers

Reactiescore
1.278
Ík vindt een CF:

- Een dorp wat je in iemands cluster bewust pakt achter de front linie en niet behoorde tot de vijand of een mb/du van hen.

Uitzonderingen:

- Dorpen die je pakt als je al in de cluster van je vijand ingesloten zit, dit mag mits het aansluit aan je eigen bestaande cluster daar. Dus niet om die reden overal maar dorpjes edelen
- Dorpen van spelers die niks met de oorlog te maken hebben/bb die groter zijn dan 7.5k binnen 15 velden van het front.


Dit is slechts mijn mening natuurlijk

En een intern die een 2k dorpje pakt in je cluster? valt dat ook binnen de uitzonderingen?

Overigens vind ik het schandalig dat wij de barbs die als clusterfuck gepakt werden zelf moeten uitbouwen ten kosten van ons ons edellimiet. In een goede vroegere tijd werden deze dorpen nog uitgebouwd afgeleverd, zodat de partij die fout zit de dupe is en niet de benadeelde partij.

Het cf'en ligt op elke wereld gevoelig en het gezeur erover zullen we ook wel vaker terug gaan zien. Toch had ik het van een speler als psy niet verwacht dat die de grenzen opzocht. Ik heb al gepoogd dit via mededelingen met de speler zelf op te lossen, maar ik voel me onvoldoende serieus genomen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77704

Guest
Dat valt binnen mijn uitzonderingen ja. Aangezien die speler een mb is (geen intern naar mijn weten) en hij een dorp edelt wat ook zijn cluster is en aan dorp grenst. Als ik dan kijk hoe je praat tegen over Nurse snap ik dat er een reactie terug komt van: dan toch niet. De mb heeft niet bewust lopen CF'en zover ik zie. Jullie hebben door jullie sterke edel campagne die me half omsingeld en edelt gewoon een dorp naast hen en niet persé dieper bij jullie. Dus ik vind dit nooit een CF om die redenen.
 
Reactiescore
1.278
Dat valt binnen mijn uitzonderingen ja. Aangezien die speler een mb is (geen intern naar mijn weten) en hij een dorp edelt wat ook zijn cluster is en aan dorp grenst. Als ik dan kijk hoe je praat tegen over Nurse snap ik dat er een reactie terug komt van: dan toch niet. De mb heeft niet bewust lopen CF'en zover ik zie. Jullie hebben door jullie sterke edel campagne die me half omsingeld en edelt gewoon een dorp naast hen en niet persé dieper bij jullie. Dus ik vind dit nooit een CF om die redenen.

Prima selectief gereageerd. Verwacht dan eerlijk gezegd ook wel dat je je informatie op orde hebt als je toch al op 50% reageert. Ik heb het over king@marcel.

Maar om toch maar op je antwoord in te gaan. Probeer je nu te zeggen dat wanneer ik een moraalbreker regel bijvoorbeeld van NG, die vol zet met OS en op het moment je daar doorheen edeld ik er een CF parade van kan maken? Idd nu is het 1 dorp, maar al mag dat mag hij er volgens mij ook 8 daar pakken of misschien wel 10. Past niet geheel bij de fair play belofte van lick lijkt mij, geeft niet veel vertrouwen in de 'CF' afspraken al worden nu al de grenzen gezocht.

Is het echt zo lastig om alles wat ook maar een beetje opgevat kan worden als een CF te ontwijken?
 

DeletedUser77704

Guest
Prima selectief gereageerd. Verwacht dan eerlijk gezegd ook wel dat je je informatie op orde hebt als je toch al op 50% reageert. Ik heb het over king@marcel.

Maar om toch maar op je antwoord in te gaan. Probeer je nu te zeggen dat wanneer ik een moraalbreker regel bijvoorbeeld van NG, die vol zet met OS en op het moment je daar doorheen edeld ik er een CF parade van kan maken? Idd nu is het 1 dorp, maar al mag dat mag hij er volgens mij ook 8 daar pakken of misschien wel 10. Past niet geheel bij de fair play belofte van lick lijkt mij, geeft niet veel vertrouwen in de 'CF' afspraken al worden nu al de grenzen gezocht.

Is het echt zo lastig om alles wat ook maar een beetje opgevat kan worden als een CF te ontwijken?

Is toch geen vergelijking? Deze spelers is niet gerekruteerd in jouw cluster? Deze speler is allang mb. Dus dat is toch niet te vergelijken om bewust mb te nemen in vijandelijke cluster? Want die recruit zelf is dan al een CF op zichzelf.

Daarbij heeft Nurse zelf al aangegeven zijn mb geen bb meer te laten edelen, juist omdat wij daar ook geen fan van zijn. Maar dan nog is het niet opeens een CF.
 
Reactiescore
1.278
Is toch geen vergelijking? Deze spelers is niet gerekruteerd in jouw cluster? Deze speler is allang mb. Dus dat is toch niet te vergelijken om bewust mb te nemen in vijandelijke cluster? Want die recruit zelf is dan al een CF op zichzelf.

Daarbij heeft Nurse zelf al aangegeven zijn mb geen bb meer te laten edelen, juist omdat wij daar ook geen fan van zijn. Maar dan nog is het niet opeens een CF.

Je maakt er wel een uitdaging van he om steeds op iets minder te reageren. Denk dat je nu op 25% zit waar je daadwerkelijk op reageert een prestatie op zich.
9737acb9f8a089dec40622350c7842c4.png

bb5f4c576fdf9bb7b69447833dbb551f.png

De spelers zijn aangenomen toen archer begon te wankelen, rekening houdende met de looptijden van de inc... Dan komt je wel aardig in de buurt met wat je zojuist beschrijft. Lijkt me niet fair allemaal, vooral om dan met de verklaring te komen dat die spelers daar al lang liggen. Klopt zeker maar voor die tijd speelden ze niet als ondergeschikte voor Lick. Iedereen met een gezond verstand kon verwachten dat archer maximus daar zou gaan vallen door de mate van aanvallen die hij te verwerken kreeg. Sowieso buiten of dit cf's zijn of niet is het al een schande dat .Psychedelic Nurse zo erg de randjes op moet zoeken.

nl61
Maar hiernaast hebben we nog de speler king@marcel(groen op de kaart), een speler die zich bevind in het voormalige cluster van archer maximus(nu ons cluster). Ik heb gemerkt dat deze speler geinternt word door lick en spelers die tot lick toebehoren. Buiten dat dit natuurlijk uiterst merkwaardig is gezien deze speler zich in ons cluster bevindt, breidt deze speler zich ook nog steeds uit in ons cluster.
d0388db909b16de1ab03bf3ed2badbf4.png

Of hoe wilt jij dit allemaal uitleggen dan?

Ik heb overigens alles samen in een post gezet met verduidelijkende plaatjes en grafiekjes, misschien nu de moeite nemen om op alles te reageren?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
634
Gelukkig heeft Coruscant een goede naam opgebouwd op TW.
Mochten mensen interesse hebben, kunnen ze dit nalezen op Forum van W48 en W54.
Dus als je wilt schoppen, weet dan tegen wie je gaat schoppen.

Wat vandaag bij SBL is gebeurd heeft een hele verhaal vooraf gaande.., Je kan W60 ook hierbij nemen.

Kort samengevat:
Als je iemand blijft schoppen, dan moet je niet janken als je terug wordt geschopt.
SBL was al meerdere malen gewaarschuwd geworden. Alsnog hebben we het mild gedaan en de kata's met scouts begeleid


Nu Lick het over fair spel heeft en aangeeft dat er geen CF's zijn gelegd al helemaal niet via BB's.
Is mijn vraag aan Lick of ze durven aan te geven wanneer bepaalde accounts onder VV van Lick stonden
 

DeletedUser77704

Guest
Je maakt er wel een uitdaging van he om steeds op iets minder te reageren. Denk dat je nu op 25% zit waar je daadwerkelijk op reageert een prestatie op zich.
9737acb9f8a089dec40622350c7842c4.png

bb5f4c576fdf9bb7b69447833dbb551f.png

De spelers zijn aangenomen toen archer begon te wankelen, rekening houdende met de looptijden van de inc... Dan komt je wel aardig in de buurt met wat je zojuist beschrijft. Lijkt me niet fair allemaal, vooral om dan met de verklaring te komen dat die spelers daar al lang liggen. Klopt zeker maar voor die tijd speelden ze niet als ondergeschikte voor Lick. Iedereen met een gezond verstand kon verwachten dat archer maximus daar zou gaan vallen door de mate van aanvallen die hij te verwerken kreeg. Sowieso buiten of dit cf's zijn of niet is het al een schande dat .Psychedelic Nurse zo erg de randjes op moet zoeken.

nl61
Maar hiernaast hebben we nog de speler king@marcel(groen op de kaart), een speler die zich bevind in het voormalige cluster van archer maximus(nu ons cluster). Ik heb gemerkt dat deze speler geinternt word door lick en spelers die tot lick toebehoren. Buiten dat dit natuurlijk uiterst merkwaardig is gezien deze speler zich in ons cluster bevindt, breidt deze speler zich ook nog steeds uit in ons cluster.
d0388db909b16de1ab03bf3ed2badbf4.png

Of hoe wilt jij dit allemaal uitleggen dan?

Ik heb overigens alles samen in een post gezet met verduidelijkende plaatjes en grafiekjes, misschien nu de moeite nemen om op alles te reageren?

Volgens mij reageer ik overal altijd op in tegenstelling tot anderen hier, maar zal ook hier op in gaan.

Die spelers ben ik met je eens dat ze zijn aangenomen toen de inc op AM opliepen, Nurse besloot ze toen te rekruteren om een stuk beschutting te vinden onder zijn eigen dorpen en de mogelijkheid te hebben in dat gat te duiken. Op het moment dat dit gebeurt lagen deze MB allemaal achter Archer Maximus tot een paar half in zijn cluster zoals je zelf op de kaart kan zien. Door jullie snelle edel actie door AM heen lagen jullie snel tegen ze aan / half om hen heen. Hier lijkt me toch niks verkeerds aan vanuit Nurse?

Dan kijkend naar de speler die je benoemt die "geinternt" zou worden? Deze speler heeft ook gevochten voor zijn dorpen kijkende naar zijn spelersakte waar de ODD gestegen is. Ook zie je de ODA van de Edelaars flink stijgen.

http://nl.twstats.com/nl61/index.php?page=player&id=1929339&mode=history

En als dit wel al een mb zou zijn voor jullie daar lagen is er ook geen foute handeling van Nurse. Want als hij dan zou blijven liggen omdat jullie hem niet weg edelen kan Nurse daar ook niks aan doen.

Maar intern word er ook al gepraat over het mb-verhaal om te kijken hoe dit in goede richting kan worden geduwd, zo worden ook afspraken gemaakt over CF en Kata om dit in de toekomst te voorkomen waarbij MB ook besproken worden. Hopelijk vinden we zo ook blijvende oplossingen, maar er kan niet gezegd worden dat dit op het randje was, wel kan betwijfeld worden of dit zo nodig was. Maar de resultaten in toekomst zal dit uitwijzen.



Gelukkig heeft Coruscant een goede naam opgebouwd op TW.
Mochten mensen interesse hebben, kunnen ze dit nalezen op Forum van W48 en W54.
Dus als je wilt schoppen, weet dan tegen wie je gaat schoppen.

Wat vandaag bij SBL is gebeurd heeft een hele verhaal vooraf gaande.., Je kan W60 ook hierbij nemen.

Kort samengevat:
Als je iemand blijft schoppen, dan moet je niet janken als je terug wordt geschopt.
SBL was al meerdere malen gewaarschuwd geworden. Alsnog hebben we het mild gedaan en de kata's met scouts begeleid


Nu Lick het over fair spel heeft en aangeeft dat er geen CF's zijn gelegd al helemaal niet via BB's.
Is mijn vraag aan Lick of ze durven aan te geven wanneer bepaalde accounts onder VV van Lick stonden

Ach, in het verleden behaalde resultaten zeggen niks over de toekomst. Dat blijkt wel uit jullie handelingen.

Er is bekend van welke accounts VV is gedraaid en er zijn geen CF gelegd via die vv's en dit zal ook niet gebeuren, en om ook in de toekomst onduidelijkheden over CF weg te halen worden regels omtrent dit nu ook vastgesteld.

Daarbij kan je mij wel waarschuwen. Maar als mijn leden iets doen waar ik geen inspraak op heb, dit meermaals aangeef, en je dan zo handelt zegt dit wel veel over je. Net zoals mij zwart maken onterecht of andere uitspraken vanuit jullie. Je kan boos zijn over W60 maar op deze wereld heb ik niks gedaan tegen jullie account, en heb ik enkel jullie in dit soort zaken ondersteunt. Dus je kan beter een keertje die rode waas voor je vandaan halen en dingen leren relativeren i.p.v. 1 iemand de schuld geven als het een geheel is van omstandigheden en opeenstapeling van gebeurtenissen. Want dan zou je laten zien dat je de persoon bent die je beweert te zijn. Maar jullie gedrag tot nu toe bewijst enkel het tegenovergestelde.
 
Reactiescore
634
Justin,

Nu jij de Fair speler van W61 bent, kan je hier de dagen dat Furore onder VV heeft gestaan kunnen posten ?
Daarna zal ik je de toekomst van SBL vertellen, maar eerst de dagen dat Furore onder VV heeft gestaan aub
 

DeletedUser77704

Guest
Justin,

Nu jij de Fair speler van W61 bent, kan je hier de dagen dat Furore onder VV heeft gestaan kunnen posten ?
Daarna zal ik je de toekomst van SBL vertellen, maar eerst de dagen dat Furore onder VV heeft gestaan aub

Zal nu een weekje zijn, en je hoeft me de toekomst niet te vertellen ;) Hecht geen enkele waarde aan jouw mening, ben ook blij nu met de volwassenen van je stam te onderhandelen. Zorgt ervoor dat we nog eens ergens komen :D
 
Reactiescore
634
Justin,

AUB iets duidelijker zijn.
weekje zou betekenen dus vanaf de 10de onder VV, klopt dit ?
 

DeletedUser77704

Guest
Justin,

AUB iets duidelijker zijn.
weekje zou betekenen dus vanaf de 10de onder VV, klopt dit ?

Toen het def werk moest beginnen, toen is er vraag geweest voor hulp vanwege oude banden van andere werelden. Toen is vv gedraaid om te deffen.
 
Reactiescore
634
Kijk ik wil niet weer eindeloze discussie voeren.
Vandaar de vraag vanaf wanneer VV en heeft die constant onder VV gestaan.

Pas dan kan ik jou iets laten zien.
Anders gaan we eindeloze discussie krijgen
 

DeletedUser77704

Guest
Nurse heeft VV gedraaid op:

12.06.2018 om 07:49 - 12.06.2018 om 22:09
12.06.2018 om 23:03 - 13.06.2018 om 18:37
14.06.2018 om 00:09 - 16.06.2018 om 15:09
17.06.2018 om 09:53


Ben benieuwd, want als er opdracht gegeven is tot CF door Nurse voor de vv, dan zal ik handelen want dat zou beneden alle pijl zijn.
 
Reactiescore
634
Nurse heeft VV gedraaid op:

12.06.2018 om 07:49 - 12.06.2018 om 22:09
12.06.2018 om 23:03 - 13.06.2018 om 18:37
14.06.2018 om 00:09 - 16.06.2018 om 15:09
17.06.2018 om 09:53


Ben benieuwd, want als er opdracht gegeven is tot CF door Nurse voor de vv, dan zal ik handelen want dat zou beneden alle pijl zijn.

Onze aanvallen op Furore zijn 8 juni al begonnen, dus alles wat voor 12de heeft afgespeeld laat ik uit goede wil buiten beschouwing

green.png
001 Probleemn Poar Neemn (489|532) K54 2,076 Barbaar Furore 2018-06-12 06:31:59
green.png
006 Probleemn Poar Neemn (491|531) K54 2,596 Barbaar Furore 2018-06-11 22:42:36
green.png
010 Probleemn Poar Neemn (493|528) K54 1,598 Barbaar Furore 2018-06-11 14:56:47

Furore edelt 3 BB's waarvan 1tje op de 12.
Nu de VV pas om 07:49 is aangenomen, laat ik zelfs de laatste BB buiten beschouwing.

Zou je ook de vv tijden van Archer kunnen doorgeven.
 
Reactiescore
1.278
Volgens mij reageer ik overal altijd op in tegenstelling tot anderen hier, maar zal ook hier op in gaan.

Die spelers ben ik met je eens dat ze zijn aangenomen toen de inc op AM opliepen, Nurse besloot ze toen te rekruteren om een stuk beschutting te vinden onder zijn eigen dorpen en de mogelijkheid te hebben in dat gat te duiken. Op het moment dat dit gebeurt lagen deze MB allemaal achter Archer Maximus tot een paar half in zijn cluster zoals je zelf op de kaart kan zien. Door jullie snelle edel actie door AM heen lagen jullie snel tegen ze aan / half om hen heen. Hier lijkt me toch niks verkeerds aan vanuit Nurse?

Dus dat is toch niet te vergelijken om bewust mb te nemen in vijandelijke cluster? Want die recruit zelf is dan al een CF op zichzelf.

Net zeg je nog dat het bewust in vijandelijk cluster nemen van MB's al een CF op zichzelf zijn. Je zegt zelf dat deze spelers half in het cluster van archer maximus lagen en toegetreden zijn met het idee erachter dat ze bruikbaar konden zijn mocht archer maximus vallen. Dat is toch exact hetzelfde als bewust MB's in vijandelijk cluster nemen? Misschien lagen wij daar nog niet toen ze werden aangenomen, maar ze werden wel aangenomen met de gedachte erachter dat wij daar in korte termijn kwamen te liggen.

Dan kijkend naar de speler die je benoemt die "geinternt" zou worden? Deze speler heeft ook gevochten voor zijn dorpen kijkende naar zijn spelersakte waar de ODD gestegen is. Ook zie je de ODA van de Edelaars flink stijgen.

http://nl.twstats.com/nl61/index.php?page=player&id=1929339&mode=history

En als dit wel al een mb zou zijn voor jullie daar lagen is er ook geen foute handeling van Nurse. Want als hij dan zou blijven liggen omdat jullie hem niet weg edelen kan Nurse daar ook niks aan doen.

Maar intern word er ook al gepraat over het mb-verhaal om te kijken hoe dit in goede richting kan worden geduwd, zo worden ook afspraken gemaakt over CF en Kata om dit in de toekomst te voorkomen waarbij MB ook besproken worden. Hopelijk vinden we zo ook blijvende oplossingen, maar er kan niet gezegd worden dat dit op het randje was, wel kan betwijfeld worden of dit zo nodig was. Maar de resultaten in toekomst zal dit uitwijzen.

Ik verwacht eerlijk gezegd dat je op het af niet met lariekoek komt aanzetten, deze speler geen intern?? Een ODD stijging van 2k een flinke stijging?

Wij hebben 1 dorp proberen te recappen, het resultaat hiervan was dit.

487865568
1929339

Ik denk eerlijk gezegd dat deze ondersteuner stijging genoeg vertelt, 11k ondersteuner tegen 2k ODD stijging bij overname van een paar dorpen. Spijtig dat je dit niet gewoon even eerlijk aan Nurse navraagt en hier met vage beredeneringen komt, je zet jezelf hiermee behoorlijk voor schut.

nl61

'Toevallig' vergat je zojuist op een gedeelte van mijn post te reageren, want het gaat hier om een speler die tijdens dat hij geinternt word door lick en aanhang ook nog aan het uitbreiden is met een dorpje rond de 2k punten.( op het kaartje blauw gemarkeerd, wij oranje en de desbetreffende speler zwart)
Is volgens mij toch echt duidelijk een CF?

Ik schrik er eerlijk gezegd van dat je niet eens de moeite doet dit uit te zoeken, maar er simpelweg vanuit gaat dat dit geen intern is. Al wil je de schijn blijven ophouden dat Lick pro fair play is zul je toch echt wat beter je best moeten doen.
 

DeletedUser77704

Guest
Onze aanvallen op Furore zijn 8 juni al begonnen, dus alles wat voor 12de heeft afgespeeld laat ik uit goede wil buiten beschouwing

green.png
001 Probleemn Poar Neemn (489|532) K54 2,076 Barbaar Furore 2018-06-12 06:31:59
green.png
006 Probleemn Poar Neemn (491|531) K54 2,596 Barbaar Furore 2018-06-11 22:42:36
green.png
010 Probleemn Poar Neemn (493|528) K54 1,598 Barbaar Furore 2018-06-11 14:56:47

Furore edelt 3 BB's waarvan 1tje op de 12.
Nu de VV pas om 07:49 is aangenomen, laat ik zelfs de laatste BB buiten beschouwing.

Zou je ook de vv tijden van Archer kunnen doorgeven.

Al die bb zijn als ik zo op Kaart kijk toch binnen de cluster van Furore op moment van edelen? Bedoel ze zijn nu nog binnen de cluster, toen al zaker.


Wij hebben geen VV van AM gedraaid zover bekend.
 
Reactiescore
634
Al die bb zijn als ik zo op Kaart kijk toch binnen de cluster van Furore op moment van edelen? Bedoel ze zijn nu nog binnen de cluster, toen al zaker.


Wij hebben geen VV van AM gedraaid zover bekend.

Kijk Justin,

Archer edelt BB's
Aanhang van Lick edelt bb's
Furore edelt bb's


Als dit je dit allemaal naast elkaar legt en beweert dat dit allemaal toeval is, klopt er iets niet :)
Furore edelt geen BB's in zijn Cluster, want Lick heeft hem laten Jumpen.

Buiten dit allemaal.
Er wordt tegen Coruscant VV gedraaid, waar jij als speler aangeeft hier niet achter te staan ( jou Co stuurt OS ).

Maar als wij kijken wat er daadwerkelijk gebeurd, dan klopt sommige zaken gewoonweg niet.
 

DeletedUser77704

Guest
Net zeg je nog dat het bewust in vijandelijk cluster nemen van MB's al een CF op zichzelf zijn. Je zegt zelf dat deze spelers half in het cluster van archer maximus lagen en toegetreden zijn met het idee erachter dat ze bruikbaar konden zijn mocht archer maximus vallen. Dat is toch exact hetzelfde als bewust MB's in vijandelijk cluster nemen? Misschien lagen wij daar nog niet toen ze werden aangenomen, maar ze werden wel aangenomen met de gedachte erachter dat wij daar in korte termijn kwamen te liggen.



Ik verwacht eerlijk gezegd dat je op het af niet met lariekoek komt aanzetten, deze speler geen intern?? Een ODD stijging van 2k een flinke stijging?

Wij hebben 1 dorp proberen te recappen, het resultaat hiervan was dit.

487865568
1929339

Ik denk eerlijk gezegd dat deze ondersteuner stijging genoeg vertelt, 11k ondersteuner tegen 2k ODD stijging bij overname van een paar dorpen. Spijtig dat je dit niet gewoon even eerlijk aan Nurse navraagt en hier met vage beredeneringen komt, je zet jezelf hiermee behoorlijk voor schut.

nl61

'Toevallig' vergat je zojuist op een gedeelte van mijn post te reageren, want het gaat hier om een speler die tijdens dat hij geinternt word door lick en aanhang ook nog aan het uitbreiden is met een dorpje rond de 2k punten.( op het kaartje blauw gemarkeerd, wij oranje en de desbetreffende speler zwart)
Is volgens mij toch echt duidelijk een CF?

Ik schrik er eerlijk gezegd van dat je niet eens de moeite doet dit uit te zoeken, maar er simpelweg vanuit gaat dat dit geen intern is. Al wil je de schijn blijven ophouden dat Lick pro fair play is zul je toch echt wat beter je best moeten doen.

Ik zei wat ik zie tot op heden zag, had nog geen antwoord van Nurse namelijk ;) Reageerde puur op wat ik zag, en reageerde daarom ook als het wel MB zou zijn. Zoals je ook duidelijk kan lezen, heeft niks met luiheid te maken. Zeg ook wat ik ervan vindt als hij wel mb zou zijn namelijk.

Die speler was namelijk inderdaad al een hele tijd mb:

.Psychedelic Nurse 22.05.18 11:41
beste,

wat is jullie band met [ally]fact.[/ally]

king@marcel 22.05.18 11:44
Mogge,

geen , er zijn enkele leden van ons naar hen overgestapt

Enkele actieve leden van onze stam zijn wel uit aan het kijken naar een actieve stam . Is jullie MB stam wellicht een mogelijkheid ?

greets
Frank

.Psychedelic Nurse 22.05.18 11:45
mmm dan word er wel verwacht dat jullie MB/DU-Taken uitvoeren.

mvg,
Thijmen

king@marcel 22.05.18 11:50
we kunnen dorpen ondersteunen en uitbouwen en ondertussen wat verder groeien en de kleine spelers aanvallen (ivm moraal). Ik weet dat er ook leden zijn die als Co willen spelen

.Psychedelic Nurse 22.05.18 12:02
voor ons zou dat wel een perfecte toevoeging zijn, echter is iedereen hiertoe bereid ?

king@marcel 23.05.18 09:59
Goedemorgen

Alle actieve leden gaan mee. Blauwe panter en Memphitis blijven achter . Memphitis is aan het fuseren

greets
Frank

.Psychedelic Nurse 17.06.18 21:33
Akkoord was er al lang voor archer werd aangevallen.

hier het bewijsje

Deze mededelingen werden door .Psychedelic Nurse doorgestuurd.

Hieruit blijkt dat er al voor er enige aanval op AM kwam deze speler als een MB zou worden. Dit kan je dus nooit een recruit bij de vijand noemen of een manier van CF'en omdat nog niemand daar toen lag en AM het geen probleem vond.


Nu over dat dorpje, daar ga ik je gelijk in geven. Ik begreep uit de screen van overnames niet dat ik naar dat dorp moest kijken ;) Dit dorp is idd 100% een CF en ik zie dit graag opgelost worden, ga met Nurse in gesprek voor een oplossing en je hoort hiervan.


Zie ook graag oplossingen voor dit soort zaken, en praat deze daarom ook graag uit en bij bewijs zoals jij nu toont zal ik ook altijd 100% gelijk geven.
 

DeletedUser77704

Guest
Kijk Justin,

Archer edelt BB's
Aanhang van Lick edelt bb's
Furore edelt bb's


Als dit je dit allemaal naast elkaar legt en beweert dat dit allemaal toeval is, klopt er iets niet :)
Furore edelt geen BB's in zijn Cluster, want Lick heeft hem laten Jumpen.

Buiten dit allemaal.
Er wordt tegen Coruscant VV gedraaid, waar jij als speler aangeeft hier niet achter te staan ( jou Co stuurt OS ).

Maar als wij kijken wat er daadwerkelijk gebeurd, dan klopt sommige zaken gewoonweg niet.

Geen enkel account heeft onder toezien van, of in opdracht van een Lick speler BB/CF geedelt. Mocht dit wel zo zijn dan draaien we dit terug want wij zijn hier ook op tegen. Maar wij hebben geen probleem tegen VV draaien tegen vijanden, zoals jullie dit ook in principe niet hebben. Want als ik naar de feiten kijkt blijkt het volgende:

AM is niks van ons
De aanhang heeft waarschuwing gehad dit niet meer te doen met sancties als gevolg
Furore edelt bb in cluster voor er VV kwam

Dus je kan wel denken waar rook is is vuur, maar in dit opzicht is daar geen sprake van want wij hebben nergens invloed op gehad.
 
Reactiescore
634
Geen enkel account heeft onder toezien van, of in opdracht van een Lick speler BB/CF geedelt. Mocht dit wel zo zijn dan draaien we dit terug want wij zijn hier ook op tegen. Maar wij hebben geen probleem tegen VV draaien tegen vijanden, zoals jullie dit ook in principe niet hebben. Want als ik naar de feiten kijkt blijkt het volgende:

AM is niks van ons
De aanhang heeft waarschuwing gehad dit niet meer te doen met sancties als gevolg
Furore edelt bb in cluster voor er VV kwam

Dus je kan wel denken waar rook is is vuur, maar in dit opzicht is daar geen sprake van want wij hebben nergens invloed op gehad.


Nu over dat dorpje, daar ga ik je gelijk in geven. Ik begreep uit de screen van overnames niet dat ik naar dat dorp moest kijken ;) Dit dorp is idd 100% een CF en ik zie dit graag opgelost worden, ga met Nurse in gesprek voor een oplossing en je hoort hiervan.


Zie ook graag oplossingen voor dit soort zaken, en praat deze daarom ook graag uit en bij bewijs zoals jij nu toont zal ik ook altijd 100% gelijk geven.


Naja,
Alles wat in contact heeft gehad met Psy heeft BB's ge-edeld. Dus is het niet alleen Rook :)
Als je dit allemaal als toeval gaat beschouwen klopt er iets niet.

Wel netjes van Coruscant he, die 3x geen VV had aangenomen tegen Lick en ook geen BB's heeft laten edelen.
Iemand zijn geschiedenis zegt voldoende over de speelstyle van een speler.
 
Bovenaan